node/39022

Πώς θα ήταν η νέα γενιά της Alfa Romeo Giulietta;

Ένας Ιταλός οραματίζεται τον υποθετικό διάδοχο της Giulietta λίγο πριν καταργηθεί από τη γκάμα της Alfa Romeo.

Το πιο πρόσφατο στατηγικό πλάνο της Alfa Romeo καθιστά σαφές το ότι δεν πρόκειται να δούμε άμεσο αντικαταστάτη της Giulietta, όμως αυτό δεν πτόησε τον ανεξάρτητο σχεδιαστή Gianmarco Giacchina ο οποίος οραματίστηκε πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια νέα γενιά του μικρομεσαίου.

Όπως βλέπουμε από τα σχέδια του 29χρονου Ιταλού, η Giulietta δανείζεται τη γραμμή των παραθύρων, το μυώδες προφίλ, οι τροχοί και τα ενιαία πίσω φώτα από την Tonale του Αλέξανδρου Λιώκη. Παράλληλα, διατηρεί τις παραδοσιακές αναλογίες ενός προσθιοκίνητου hatchback, παρόλο που σύμφωνα με τις φήμες των προηγούμενων ετών, η υποθετική επόμενη γενιά της Giulietta θα ήταν πισωκίνητη.

Στο εμπρός μέρος, τα φώτα και ο προφυλακτήρας θυμίζουν την Giulia GTA, όμως η επιλογή του σχεδιαστή όσον αφορά το μέγεθος του "scudetto" σίγουρα δεν κολακεύει το αυτοκίνητο.

Alfa Romeo Giulietta rendering

Το υποθετικό μοντέλο θα ανταγωνιζόταν τις premium προτάσεις της κατηγορίας όπως η BMW 1 Series και η Mercedes-Benz A-Class, αν κρίνουμε από την πορεία της Alfa Romeo τα τελευταία χρόνια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Alfa Romeo: Η Tonale θα αντικαταστήσει την Giulietta

Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά της Giulietta (Type 940) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2010 ενώ δέχθηκε μια σειρά από ανανεώσεις το 2013, το 2016 και το 2019. Η ιταλική φίρμα έχει ανακοινώσει πως το 2020 θα είναι η τελευταία χρονιά παραγωγής για το μικρομεσαίο που αναμένεται να αντικατασταθεί έμμεσα από την έκδοσης παραγωγής της Tonale (C-SUV).

Όσο για την αναθεωρημένη γκάμα της ιταλικής φίρμας, αυτή θα περιλαμβάνει την Giulia και 3 ακόμα SUV (StelvioTonale και νέο B-SUV).

node/39117

Gymkhana: Ο Ken Block δίνει τη θέση του στον Travis Pastrana [video]

Το Gymkhana 11 αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2020 με πρωταγωνιστή των Travis Pastrana.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Gymkhana: Ο Ken Block δίνει τη θέση του στον Travis Pastrana [video]

Ο Ken Block ανακοίνωσε πως μετά από 12 χρόνια στη σειρά βίντεο Gymkhana παραχωρεί τη θέση του στον Travis Pastrana!

Αυτή δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα δούμε τον Travis Pastrana σε βίντεο της σειράς, καθώς είχε κάνει μια εμφάνιση στο Gymkhana 5 και το Gymkhana 10 στο πλευρό του Ken Block. Οι δύο οδηγοί γνωρίζονται από παλιά καθώς υπήρξαν teamates το 2004 στο Rally America Championship, με τον Block να δηλώνει πως ήθελε εδώ και πολύ καιρό να δει ένα Gymkhana με πρωταγωνιστή τον Pastrana.

Ο Pastrana που θα οδηγήσει ένα αγωνιστικό μοντέλο της Subaru, δήλωσε πως νιώθει ευγνώμον για αυτή την ευκαιρία ζωής που του δίνεται, λέγοντας πως νιώθει εξίσου ενθουσιασμένος και τρομαγμένος. Ο 36χρονος οδηγός με πρότερη καριέρα σε X Games, supercross, motocross, freestyle motocross, rally racing, Nascar, Camping World Truck κ.α., γνωρίζει πως οι προσδοκίες του κοινού για τον ρόλο που αναλαμβάνει είναι πολύ υψηλές, όμως με τη βοήθεια του Ken, της ομάδας Hoonigan και της Subaru πιστεύει πως θα καταφέρουν να συνεχίσουν με επιτυχία αυτό που έχτισε ο Ken και να το κάνουν ακόμα πιο συναρπαστικό.

Ο Ken Block από τη μεριά του ξεκαθάρισε πως δεν έχει σκοπό να "συνταξιοδοτηθεί" μόνιμα από τα Gymkhana, οπότε είναι σχεδόν σίγουρο πως κάποια στιγμή θα επιστρέψει ως πρωταγωνιστής της σειράς. 

Για όσους δε γνωρίζουν τι εστί Gymkhana, ακολουθεί μια λίστα με τα links για τα 10 βίντεο που έχουν βγει μέχρι σήμερα, καθώς περιμένουμε το Gymkhana 11 που θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2020.

node/39116

Porsche Macan Turbo εναντίον Porsche Cayenne Coupé Turbo στην πίστα [video]

Θα καταφέρει η Macan Turbo να κάνει ταχύτερο χρόνο από την αντίστοιχη έκδοση της Cayenne Coupé;

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Porsche Macan Turbo εναντίον Porsche Cayenne Coupé Turbo στην πίστα [video]

Το γερμανικό Auto Bild επισκέφθηκε την πίστα Lausitzring με δύο γρήγορες εκδόσεις των SUV της Porsche - την Macan Turbo και την Cayenne Coupé Turbo - με στόχο να δει τη διαφορά στους χρόνους των δύο μοντέλων όταν πίσω από το τιμόνι τους βρεθεί ένας έμπειρος οδηγός.

Να θυμίσουμε πως η Macan Turbo μετά από την ανανέωση φορά twin-turbo V6 2,9 λίτρων που αποδίδει 440 PS και 550 Nm. Με το πακέτο Sport Chrono, η επιτάχυνση 0-97 km/h ολοκληρώνεται σε 4,1" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 269 km/h. Το βάρος του μοντέλου είναι 1.950 kg ενώ φορά ελαστικά Michelin Latitude Sport 3.

Αντίστοιχα, η Cayenne Coupé Turbo φορά twin-turbo V8 4,0 λίτρων με 550 PS και 770 Nm. Η επιτάχυνση 0-97 km/h απαιτεί 3,6” και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 286 km/h. Το βάρος του SUV είναι 2.240 kg ενώ φορά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa. Εδώ πρέπει να πούμε πως σε αντίθεση με την Macan, η Cayenne έχει και μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση από την Turbo - την υβριδική Turbo S E-Hybrid με 680 PS και 900 Nm η οποία προφανώς ξεφεύγει από τα πλαίσια αυτής της άτυπης σύγκρισης.

Όπως θα δείτε και στο βίντεο, και τα δύο μοντέλα εντυπωσιάζουν με τους χρόνους τους στην πίστα - ειδικά αν λάβουμε υπόψη τον όγκο και την κατηγορίας τους. Όπως ήταν αναμενόμενο λόγω της μεγάλης διαφοράς στην ισχύ, νικητής στέφθηκε η Cayenne Coupé Turbo με χρόνο 1:36,36 έναντι 1:41,16 της Macan Turbo.

[Πηγή: Auto Bild Sportscars μέσω Carscoops]