node/36561

Μεταχειρισμένο: Alfa Romeo Giulietta, 2010 - σήμερα

Το ιταλικό μικρό οικογενειακό καταφέρνει να δείχνει αειθαλές και αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση στην αγορά μεταχειρισμένου.

Όπως και να το κάνεις, το στιλ δεν είναι και πολύ συχνά στις προτεραιότητες των μικρών οικογενειακών μοντέλων. Αυτό, σίγουρα δεν ισχύει όμως στην περίπτωση της Giulietta.

Η σχεδίασή της έχει επιρροές από παλαιότερα μοντέλα της μιλανέζικης φίρμας και ξεχωρίζει από το ανάγλυφο καπό με τις έντονες ακμές, τις κρυφές πίσω χειρολαβές, το μεγάλο θυρεό στη μάσκα και στα πίσω φώτα με τα LED στοιχεία.

Από την άλλη, στη συγκεκριμένη κατηγορία η σχεδίαση δεν αρκεί από μόνη της για να ξεχωρίσει ένα μοντέλο. Η Giulietta όμως δεν έχει μόνο αυτό ως δυνατό χαρτί, αλλά και μεγάλη γκάμα κινητήρων, στην οποία ακόμα και η πιο βασική επιλογή εξασφαλίζει αξιοπρεπείς επιδόσεις. Η γκάμα των κινητήρων βενζίνης διαθέτει εκδόσεις 1.4 τούρμπο 105 και 120 PS, ενώ με την προσθήκη του συστήματος ελέγχου των βαλβίδων MultiAir, 150 ή 170 PS. Κορυφαία έκδοση είναι εκείνη με τον 1.8 κινητήρα που αρχικά απέδιδε 235 ίππους και από το ΜΥ 2016 ανέβηκε στους 240, με κινητήρα που είχε ολοκαίνουργιο, αλουμινένιο μπλοκ. Η έκδοση 1.8, αποτελεί ουσιαστικά ένα GTi. Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα υπάρχει ο 1.600άρης τουρμποντίζελ με 105 ή 120 ίππους που προσφέρει πλούσια ροπή στις μεσαίες στροφές. Για τους πιο ανήσυχους, υπάρχει και δίλιτρη πετρελαιοκίνητη με 150 ή 170 ίππους, αν και οι εκδόσεις με τον 1.6 MultiJet θα καλύψουν την πλειονότητα των αναγκών.

Ο οδηγός της Alfa Romeo Giulietta μπορεί να επέμβει στην απόκριση του κινητήρα και των φρένων, των ηλεκτρικών βοηθημάτων και του τιμονιού μέσω του συστήματος Alfa DNA (Dynamic, Normal, All Weather), ο διακόπτης του οποίου βρίσκεται μπροστά από το λεβιέ ταχυτήτων. Με αυτό τον τρόπο αναδεικνύεται ακόμα πιο πολύ το υψηλό επίπεδο πρόσφυσης και το καλό κράτημα, κι ας μην απενεργοποιείται πλήρως ο ηλεκτρονικός έλεγχος της ευστάθειας. Το εμπρός σύστημα είναι ιδιαίτερα άμεσο και το τιμόνι δίνει σωστή πληροφόρηση. Αλλά για να ευχαριστηθείτε μια σφιχτή διαδρομή, θα πρέπει το οδόστρωμα να είναι καλής ποιότητας και να μην έχει πολλές ανωμαλίες. Το επίπεδο άνεσης είναι σίγουρα ικανοποιητικό, αλλά όχι το δυνατό σημείο της Giulietta. Από την άλλη, το γρήγορο τιμόνι σε συνδυασμό με τις άμεσες αντιδράσεις και την ελάχιστη κλίση του αμαξώματος ξεκαθαρίζουν ότι μιλάμε για ένα από τα πιο σπορ μοντέλα της κατηγορίας.

Alfa Romeo Giulietta Rear View

Η καμπίνα αποτελείται από μαλακά και σκληρά πλαστικά καλής ποιότητας με καλό μοντάρισμα. Η σχεδίαση του ταμπλό διαφοροποιήθηκε ελαφρώς με την ανανέωση του 2014, ταυτόχρονα με νέα εμπρός καθίσματα, τιμόνι και σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων UConnect με έγχρωμη οθόνη αφής. Οι χώροι στο πίσω κάθισμα είναι μέτριοι με τα σημερινά δεδομένα και οι θήκες για τα μικροαντικείμενα λιγοστές. Ο χώρος αποσκευών των 350 λίτρων βρίσκεται πλέον λίγο από το μέσο όρο της κατηγορίας και διαθέτει ψηλό κατώφλι φόρτωσης. Από πλευράς εξοπλισμού, τα χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας ήταν αρκετά από τη βασική κιόλας έκδοση.

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Όπως είναι λογικό, οι περισσότερες Giulietta που υπάρχουν στην αγορά μεταχειρισμένου αφορούν τις πετρελαιοκίνητες με τον 1.6 και τις βενζινοκίνητες με τον 1.4. Αυτό σημαίνει λογικά ετήσια πάγια έξοδα, με τις πετρελαιοκίνητες να διαθέτουν σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση αλλά τις βενζινοκίνητες πολύ πιο ραφιναρισμένη αίσθηση. Η περιοδική συντήρηση έχει λογική συχνότητα και κόστος στο μέσο όρο της κατηγορίας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Πώς είναι σήμερα;
Η Giulietta που οδηγούμε είναι 1.6 JTDM-2 με 105 ίππους, 320 Nm και χειροκίνητο σασμάν έξι σχέσεων. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει πρώτη άδεια κυκλοφορίας τον Μάιο του 2015, οπότε είναι η ανανεωμένη MY 2014. Το οδόμετρο έγραφε κάτι παραπάνω από 70.000 km κάτι που μεταφράζεται σε λογική χρήση από τον πρώτο ιδιοκτήτη της.

Ο 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας κάνει έντονο θόρυβο στις κρύες εκκινήσεις, χωρίς απόλυτα σταθερό ρελαντί. Ύστερα από λίγα λεπτά, όλα είναι όπως έπρεπε και η απόκριση ορεξάτη. Η σφιχτή ανάρτηση αντιμετωπίζει σωστά τις ανωμαλίες του δρόμου και πάντα ελέγχει σωστά τις κινήσεις του αυτοκινήτου χωρίς να το αφήνει να πλέει. Η αίσθηση και το βάρος του τιμονιού δεν παρουσιάζουν αλλοίωση σε σχέση με μία καινούργια Giulietta και το εμπρός μέρος έχει διατηρήσει την αμεσότητά του. Σε καλή κατάσταση ήταν και ο λεβιές ταχυτήτων, με σωστή λειτουργία, λογικές διαδρομές και ελάχιστο τζόγο.

Alfa Romeo Giulietta paning

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Ως μοντέλο, η Giulietta μετράει εννέα χρόνια ζωής και όπως είναι λογικό υπάρχουν αρκετές στην αγορά μεταχειρισμένου. Από σχετικά καινούργια αυτοκίνητα μέχρι και «δεκαετίας», και με ό,τι επίπεδο εξοπλισμού ή και κινητήρα επιθυμείτε.

Τα πιο προσιτά και μεγαλύτερα αυτοκίνητα σε ηλικία έχουν τιμή εκκίνησης τις €8.500, ενώ ένα ανανεωμένο όπως το δικό μας και με πλήρες βιβλίο συντήρησής κοστίζει κοντά στις €12.000.

Τι πρέπει να προσέξω;
Τα δεδομένα που υπάρχουν για την Alfa Romeo Giulietta αναφέρουν ότι θα πρέπει να ελέγξετε όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και να επιβεβαιώσετε την ενδεδειγμένη λειτουργία τους. Ακόμα, σιγουρευτείτε ότι όλες οι ταπετσαρίες, οι επενδύσεις και οι διακοσμητικές φάσες εφαρμόζουν ακόμα σωστά και δεν τρίζουν κατά την οδήγηση.

Τέλος, θα πρέπει να σιγουρευτείτε για τη σωστή και αθόρυβη λειτουργία των αμορτισέρ, ενώ ο συμπλέκτης θα πρέπει να είναι ακόμα μαλακός και να μην κάνει θόρυβο.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Οι ταπετσαρίες στα πάνελ των θυρών και τον ουρανό της Alfa Romeo Giulietta τρίζουν στις λακκούβες με χαμηλές ταχύτητες.

Αυτά που δείχνουν ταλαιπωρημένα με την πρώτη ματιά είναι η δερμάτινη επένδυση του τιμονιού και ο διακόπτης των αλάρμ. Επίσης, όταν χειρίζεσαι τους πλαστικούς διακόπτες των ηλεκτρικών παράθυρων και καθρεφτών ακούγεται ένας τριγμός από το πάνελ που είναι τοποθετημένοι.

Το ντουλαπάκι ψηλά στο ταμπλό ανοίγει και κλείνει σωστά, αλλά όταν το ανοίγεις δεν ανεβαίνει μόνο του, ούτε και αφήνει μεγάλο περιθώριο στο δάκτυλο σου για να το ανοίξει πλήρως.

Τα υλικά στο ταμπλό και η συναρμογή δείχνουν σε πολύ καλή κατάσταση, το ίδιο και η κονσόλα δαπέδου, ενώ το ντουλαπάκι του συνοδηγού έχει διατηρήσει το «slow motion» άνοιγμά του.

Τα δακτυλίδια που χειρίζεσαι τον κλιματισμό έχουν σφίξει, χωρίς να επηρεάζουν το χειρισμό, ενώ ο κεντρικός διακόπτης της πλαφονιέρας έχει χαλάσει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Στο χρώμα δεν υπάρχουν αλλοιώσεις, ενώ τα πλαστικά των προφυλακτήρων και τα φώτα δείχνουν σαν καινούρια και δεν υπάρχουν καμένα LED. Μόνη παραφωνία αποτελεί το τρέμουλο των πλευρικών καθρεφτών πάνω από τα 120 km/h.

Alfa Romeo Giulietta Interior

Ανάρτηση-Τροχοί
Παρά το γεγονός ότι οι 16άρες ή οι 17άρες ζάντες συνδυάζονται με λάστιχα με μπόλικο προφίλ, ελέγξτε προσεκτικά τόσο τις ζάντες όσο και τα ίδια τα λάστιχα λόγω της σφιχτής ανάρτησης. Επιπλέον, σε περίπτωση που ο ιδιοκτήτης έχει προχωρήσει σε αλλαγή ελαστικών βεβαιωθείτε ότι έχει τοποθετήσει επώνυμα ελαστικά και όχι δεύτερης διαλογής. Αυτό βέβαια είναι κάτι που ισχύει σε κάθε μεταχειρισμένο.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Ο λεβιές ταχυτήτων έχει αποκτήσει λίγο τζόγο, αλλά δεν έχει χάσει σε ευκολία κουμπώματος και οι διαδρομές του είναι λογικές. Επιπλέον, η αίσθηση του τιμονιού και το βάρος δεν έχουν αλλοιωθεί και το εμπρός σύστημα έχει διατηρήσει την αμεσότητά του.

Κινητήρας
Ο χώρος κινητήρα δείχνει προσεγμένος και το αμορτισέρ που συγκρατεί το καπό λειτουργεί σωστά. Η λειτουργία του 1.6 JTDM με τους 105 ίππους είναι άψογη μόλις φτάσει σε σωστή θερμοκρασία το λιπαντικό. Η ευστροφία είναι πολύ καλή.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39780

Μεταχειρισμένο: Ford Focus, 2011 έως 2018

Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς Ford Focus παραμένει ένα ικανό και ευχάριστο στην οδήγηση μικρό οικογενειακό.

Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Μεταχειρισμένο: Ford Focus, 2011 έως 2018

Όταν παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του Ford Focus το 1998, αμέσως καθιερώθηκε ως το μικρό οικογενειακό για τους ενθουσιώδεις οδηγούς. Ήταν πρακτικό και καλά εξοπλισμένο και, σε συνδυασμό με την φήμη της Ford για την κατασκευή αυτοκινήτων που έχουν καλή σχέση τιμής προς αξία, σύντομα έγινε ένα από τα δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας του.

Το ίδιο συνέβη και με τις επόμενες γενιές του μοντέλου. Παρά το γεγονός ότι έχουν βαρύνει και είναι κατασκευαστικά πιο πολύπλοκες, έχουν διατηρήσει τον σπορ χαρακτήρα. Η τρίτη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε το 2011 και εξακολουθεί να θεωρείται ένα από τα κορυφαία στην οδήγηση μοντέλα της κατηγορίας, κουβαλώντας παράλληλα τεχνολογία που οι δύο προηγούμενες γενιές του δεν μπορούσαν καν να φανταστούν.

Το Ford Focus Mk3 διέθετε μία μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Στην αρχή της καριέρας του, η γκάμα πετρελαίου ξεκινούσε με τον 1.6 TDCi σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 95 ή 115 ίππους, ενώ η βενζινοκίνητη διέθετε τον 1.6 Ti-VCT με 105 ή 125 ίππους. Το 2012 ο 1.6 Ti-VCT αντικαταστάθηκε από τον 3κύλινδρο 1.0 EcoBoost με 100 ή 125 ίππους. Εκείνη την εποχή επικρατούσε μια δυσπιστία για την ικανότητα του μικρού βενζινοκινητήρα να κινεί ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο, αλλά αποδείχθηκε ικανός για το μέγεθος του Focus και με καλή ποιότητα λειτουργίας. Η γκάμα κινητήρων ολοκληρώνεται με τον 4κύλινδρο 1.6 EcoBoost με 150 ίππους ή 182 ίππους, εκδόσεις που ναι μεν προσφέρουν ταιριάζουν καλύτερα στο μέγεθος Focus, αλλά ανεβάζουν και την κατανάλωση.

Ford Focus MTX DRIVE 2

Η αισθητική ανανέωση του 2014 έφερε και αλλαγές στους κινητήρες, με τον 1.6 EcoBoost να γίνεται 1.5, χωρίς αλλαγή στην ισχύ, και τον 1.6 TDCi να αντικαθίσταται από τον καινούριο 1.5 TDCi σε τρεις εκδόσεις ισχύος: με 95, 105 ή 120 ίππους. Η ενδιάμεση έκδοση με τους 105 ίππους αφορά την έκδοση Econetic που δοκιμάζουμε σε αυτές τις σελίδες, διαθέτοντας παράλληλα χαμηλωμένη ανάρτηση και πιο μακριά κλιμάκωση στο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Αρκετά ήταν και τα επίπεδα εξοπλισμού, με όλα τα Focus να διαθέτουν κλιματισμό, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, θύρες USB και Aux, πολυλειτουργικό τιμόνι, ηχοσύστημα Ford Sync, Ford MyKey, Door Edge Protectors και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Όσο βέβαια ανεβαίνουμε σε εξοπλισμό συναντάμε χαρακτηριστικά όπως αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, θερμαινόμενο παρμπρίζ, ζάντες αλουμινίου κ.ά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Οδηγώντας το Focus MK3 θα εκτιμήσεις την καλά ρυθμισμένη ανάρτηση που συνδυάζει το υψηλό επίπεδο άνεσης με τη σπορ συμπεριφορά στη γρήγορη οδήγηση. Με την ενίσχυση της ακαμψίας του εμπρός μέρους που έφερε η ανανέωση, το τιμόνι προσφέρει περισσότερη ακρίβεια, και όλα τα χειριστήρια έχουν αυτή την «καλολαδωμένη» αίσθηση που κάνει τα μοντέλα της Ford τόσο ευχάριστα στον δρόμο. Ψάχνοντας για ψεγάδια σημειώνουμε μόνο τον μεγάλο κύκλο στροφής που ίσως δυσκολέψει όσους κινούνται συχνά στα στενά της πόλης. Οι πιο απαιτητικοί θα ήθελαν και τη δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP, όμως το σύστημα δεν είναι ιδιαίτερα παρεμβατικό οπότε σπάνια ενοχλεί.

Ford Focus MTX DRIVE 4

Η σχεδίαση του ταμπλό είναι ογκώδης στο κέντρο της και τα πλήκτρα του ηχοσυστήματος παραπέμπουν σε κινητό τηλέφωνο παλαιότερης γενιάς. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ένα μίγμα μαλακών και σκληρών καλής ποιότητας, με την συναρμογή να είναι ακόμα καλύτερη.

Στο Focus τρίτης γενιάς οι ψηλότεροι οδηγοί θα ήθελαν να κάθονται λίγο πιο χαμηλά, ενώ το ύψος του καθίσματος του συνοδηγού δεν ρυθμίζεται σε καμία έκδοση. Το σημαντικότερο μειονέκτημα του εσωτερικού του είναι οι χώροι. Ο χώρος για το κεφάλι των πίσω είναι επαρκής, αλλά όχι και εκείνος για τα πόδια τους. Η ύπαρξη ρεζέρβας ανάγκης περιορίζει τον χώρο αποσκευών στα 316 lt, αλλά στο μάτι δείχνει μεγαλύτερος και είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος.

Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP (2012), το Focus απέσπασε πέντε αστέρια συνολικά, με τον βασικό εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας να περιλαμβάνει έξι αερόσακους, σύστημα ελέγχου της ευστάθειας και ενεργό σύστημα φρεναρίσματος μέχρι τα 50 km/h.

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Το Ford Focus είναι από τα δημοφιλή μικρά οικογενειακά στη χώρα μας, με την τρίτη γενιά του μοντέλου να μην αποτελεί εξαίρεση. Αυτό μεταφράζεται σε πληθώρα επιλογών στην αγορά μεταχειρισμένου. Υπάρχουν όλες οι εκδόσεις κινητήρα, με την πλειονότητα να αφορά αυτές με χειροκίνητο κιβώτιο.

Από πλευράς περιοδικής συντήρησης, το Focus MK3 απαιτεί service λαδιών μια φορά το χρόνο και γενικό κάθε δύο χρόνια, με το κόστος να κυμαίνεται σε χαμηλά για την κατηγορία επίπεδα.

Ford Focus MTX DRIVE 11

Πώς είναι σήμερα;
To μεταχειρισμένο Ford Focus που δοκιμάζουμε είναι ανανεωμένο μοντέλο του 2015 (12ος/2015). Ο 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 1,5 λίτρων αποδίδει 105 ίππους (έκδοση Econetic) και χαρακτηρίζεται από την πολιτισμένη λειτουργία για μοτέρ του είδους. Η ροπή των 270 Nm εξασφαλίζει μεστό τράβηγμα από νωρίς, με το πεντάλ του γκαζιού να έχει καλή απόκριση. Ο ολικός χιλιομετρητής γράφει κάτι λιγότερο από 94.000 km, γεγονός που μαρτυρά ότι πρώτος του ιδιοκτήτης πραγματοποιούσε κατά μέσο όρο 23.000 km.

Παρά τα τόσα χιλιόμετρα, η ανάρτηση εξακολουθεί να ελέγχει σωστά το 5θυρο Focus, ενώ παρόμοια καλή εικόνα παρουσίαζαν και τα φρένα. Επιπλέον, το σύστημα Active City Stop που επεμβαίνει μέχρι τα 50 km/h, εξακολουθεί να λειτουργεί υποδειγματικά.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Η αγορά μεταχειρισμένου έχει πληθώρα Focus όλων των εκδόσεων, με τις περισσότερες επιλογές να διαθέτουν καλό εξοπλισμό.

Υπάρχουν αυτοκίνητα με τιμή εκκίνησης τις €6.800, με τα πιο φρέσκα και ανανεωμένα να φτάνουν και τις 20.000. Για ένα από τα πρώτα ανανεωμένα του 2014-2015 με πραγματοποιημένα όλα του τα service και προσεγμένη εικόνα, υπολογίστε από €10.000 και πάνω.

Ford Focus MTX DRIVE 3

Τι πρέπει να προσέξω;
Τα πρώτα αυτοκίνητα αυτής της γενιάς με τον 1.0 EcoBoost αντιμετώπιζαν πρόβλημα διαρροής ψυκτικού με αποτέλεσμα η Ford να προχωρήσει σε αντικατάσταση των κολάρων του συστήματος. Ακόμα, βεβαιωθείτε για την καλή λειτουργία του συμπλέκτη και του λεβιέ ταχυτήτων, καθώς και τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου. Θα πρέπει να πραγματοποιεί ομαλές αλλαγές και να μην έχει διαρροές.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Το εσωτερικό του Ford Focus που δοκιμάζουμε είναι σε άριστη κατάσταση, με τα πλαστικά που το αποτελούν και τις ταπετσαρίες (ειδικά πίσω) να δείχνουν σαν καινούρια. Μόνο η δερμάτινη επένδυση του τιμονιού μαρτυρά τα χιλιόμετρα που κουβαλάει. Όλοι οι διακόπτες και τα χειριστήρια έχουν όμορφη αίσθηση, σαν καινούριου, ενώ τα Door Edge Protectors λειτουργούν στην εντέλεια και συνεχίζουν να προστατεύουν από μικροεπαφές.

Στην ίδια πολύ καλή κατάσταση είναι και όλα τα μονωτικά πλαστικά στο πλαίσιο των θυρών και των παραθύρων. Το ηχοσύστημα εξακολουθεί να λειτουργεί σωστά και η οθόνη του έχει κρατήσει τη ζωντάνια της.

Τα μαύρα πλαστικά χαμηλά στο αμάξωμα δεν έχουν ξεβάψει και τα φώτα εμπρός και πίσω δεν δείχνουν σημάδια γήρανσης.

Ford Focus MTX DRIVE 8

Ανάρτηση-Τροχοί
Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε είχε 16άρηδες ατσάλινους τροχούς με επώνυμα λάστιχα που έχουν ακόμα αρκετή ζωή. Τα αμορτισέρ δεν μαρτυρούν τα κοντά 94.000 km (!) -απόδειξη αλλαγής δεν βρέθηκε στο ιστορικό του- και εξακολουθούν να προσφέρουν άνεση χωρίς να θορυβούν.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Ο λεβιές στο 6άρι κιβώτιο της έκδοσης διατηρεί την ευκολία επιλογής σχέσης και το μαλακό πεντάλ του συμπλέκτη δείχνει ότι ο δίσκος έχει ακόμα «ψωμί».

Το τιμόνι έχει διατηρήσει την πλούσια αίσθηση κατά την οδήγηση και η υποβοήθηση δεν κάνει θόρυβο.

Κινητήρας
Ο χώρος του κινητήρα είναι πολύ καθαρός και παρόμοια πολύ καλή εικόνα παρουσιάζει και ο 1.5 TDCi των 105 ίππων. Λειτουργεί σωστά, είναι ευδιάθετος για στροφάρισμα και στις κρύες εκκινήσεις δεν κάνει θόρυβο ούτε διαφοροποιείται η ποιότητα λειτουργίας του.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39451

Πώς θα ήταν η νέα BMW 4 Series με μάσκα Alfa Romeo;

Ένα αντισυμβατικό ψηφιακό πάντρεμα της Alfa Romeo με την BMW.

Πέμπτη, 20 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν η νέα BMW 4 Series με μάσκα Alfa Romeo;

Η πρεμιέρα της νέας BMW 4 Series Coupé δίχασε τους θαυμαστές της βαυαρικής φίρμας λόγω του μεγέθους της παραδοσιακής kidney grille που καλύπτει πλέον σχεδόν ολόκληρο το ύψος της μάσκας του μοντέλου. Σκεφτήκαμε λοιπόν να τεστάρουμε τις ικανότητές μας στο Photoshop παντρεύοντας το αμάξωμα της BMW με μια από τις πιο δημοφιλείς μάσκες στον χώρο της αυτοκίνησης - το scudetto της Alfa Romeo!

Ο λόγος που επιλέξαμε αυτή τη γρίλια είναι ότι κανείς δεν έχει παραπονεθεί για τον σχεδιασμό της, και θεωρείται ένα από τα πιο εμβληματικά σχεδιαστικά στοιχεία ακόμα και εκτός του κλειστού κύκλου των φανατικών Alfisti.

BMW and Alfa Romeo

Για να δημιουργήσουμε αυτή την εικόνα χρησιμοποιήσαμε μια επίσημη φωτογραφία της BMW 4 Series Coupé χωρίς το αισθητικό πακέτο M, και τη συνδυάσαμε με τη γρίλια της Alfa Romeo Giulia. Όπως βλέπετε η "μεταμόσχευση" πήγε αρκετά καλά καθώς τα δύο μοντέλα έχουν παρόμοιο μέγεθος και αναλογίες.

Δεν ξέρουμε αν το αποτέλεσμα σας φαίνεται πιο καλαίσθητο από τα γνήσια μοντέλα, πάντως σε ένα παράλληλο σύμπαν ίσως υπάρχει και η αντίστοιχη Alfa Romeo Giulia με γρίλια BMW.