Porsche 718 Mission R
node/44076

Porsche 718, επίσημα στην πρίζα

Ο Γερμανός κατασκευαστής επιβεβαίωσε ότι η νέα γενιά της σειράς Porsche718, Boxster και Cayman, θα πωλείται αποκλειστικά ως ηλεκτρική.

Κάτι που λίγο έως πολύ όλοι περίμεναν επιβεβαιώθηκε και από τα πλέον επίσημα χείλη. Το Zuffenhausen λοιπόν, έκανε γνωστό στο ετήσιο συνέδριο του ότι νέα γενιά της Porsche 718 θα μπαίνει στην πρίζα. Δίχως να προσφέρει καμία επιλογή στους υποψήφιους αγοραστές του μοντέλου για οποιαδήποτε βενζινοαίματη έκδοση… 

Η Porsche 718 θα είναι το τρίτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο από το Zuffenhausen, έπειτα από τις Taycan και την επερχόμενη Macan και θα παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα στις αρχές του 2025. 

Porsche 718 Mission R

Η Porsche 718 όμως θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο των Γερμανών, το οποίο θα πατήσει πάνω στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας (Premium Platform Electric), η οποία εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Audi και προορίζεται αποκλειστικά για τα σπορ μοντέλα του ομίλου.

Ο Γερμανός κατασκευαστής υποστηρίζει ότι η μελλοντική Porsche 718 θα πρέπει να λογίζεται ως ένα κεντρομήχανο σπόρτσκαρ, το ίδιο οδηγοκεντρικό και ευχάριστο όπως και οι προκάτοχες γενιές του μοντέλου με θερμικό κινητήρα. Οι Γερμανοί μάλιστα πιστεύουν ακράδαντα, ότι η νέα ηλεκτρική εκδοχή της σειράς Porsche 718 θα είναι ακόμα πιο εστιασμένη στη σπορ οδήγηση χάρη στο χαμηλότερο κέντρο βάρους του μοντέλου (χάρη στην κατανομή των μπαταριών ανάμεσα στους δύο άξονες) και στην υψηλή απόδοσή του.

Porsche 718 Mission R

Η Porsche 718 θα βασιστεί εν πολλοίς στην πρωτότυπη Mission R που παρουσιάστηκε στην 'Έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2021. Που σημαίνει με τη σειρά του ότι θα διαθέτει δυο ζεύγη ηλεκτροκινητήρων (ένα σε κάθε άξονα), ιπποδύναμη που στιγμιαία θα αγγίζει τους 600 ίππους και βάρος που δεν θα ξεπερνά τα 1.500 kg. Αυτό συνεπάγεται, ότι θα είναι πιο ισχυρή από την υπάρχουσα Cayman GT4 RS και βαρύτερη μόλις κατά 85 kg!

Πέραν όμως της είδησης για τη νέα γενιά Porsche 718, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε ότι και η 911 θα αποκτήσει υβριδική έκδοση όχι όμως plug-in hybrid. Τουλάχιστον προσώρας. Στόχος των Γερμανών είναι μέχρι το 2025 το 50% των πωλήσεων να καταλαμβάνουν οι υβριδικές και ηλεκτρικές προτάσεις, έτσι ώστε έως το 2030 το 80% των πωλήσεων να κατευθυνθεί αποκλειστικά στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.