Ο Loeb δεν θα τρέξει με Citroën το 2019

Ο Loeb δεν θα τρέξει με Citroën το 2019

Η ομάδα δεν έχει λεφτά για τρίτο αυτοκίνητο. Λέτε να δούμε τον Γάλλο θρύλο τελικά στην M-Sport;

Ο επικεφαλής της ομάδας της Citroën, Pierre Budar, συναντήθηκε με αξιωματούχους του Αμπού Ντάμπι, πριν μια εβδομάδα κατά το GP F1 στο κρατίδιο του Κόλπου. Το Αμπού Ντάμπι ήταν μέχρι φέτος ο κύριος χορηγός της γαλλικής ομάδας, όμως τα δύο μέρη δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν για τη συνέχιση της συνεργασίας τους και το 2019, αν και οι Άραβες λένε ότι θα επιστρέψουν το 2020.

Η απώλεια των πόρων από τον κύριο χορηγό θέτει εν αμφιβόλω την πορεία της ομάδας το 2019 και αναρωτιόμαστε αν η εξέλιξη αυτή ήταν γνωστή στον Sebastien Ogier όταν έφυγε από την M-Sport για να υπογράψει με τη Citroën. Όπως και να έχει, η γαλλική ομάδα θα δυσκολευτεί στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, έχοντας μόνο δύο αυτοκίνητα (για τους Ogier και Lappi) ενώ οι άλλες εργοστασιακές ομάδες θα έχουν από τρία.

Ο Loeb είπε στο Autosport ότι δεν έχει κανένα συμβόλαιο για το 2019, πέρα από την ιδιωτική του συμμετοχή στο επερχόμενο Ράλι Dakar με ένα Peugeot 3008DKR του 2017, που θα το τρέξει η PH Sport.

«Αυτή τη στιγμή δεν έχω τίποτε και είμαι ανοιχτός σε συζητήσεις με οποιαδήποτε ομάδα σε οποιοδήποτε θεσμό», δήλωσε ο 9 φορές πρωταθλητής WRC. Λέτε το όνειρο του Malcolm Wilson της M-Sport να γίνει τελικά πραγματικότητα;

Mads Ostberg 2018

Εκτός από τον Loeb, «μπουκάλα» μένει και ο Mads Ostberg (φωτ. επάνω) που ήλπιζε να μοιραστεί το τρίτο Citroen C3 WRC με τον Γάλλο. Ο Νορβηγός έγραψε στη σελίδα του στο Facebook:

«Όπως όλοι θα έχετε ήδη μάθει, η Citroen Racing αποφάσισε να κατεβάσει δύο μόνο αυτοκίνητα στο ερχόμενο πρωτάθλημα. Χωρίς τρίτο αυτοκίνητο, η τελευταία μου ελπίδα για ένα συμβόλαιο στο WRC, χάθηκε.  Είμαι πραγματικά λυπημένος κι απογοητευμένος αυτή τη στιγμή.

«Ένιωθα σαν στο σπίτι μου στην ομάδα και ήμουν ευτυχής με τον τρόπο που προχωρούσαμε μαζί. Ευχαριστώ όλους τους καλούς ανθρώπους στη Citroen Racing για τη σεζόν του 2018, που άρχισε με ένα ράλι, αλλά κατέληξε να αγωνιστώ σε οκτώ.

«Ήταν σπουδαίο, όσο διήρκεσε. Τώρα είναι ώρα να δέσω τη ζώνη και να αντεπιτεθώ. Το έχω ξανακάνει και μπορώ να το κάνω πάλι. Δεν τελείωσα ως οδηγός ράλι».

Τα νέα σχέδια της Citroen αφήνουν επίσης έξω από την ομάδα και τον Craig Breen, αν και ο Ιρλανδός είναι ακόμη σε διαπραγματεύσεις με τη Hyundai και την M-Sport.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube