node/35169

Ο James Bond οδηγεί Land Rover στη Jamaica

Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της 25ης ταινίας του μυστικού πράκτορα 007.

Ο ηθοποιός Daniel Craig που από το 2006 ενσαρκώνει το ρόλο του James Bond στις κινηματογραφικές αίθουσες, εθεάθη στα γυρίσματα της 25ης ταινίας του μυστικού πράκτορα πίσω από το τιμόνι ενός Land Rover Series III.

James Bond

Η Jaguar Land Rover έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή της στο φιλμ, συνεχίζοντας τη συνεργασία με τον 007 που ξεκίνησε από την 20η ταινία "Die Another Day" του 2002.

Η υπόθεση της νέας ταινίας τοποθετεί τον James Bond στη Jamaica, εκεί όπου απολαμβάνει την συνταξιοδότησή του. Το κλασικό Land Rover με ανοικτή οροφή ταιριάζει με το σκηνικό, παρόλο που δεν θυμίζει σε τίποτα τα τεχνολογικά προηγμένα ατοκίνητα στα οποία μας έχει συνηθίσει ο μυστικός πράκτορας. Φυσικά, το Series III δεν είναι το μοναδικό όχημα του James Bond στην ταινία, καθώς είναι επιβεβαιωμένο πως θα τον δούμε πίσω από το τιμόνι μιας Aston Martin.

Aston Martin Rapide E

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου, στη νέα του ταινία ο James Bond θα οδηγήσει την Aston Martin Rapide E ικανοποιώντας τις περιβαλλοντολογικές ανυσηχίες του σκηνοθέτη Cary Joji Fukunaga. Η ηλεκτροκίνητη σπορ μπερλίνα παρουσιάστηκε σε μορφή παραγωγής στην Έκθεση Σαγκάης τον Απρίλιο, τέσσερα χρόνια μετά από το αντίστοιχο πρωτότυπο. Η Rapide E θα παραχθεί σε 155 μονάδες με ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 610 PS και 950 Nm ροπής που της χαρίζουν επιτάχυνση 0-100km/h σε 4" και τελική ταχύτητα 250 km/h.

Η 25ης ταινία του James Bond θα κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους στις 8 Απριλίου 2020. Το Bond 25 θα είναι η πέμπτη και η τελευταία εμφάνιση του Daniel Craig στο ρόλο του 007.

node/39110

Πωλείται Lamborghini Huracán με 302.500 km στο οδόμετρο

Πάνω από 1.900 άνθρωποι έχουν περάσει από το τιμόνι της συγκεκριμένης Huracán.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Πωλείται Lamborghini Huracán με 302.500 km στο οδόμετρο

Το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι η Lamborghini Huracán με τα περισσότερα χιλιόμετρα στον κόσμο, καθώς από το 2015 μέχρι σήμερα έχει διανύσει πάνω από 302.500 km!

Το υπεραυτοκίνητο ανήκει στην εταιρεία Royalty Exotic Cars στο Las Vegas η οποία το νοίκιαζε, με πάνω από 1.900 οδηγούς να έχουν περάσει από το τιμόνι του μέσα σε 5 χρόνια. Παρά τα 300+ χιλιάδες χιλιόμετρα που έχει διανύσει και την καταπόνηση που έχει δεχθεί από τους αμέτρητους ενοικιαστές, η Huracán δεν παρουσίασε πολλά προβλήματα  - σε αντίθεση με άλλα υπεραυτοκίνητα από τον στόλο της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, εκτός από τις προγραμματισμένες αλλαγές λαδιών, το μοντέλο φορά νέα ανάρτηση της JRZ, νέο κιβώτιο ταχυτήτων που αντικαταστάθηκε πριν από 13.000 km, ενώ έχει υποστεί μικρές επιδιορθώσεις στο αμάξωμα λόγω ζημιάς που προκλήθηκε κατά το παρκάρισμα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε την Lamborghini Huracán Evo

Να θυμίσουμε πως το μοντέλο φορά ατμοσφαιρικό V10 5,2 λίτρων με απόδοση 610 PS που μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Η τιμή της πιο πολυταξιδεμένης Lamborghini Huracán στον κόσμο είναι $130.000 και μένει να δούμε αν θα ανταποκριθεί κάποιος αγοραστής δεδομένου του επιβαρυμένου ιστορικού της.

[Πηγή: CarandDriver.com]

node/39106

Αυτό είναι το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Renault

Στόχος να εξοικονομηθούν € 2 δισ. - Το σχέδιο προβλέπει μείωση παραγωγής, οικονομίες κλίμακος και κόψιμο 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως. 

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Αυτό είναι το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Renault

Λίγες μόνον μέρες πριν, ουπουργός Οικονομικών της Γαλλίας Bruno Le Maire δήλωνε ότι η Renault θα μπορούσε να βγει εκτός λειτουργίας εάν δεν πάρει βοήθεια πολύ σύντομα για να αντιμετωπίσει την πτώση τζίρου από την κρίση του κοροναϊού, προσθέτοντας επίσης ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να προσαρμοστεί στην νέα κατάσταση.

Σήμερα έρχεται στο φως όλο το σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας το οποίο στοχεύει στην εξοικονόμηση του όχι και τόσο ευκαταφρόνητου ποσού των €2 δισ. παγκοσμίως. 
Οι βασικοί άξονες του σχεδίου αυτού είναι η μείωση της παραγωγής κατά 20%, η αναθεώρηση της δραστηριότητας έξι εργοστασίων και -ως αποτέλεσμα των παραπάνω - το κόψιμο περίπου 15.000 θέσων εργασίας.
Ο χρονικός ορίζοντας της υλοποίησης του σχεδίου είναι ορίζοντας τριετίας με τη Renault να αναθεωρεί πλήρως τις επιχειρησιακές της δραστηριότητες, στοχεύοντας πλέον στην ηλεκτροκίνηση και στην καινοτομία. Δυνατό χαρτί της μάρκας θα παραμείνουν τα ελαφρά επαγγελματικά, τομέας στον οποίο οι εμπορικές της επιδόσεις είναι εξαιρετικές. 

ren

Σε ό,τι αφορά στις περικοπές θέσεων εργασίας, η Renault ανακοίωσε ότι αυτές θα γίνουν μέσω προγράμματος εθελουσίας εξόδου, αλλά πάντα σε συνεργασία με τους συλλόγους εργαζομένων και τους κοινωνικούς φορείς, ενώ θα υλοποιήσει και πρόγραμμα μετεκπαίδευσης και κινητικότητας εργαζομένων. 
Υπόλογίζεται ότι στη Γαλλία θα χαθούν πάνω απο 4.600 θέσεις εργασίας και άλλες 10.000 περίπου σε όλο τον κόσμο. 

Παράλληλα, μέσα από το νέο μοντέλο δράσης της Συμμαχίας (ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ λεπτομέρειες) θα της δώσει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί κοινά εξαρτήματα με τα υπόλοιπα μέλη της Συμμαχίας, πετυχαίνοντας σημαντικότατες οικονομίες κλίμακος. 

Σε ό,τι αφορά στα εργοστάσια, αυτά σε Ρουμανία και Μαρόκο θα δουν την παραγωγικότητά τους να «παγώνει», ενώ στο μικροσκόπιο θα τεθεί και η χρησιμότητα των εργοστασίων που διατηρεί η εταιρεία στη Ρωσία. 
Το εργοστάσιο στη Dieppe μάλλον θα κλείσει μετά το τέλος της παραγωγής της Alpine A110, ενώ τα άλλα δύο σε Douai και Maubeuge τίθενται και αυτά στο μικροσκόπιο με σκοπό τη δημιουργία ενός κέντρου ελαφρών φορτηγών και ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Γαλλία. Ακόμη θα επανεξεταστεί αν συντρέχει λόγος ύπαρξης του εργοστασίου στο Fonderie de Bretagne.

alpine

Επίσης, οι δραστηριότητας του εργοστασίου στο Choisy-le-Roi θα μεταφερθούν σε αυτό του Flins, ενώ όπως ανακοινώθηκε η Renault θα δώσει πίσω στην κινεζική Dongfeng το μερίδιο που κατέχει στην μέχρι σήμερα κοινή τους εταιρεία, την Dongfeng Automotive Company.

Να θυμίσουμε επίσης ότι η γαλλική κυβέρνηση βρισκόταν πριν λίγες μέρες σε συζητήσεις με τη διοίκηση της εταιρείας για δάνειο ύψους €5 δισ., βάζοντας όμως ως βασική προϋπόθεση πολλές από τις εκτός συνόρων δραστηριότητες της εταιρείας να επιστρέψουν στη Γαλλία.