Nέα Aston Martin Rapide E, το πρώτο EV από το Gaydon

Nέα Aston Martin Rapide E, το πρώτο EV από το Gaydon

Η ηλεκτρική έκδοση της μπερλίνας της Aston Martin, με δύο ηλεκτρομοτέρ και 610 άλογα, ντεμπουτάρισε στο Auto Shanghai σήμερα.

Αυτή είναι η ηλεκτρική Rapide που μας «ταλαιπώρησε» μέχρι να κάνει την πρεμιέρα της. Ξεκινώντας από το πρωτότυπο που εμφανίστηκε το 2015 και επιβεβαιώθηκε ως πρότζεκτ το 2017 και μάθαμε τις πρώτες τεχνικές λεπτομέρειες το 2018! Και επιτέλους, το μοντέλο παραγωγής έκανε τελικά το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης σήμερα. 

Η Rapide E είναι το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας από το Gaydon και είναι πάνω απ’ όλα ένα προϊόν που έρχεται για να προάγει την εικόνα της φίρμας. Εξάλλου, τι άλλο θα μπορούσε να δρέψουν οι Βρετανοί από ένα μοντέλο του οποίου η παραγωγή περιορίζεται σε μόλις 155 κομμάτια.

Η Rapide E φοράει δύο ηλεκτρομοτέρ, τοποθετημένα στο πίσω μέρος. Αθροιστικά αποδίδουν ισχύ 610 PS και ροπή 950 Nm. Έτσι, η βρετανική ηλεκτρική σπορ μπερλίνα μπορεί να φτάσει τα 250 km/h και να γράψει 4” στο σπριντ των 0-100 km/h. Η Rapide E υιοθετεί μια 800βολτη ηλεκτρική αρχιτεκτονική, η οποία της επιτρέπει να γυρίζει ακόμα και στην πίστα χωρίς κίνδυνο υπερθέρμανσης.

Aston Martin Rapide E

Βέβαια, από την άλλη μην περιμένετε να γυρίζει ατέρμονα. Το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με μια σχετικά μικρή μπαταρία 65kWh που παίρνει τη θέση του μοτέρ V12, του κιβωτίου ταχυτήτων και του ρεζερβουάρ. Με αυτά και με αυτά, σε κύκλο μέτρησης WLTP, η αυτονομία είναι περίπου 320 km, απόσταση σαφώς μικρή για μια μπερλίνα πολυτελείας. 

Aston Martin Rapide E

Η Rapide Ε μπορεί να είναι ηλεκτρική, αλλά διατηρεί τη μεγάλη κυψελωτή μάσκα του θερμικού μοντέλου. Η ηλεκτρική εξατομίκευση επιτυγχάνεται με τους ειδικού σχεδιασμού προφυλακτήρες και πλευρικά μαρσπιέ, αλλά και τα διακοσμητικά στοιχεία σε μπλε χρώμα. Τα νέα στοιχεία της καροσερί δεν βρίσκονται εκεί για το θεαθήναι, αλλά βελτιώνουν την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Όπως εξάλλου και οι νέες ζάντες με τα ειδικά λάστιχα με τη μικρότερη αντίσταση κύλισης.

Aston Martin Rapide E

Στο εσωτερικό, η πιο σημαντική αλλαγή είναι η υιοθέτηση ενός 100% ψηφιακού πίνακα οργάνων μέσω μιας οθόνης με διαγώνιο στις δέκα ίντσες. Ένα στοιχείο νεωτερισμού που κάνει τα κλασικά όργανα της συμβατικής Rapide μεμιάς ντεμοντέ. Η ταπετσαρία με τις μπλε ενθέσεις που ντύνει την καμπίνα είναι επίσης νέας σχεδίασης.

Το Rapide E θα συναρμολογείται στο νέο εργοστάσιο στο St Athan στην Ουαλίας, όπου θα κατασκευάζονται επίσης τα μοντέλα της Lagonda. Εταιρεία που στο άμεσο μέλλον θα εξελιχθεί σε κατασκευαστή που θα ειδικεύεται στα πολυτελή ηλεκτρικά μοντέλα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube