Maserati: Στοπ στην παραγωγή λόγω χαμηλής ζήτησης -ξανά

Maserati: Στοπ στην παραγωγή λόγω χαμηλής ζήτησης -ξανά

Η γραμμή συναρμολόγησης σχεδόν όλης της γκάμας της Maserati θα σταματήσει για ένα μήνα λόγω χαμηλής ζήτησης.

Η Maserati θα προχωρήσει σε διακοπή της παραγωγής της για μια ακόμη φορά εξαιτίας της επιβράδυνσης των πωλήσεων για τα μοντέλα της φίρμας.

Έτσι, η συναρμολόγηση των περισσότερων μοντέλων δεν θα ξεκινήσει πριν από τις 15 Ιανουαρίου. Η κύρια αιτία της επιβράδυνσης των πωλήσεων για τη φίρμα της «Τρίαινας» είναι η αγορά της Κίνας. Σύμφωνα με την Automotive News Europe, η εταιρεία έθεσε την παραγωγή των Ghibli και Quattroporte «παρά πόδα» από τις 15 Δεκεμβρίου μέχρι τις 15 Ιανουαρίου. Η συναρμολόγηση της Levante σταματά αύριο, 20 Δεκεμβρίου, μέχρι τις 15 Ιανουαρίου, ενώ η παραγωγή των GranTurismo και GranCabrio σταμάτησε επίσης στις 15 Δεκεμβρίου και θα εκκινήσει εκ νέου στις 8 Ιανουαρίου.

«Είναι ξεκάθαρο ότι η παραγωγή επιβραδύνεται και οι επενδύσεις σε νέα μοντέλα κάνουν “κράτει”», δήλωσε ο Federico Bellono, επικεφαλής του συνδικάτου των εργαζομένων, στην Automotive News Europe.

Η Maserati σταμάτησε την παραγωγή της Levante άλλες δύο φορές μέσα στο 2017, καθώς οι νέοι νόμοι εισαγωγής αυτοκινήτων στην Κίνα έπληξαν τη ζήτηση των SUV στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου. Η διακοπή της παραγωγής αποτελεί ένα μέτρο προσαρμογής της προσφοράς στην προβλεπόμενη ζήτηση.

Ο Reid Bigland, επικεφαλής της Maserati, λέει ότι «δεν υπάρχει μεγάλη βιασύνη» για να προσθέσει η εταιρεία ένα μικρότερο crossover στην γκάμα της. Οι φήμες δείχνουν ότι ένα SUV που θα βασίζεται στην Alfa Romeo Stelvio θα μπορούσε να ενταχθεί στην γκάμα, αλλά ο Bigland δεν φαίνεται να βιάζεται. Δεν θέλει ένα πιο μικρό μοντέλο εκτός αν είναι «αρκετά διαφοροποιημένο» από το SUV της Alfa Romeo.

Η εταιρεία αναμένεται να μεγαλώσει σύντομα την γκάμα της Levante, λανσάροντας μια έκδοση υψηλής απόδοσης GTS. Η ισχύς της πιθανότατα θα προέρχεται από μια έκδοση του 3,8λιτρου διτούρμπινου μοτέρ V8 της Ferrari με εκτιμώμενη απόδοση 580 άλογα. Επιπλέον, η Maserati θα παρουσιάσει τη νέα GranTurismo το 2020. Σύμφωνα με πληροφορίες, ua υποστηρίζεται από μια νέα αλουμινένια πλατφόρμα και θα χρησιμοποιήσει ενδεχομένως έναν κινητήρα με ηλεκτροκίνητο κομπρέσορα. Επιλογή που θα αποτελεί μέρος του σχεδίου εξηλεκτρισμού των κινητήρων για το μισό της γκάμας της φίρμας μέχρι το 2022.

[Πηγή Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube