Marchionne: Το ηλεκτρικό σούπερκαρ της Ferrari θα είναι «το ταχύτερο της αγοράς»

Marchionne: Το ηλεκτρικό σούπερκαρ της Ferrari θα είναι «το ταχύτερο της αγοράς»

Η Ferrari θα φτιάξει ένα σούπερκαρ με μπαταρία, κόντρα στην Tesla, στην κορυφαία κατηγορία της αγοράς EV, δήλωσε ο CEO της, Sergio Marchionne.

Ο Μοντενέζος κατασκευαστής αυτοκινήτων, που αποτελεί πλέον ξεχωριστή εταιρική οντότητα από τη Fiat Chrysler Automobiles, επεκτείνει την γκάμα του.

Στόχος, η αύξηση των πωλήσεων χωρίς να πληγεί η αυθεντικότητα της φίρμας που είναι συνυφασμένη με το ιταλικό ντιζάιν και τα σούπερκαρ. Ο Marchionne, που ηγείται και των δύο εταιρειών, δήλωσε στους δημοσιογράφους στο NAIAS 2018 στο Detroit, χθες Τρίτη, ότι η Ferrari θα παρουσιάσει το πρώτο της SUV, το οποίο θα είναι «το ταχύτερο στην αγορά» μέχρι το τέλος του 2019 ή το 2020.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ H Ferrari επιβεβαιώνει το φημολογούμενο SUV

«Εάν υπάρχει ένα ηλεκτρικό σούπερκαρ που θα κατασκευαστεί, τότε η Ferrari θα είναι η πρώτη», δήλωσε ο Marchionne. «Ο κόσμος είναι έκπληκτος για το τι έκανε η Tesla με ένα σούπερκαρ. Δεν προσπαθώ να μειώσω αυτό που έκανε ο Elon, αλλά νομίζω ότι είναι κάτι εφικτό από όλους μας». Μια Ferrari με μπαταρία θα έδινε στον Marchionne την ευκαιρία να κλέψει πωλήσεις και την προσοχή από τον Elon Musk, του οποίου τα Tesla Roadster και Model S οριοθέτησαν την αγορά των πολυτελών EV, χρόνια εμπρός από τον ανταγωνισμό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Marchionne: Fiat Chrysler θετική σε ισολογισμό μέχρι τον Ιούνιο

Μέχρι στιγμής, ο Marchionne δεν έχει επενδύσει όσο κάποιες άλλες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες στην ηλεκτροκίνηση ή στην αυτόνομη οδήγηση, προωθώντας αντί αυτού συνεργασίες με εταιρείες όπως αυτή με τη Waymo της Google. Παράλληλα αποδύθηκε κατά προτεραιότητα και συνεχίζει να το κάνει στην ενίσχυση των εμπορικών σημάτων της FCA. «Το κάνουμε επειδή πρέπει να το κάνουμε», είπε ο Marchionne. Παρόλο που πρέπει να γίνει η δουλειά, το νέο σχέδιο για τη Ferrari στο πρώτο 6μηνο θα περιλαμβάνει υβριδικά αυτοκίνητα, είπε, «οπότε το να πάμε από εκεί σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό είναι εύκολο».

Το στρατηγικό σχέδιο του Marchionne θα είναι και το τελευταίο του στο τιμόνι της ιταλικής φίρμας. Η Ferrari στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις που το 2020 θα ξεπερνούν ένα αυτοεπιβαλλόμενο όριο των 10.000 αυτοκινήτων, το οποίο μέχρι στιγμής της επέτρεψε να λειτουργήσει με λιγότερο αυστηρούς κανόνες αποδοτικότητας, δήλωσαν πηγές με γνώση του θέματος τον περασμένο Αύγουστο. Οι στόχοι περιλαμβάνουν το διπλασιασμό του λειτουργικού κέρδους στα περίπου δύο δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2022, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές. Πάντως για το 2018, οι πωλήσεις μπορεί να πιάσουν ακόμα και τα 9.000 αυτοκίνητα, στόχος που προβλεπόταν για το 2019. Ως εκ τούτου και λόγω της εκτιμώμενης υψηλότερης ζήτησης, η Ferrari ανεβάζει το ρυθμό παραγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Η Ferrari ανεβάζει ταχύτητα στο εργοστάσιο

Ύστερα από μια μακρά περίοδο σκεπτικισμού σχετικά με την ταχύτητα υιοθέτησης εναλλακτικών κινητήρων και νέων τεχνολογιών, ο Marchionne δήλωσε σε συνέντευξή του, πριν από το Detroit αυτή την εβδομάδα, ότι είναι κατάλληλος ο χρόνος για μια στροφή στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ο Marchionne θεωρεί, για παράδειγμα, ότι έως το 2025 λιγότερα από τα μισά αυτοκίνητα που θα πωλούνται θα λειτουργούν αποκλειστικά με θερμικό κινητήρα. Το φυσικό αέριο και το ντίζελ θα δώσουν τη θέση τους σε αυτοκίνητα με υβριδικό σύστημα κίνησης, ή αμιγώς ηλεκτρικό, είτε με μπαταρία είτε με ενεργειακή κυψέλη καυσίμου.

Ο Marchionne προέβλεψε ότι οι κατασκευαστές θα έχουν στη διάθεσή τους λιγότερο από μια δεκαετία για να ανακαλύψουν τον εαυτό τους για να επιβιώσουν στον κόσμο των νέων τεχνολογιών. Οι premium μάρκες θα κατορθώσουν να συγκρατήσουν το κασέ τους, ενώ οι μαζικές φίρμες θα αντιμετωπίσουν «παρείσακτους», όπως η Tesla ή το τμήμα robo-vehicle Waybo της Alphabet, θυγατρικής της Google.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube