Lamborghini: Πτώση πωλήσεων, αλλά και η αποδοτικότερη φίρμα του VW Group

Lamborghini: Πτώση πωλήσεων, αλλά και η αποδοτικότερη φίρμα του VW Group

Παρά τη μείωση σε πωλήσεις και κέρδη, η Lamborghini δείχνει να βρίσκεται σε μια μάλλον προνομιούχα θέση, αν λάβουμε υπόψη το σημερινό οικονομικό περιβάλλον. Και όλα δείχνουν ότι το 2026 θα είναι ακόμη καλύτερο.

Lamborghini Lamborghini

Όπως και η Ferrari, η Lamborghini είχε μια ιστορική χρονιά το 2024, σημειώνοντας νέο ρεκόρ παραδόσεων και πολύ ικανοποιητικά κέρδη. 

Με δεδομένη όμως τη δυσμενέστερη διεθνή οικονομική συγκυρία το 2025 και την έντονη κάμψη της κινεζικής αγοράς αυτοκινήτου, ήταν αναμενόμενο πως τα αποτελέσματα των τελευταίων μηνών θα ήταν πιο συγκρατημένα. Πράγματι, η Sant'Agata ανακοίνωσε μειωμένους αριθμούς για το τρίτο 3μηνο του 2025.

Παρά την κάμψη του κύκλου εργασιών, η Lamborghini διατηρεί περιθώριο κέρδους 24,6%

Ωστόσο, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Η Lamborghini παρέδωσε 8.140 νέα αυτοκίνητα παγκοσμίως στο 9μηνο του 2025 -μείωση μόλις 3,2% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Σύμφωνα με τους αναλυτές του Italpassion, η πτώση αυτή οφείλεται κυρίως στο τέλος της παραγωγής της Huracán, ενώ η διάδοχός της Temerario δεν έχει ακόμη αρχίσει να παραδίδεται στους πελάτες.

Lamborghini

Την ίδια στιγμή, η SUV Urus, που απέκτησε εφέτος επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση (Urus SE), και η Revuelto, συνεχίζουν να πωλούνται με εντυπωσιακούς ρυθμούς: 5.995 και 1.512 μονάδες αντίστοιχα.

Καθώς οι παραδόσεις της νέας Temerario ξεκινούν μέσα στις επόμενες ημέρες -και παρότι κάποιοι πελάτες ίσως στραφούν σε αυτήν αντί για τη Revuelto -υπάρχουν βάσιμες ελπίδες για ανάκαμψη των πωλήσεων της Lamborghini μέχρι το τέλος της χρονιάς (και ακόμη περισσότερο για το 2026).

Lamborghini

Παρά τη μικρή κάμψη του κύκλου εργασιών (στα 2,409 δισ. ευρώ για το 9μηνο του 2025) και τη μείωση των λειτουργικών κερδών (592 εκατ. ευρώ, έναντι 678 εκατ. πέρυσι), η Lamborghini διατηρεί περιθώριο κέρδους 24,6%. Μια εντυπωσιακή επίδοση, ειδικά αν σκεφτούμε ότι τα κέρδη της Porsche κατέρρευσαν κατά 99%!

Τα αποτελέσματα αυτά θεωρούνται ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς επιτεύχθηκαν παρά την αύξηση των τελωνειακών δασμών στις ΗΠΑ και τις μεγάλες επενδύσεις που κάνει ο Ταύρος για τα μελλοντικά του μοντέλα. Με λίγα λόγια, η Lamborghini δείχνει να τα πηγαίνει πολύ καλύτερα από την Porsche, την Bentley και τις υπόλοιπες φίρμες του Ομίλου Volkswagen.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube