Κι άλλο SUV από τη Maserati μέχρι το 2020

Κι άλλο SUV από τη Maserati μέχρι το 2020

Η Maserati σχεδιάζει να λανσάρει ένα δεύτερο SUV, βασισμένο σε μηχανικά μέρη της Alfa Romeo, μέχρι το 2020, είπε ο Sergio Marchionne, CEO της Fiat Chrysler Automobiles.

To μελλοντικό SUV της Maserati θα έρθει να τοποθετηθεί κάτω από τη Levante στην γκάμα της ιταλικής εταιρείας και θα βοηθήσει τη φίρμα να πιάσει τις 70 με 80 χιλιάδες μονάδες ετησίως, είπε ο Marchionne.

Εδώ να σημειώσουμε ότι οι πωλήσεις της Maserati ανέβηκαν από στις 36.000 αυτοκίνητα για τους πρώτους εννέα μήνες του 2017, από τις 23.900 πωλήσεις που είχε πετύχει το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Αύξηση που εν πολλοίς οφείλεται στην πλήρη διαθεσιμότητα της Levante.

Το νέο SUV θα βοηθήσει επίσης τη Maserati να αυξήσει τα ετήσια κέρδη της στο ένα δισεκατομμύριο ευρώ, είπε ο Marchionne σε οικονομικούς αναλυτές, σε πρόσφατη οικονομική ανάλυση για την πορεία της εταιρείας την περασμένη Τρίτη.

Το SUV θα κάνει χρήση της πισωκίνητης/τετρακίνητης πλατφόρμας Giorgio, που υποστηρίζει και την Alfa Romeo Stelvio, αλλά ο κινητήρας της θα είναι ειδικά σχεδιασμένος για τη νέα Maserati, είπε ο Marchionne. Εδώ να θυμίσουμε ότι η Levante πατά πάνω στην ίδια πλατφόρμα που χρησιμοποιεί η Ghibli.

Με ένα δεύτερο SUV στην γκάμα της, η Maserati εισέρχεται πιο ισχυρά στην ομάδα ανταγωνιστών της Porsche. Και αναφερόμαστε στη γερμανική εταιρεία, καθώς αυτή ήταν που διεύρυνε την γκάμα της πέρα από τα παραδοσιακά πολυτελή σπορ αυτοκίνητα, προσθέτοντας ήδη από το 2014 τη Macan μια μικρότερη και πιο οικονομική εναλλακτική στην Cayenne. Μια κίνηση που ουσιαστικά προέβλεψε την αυξανόμενη ζήτηση για SUV και crossover στις περισσότερες αγορές. Πέρα όμως από την Porsche, το μικρότερο SUV της Maserati θα αποτελέσει ένα υψηλότερης τιμής ανταγωνιστή στα Audi Q5, BMW X3, Jaguar F-Pace, Mercedes-Benz GLC και Volvo XC60, αλλά και στην ομογάλακτη Stelvio.

Στο τρίτο 3μηνο του 2017, τα κέρδη της Maserati ανέβηκαν στα €113 εκατ., καθώς οι υψηλότερες παραδόσεις της Levante αντιστάθμισαν τις χαμηλές πωλήσεις της μπερλίνας Quattroporte, είπε η FCA σε αναφορά της σχετικά με τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου 3μήνου. Από την άλλη, τα καθαρά έσοδα μειώθηκαν κατά 6%, στα €821 εκατ., κυρίως λόγω των αρνητικών συναλλαγματικών ισοτιμιών και των χαμηλότερων παραδόσεων στην Κίνα.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των αποτελεσμάτων στους οικονομικούς αναλυτές, ο Marchionne επιβεβαίωσε ότι η Maserati επιβράδυνε την παραγωγή της Levante για να «ευθυγραμμίσει την παραγωγή με τη ζήτηση της αγοράς». Ο Richard Palmer, οικονομικός διευθυντής της FCA, δήλωσε ότι η εταιρεία αναμένει ένα ισχυρό τέταρτο 3μηνο για τη Maserati, ειδικά στη Βόρειο Αμερική. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων αυξάνονται θεαματικά το φθινόπωρο στις ΗΠΑ, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες λανσάρουν νέα μοντέλα για το επόμενο έτος.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube