Main menu

Αργύρης Τούντας
Κυριακή, 17 Σεπτεμβρίου 2017 - 1:55μμ

Test drive: BMW X3 xDrive20d M Sport Limited Edition

Η BMW αποχαιρετά τη δεύτερη γενιά της X3 με μια επετειακή έκδοση και πολύ πλούσιο εξοπλισμό.

Και μόνο που η δεύτερη γενιά της X3 έχει 7 χρόνια στην πλάτη της αλλά στέκεται επάξια απέναντι στον σαφώς πιο σύγχρονο ανταγωνισμό της, αποδεικνύει την αξία της.

Κατά βάση το οφείλει στο συνδυασμό της απτής ποιότητας, της ευρυχωρίας, των κινητήρων/κιβωτίων, μαζί με τη μέχρι πρότινος κορυφαία οδηγική εικόνα για την κλάση της. Κι ενώ η τρίτη γενιά της έχει ήδη παρουσιαστεί ώστε να αντιμετωπίσει ονόματα όπως η Alfa Romeo Stelvio, το Audi Q5, η Mercedes-Benz GLC και το Volvo XC60, η BMW Hellas διαθέτει στην αγορά μια επετειακή έκδοση με την ονομασία M Sport Limited Edition.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: BMW X4 xDrive20d

Διαθέτει ένα εξαιρετικά παχύ πακέτο προαιρετικού εξοπλισμού, εστιασμένο στην ενίσχυση της πολυτέλειας στην καμπίνα και της σπορ εικόνας στο δρόμο. Το πρώτο σκέλος αναλαμβάνουν οι δερμάτινες επενδύσεις, ένα ηχοσύστημα Harman Kardon με εξαιρετική απόδοση, το head-up display, το Connected Drive Advanced. Συμπληρώνεται επίσης από σπορ διάκοσμο M Sport με τριάκτινο τιμόνι, σπορ καθίσματα και επενδύσεις στα μαρσπιέ.



Όπως είναι λογικό η εικόνα δε μπορεί να συναγωνιστεί εκείνη των πιο σύγχρονων ανταγωνιστών, όμως στην ουσία της δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και αποδεικνύεται πρακτική και φιλόξενη, με κορυφαία θέση οδήγησης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: BMW 318i

Για την πιο σπορ συμπεριφορά ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και το συνδυασμό ανάρτησης M Sport με ζάντες 20 ιντσών, ντυμένες με λάστιχα 245/40 εμπρός-275/35 πίσω. Αποδεικνύεται επί της ουσίας η αχίλλειος φτέρνα του αυτοκινήτου, αφού αφενός κάνει την κύλιση θορυβώδη, αφετέρου ευαίσθητη, μεταδίδοντας στην καμπίνα τις ατέλειες των ελληνικών δρόμων.



Από την άλλη, η αμεσότητα των αντιδράσεων του αυτοκινήτου και η ευχάριστη αίσθηση στην οδήγηση είναι ακόμα καλύτερες, όπως και η ακρίβεια του πατήματος για τα δεδομένα των SUV. Είναι πάντως σαφές ότι με πιο λογική διάσταση τροχών και τη στάνταρ ανάρτηση υπάρχει ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος πιο ταιριαστή στην κατηγορία.

Οι τροχοί ανεβάζουν λιγάκι και την κατανάλωση, την οποία μετρήσαμε στα 9,1 lt/100 km, δηλαδή 0,5 πάνω από τις X3 xDrive20d που έχουμε οδηγήσει με 18άρηδες τροχούς. Το μοτέρ πάντως δε δείχνει να δυσκολεύεται, αφού οι 190 ίπποι και τα 40,8 kgm επιταχύνουν πάντα ζωντανά τα 1.790 kg του αμαξώματος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: BMW 520d

Ουσιαστικά δε χρειάζεσαι κάτι περισσότερο από τα 0-100 km/h σε 8,4” και τα –για παράδειγμα- 80-110 km/h σε 4,5”, ενώ έχεις βασικό σύμμαχό σου και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF. Είναι στάνταρ στη συγκεκριμένη έκδοση, μαζί με τα paddles στο τιμόνι, και κατά βάση εξαιρετικό σε όλα του: Από την κλιμάκωση των σχέσεων, μέχρι την ταχύτητα και την ομαλότητα των αλλαγών.

Για όλα τα παραπάνω βέβαια δεν καλείσαι να πληρώσεις λίγα, αφού μαζί με την επιδότηση των € 10.000 που δίνει η BMW, η τιμή είναι € 69.900. Να προσθέσουμε πάντως ότι το πακέτο εξοπλισμού συμπληρώνεται από κορυφαίας απόδοσης φώτα LED, μεταλλικό χρώμα και το πρόγραμμα BMW ALL INCLUSIVE, που σημαίνει: Χρηματοδότηση με επιτόκιο 4,5%, από 20% προκαταβολή, έως 48 δόσεις, ασφάλιση οχήματος-προστασία δανείου, αλλά και τελευταία δόση με εναλλακτικές για ανταλλαγή, απόκτηση ή επιστροφή του αυτοκινήτου σε προσυμφωνημένη αξία.

Τι λέει το DRIVE
Φορτωμένη με πολυτελή εξοπλισμό και με αμιγώς ασφάλτινο προσανατολισμό, η συγκεκριμένη Χ3 δεν είναι φτηνή αλλά παραμένει ουσιαστικά αξιόμαχη ακόμα και στη δύση της καριέρας της.
Τιμή από € 69.900
Τεχνολογία Πετρέλαιο, 1.995 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, common rail, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 190 PS/4.000 rpm, 40,8 kgm/1.750-2.250 rpm, κίνηση στους τέσσερις τροχούς, αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 8,4”
0-160 km/h 25,1”
0-400 m 16,1” @ 136,2 km/h
0-1.000 m 30,1” @ 169,8 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 7,4”
30-50 km/h (kickdown) 1,5”
50-80 km/h (kickdown) 3,0”
80-110 km/h (kickdown) 4,5”
110-140 km/h (kickdown) 7,3”
Φρένα 100-0 km/h 39,2 m
Τελική ταχύτητα 210 km/h
Μέση κατανάλωση 9,1 lt/100 km
Εκπομπές CO2138 g/km
Διαστάσεις 4.657 x 1.881 x 1.661 mm
Βάρος 1.790 kg
Μετρήσεις DRIVE, με το κιβώτιο στην αυτόματη λειτουργία και τη ρύθμιση Sport
 

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία