Ionity με ταχυφορτιστές DC στα 400 kW!

Ionity με ταχυφορτιστές DC στα 400 kW!

Τα τερματικά του ευρωπαϊκού δικτύου ταχείας φόρτισης Ionity που μπορούν ήδη να φορτίζουν με συνεχές ρεύμα στα 350 kW, θα ανεβάσουν την ισχύ τους στα 400 kW!

Δίκτυο Ionity

Η ισχύς με την οποία φορτίζουν προσώρας τα ταχυτερματικά του ευρωπαϊκού δικτύου ταχείας φόρτισης Ionity υπέρ-αρκούν για τις δυνατότητες των υφιστάμενων ηλεκτρικών μοντέλων. 

Για του λόγου το ασφαλές, θα υπενθυμίσουμε ότι τα μοντέλα της Tesla αρκούνται αυτή τη στιγμή στα 250 kW, ενώ η Porsche Taycan και το Audi e-tron GT επίσης περιορίζονται στα 270 kW.

Το δίκτυο Ionity προβλέποντας τη μελλοντική πρόοδο στη ταχεία φόρτιση ανεβάζει τη μέγιστη ισχύ των τερματικών του στα 400 kW

Δίκτυο Ionity

Βέβαια, επίκειται άφιξη μοντέλων που είναι πολύ πιθανό να μπορούν να δεχτούν ακόμα υψηλότερη ισχύ φόρτισης. Να θυμίσουμε πως στην Κίνα, η Xpeng μόλις αποκάλυψε το G6 -και πέρυσι το G9- που μπορεί να δεχτούν φόρτιση συνεχούς ρεύματος στα 480 kW! 

Με αυτό κατά νου λοιπόν, το δίκτυο Ionity θέλοντας να παρέχει τις καλύτερες δυνατότητες ταχείας φόρτισης στους πελάτες του, προβλέποντας τη μελλοντική πρόοδο, προγραμματίζει την εγκατάσταση τερματικών με μέγιστη ισχύ 400 kW.

Αυτά τα μελλοντικά εξαιρετικά ταχέα τερματικά των 400 kW θα κατασκευάζονται από την Alpitronic, με την εγκατάσταση των πρώτων μονάδων ήδη από εφέτος στο ευρωπαϊκό δίκτυο Ionity. 

Δίκτυο Ionity

Έχοντας αυτήν τη στιγμή κάτι παραπάνω από 2.400 σημεία φόρτισης στη Γηραιά Ήπειρο, η Ionity ελπίζει να φτάσει τους 1.000 σταθμούς έως το 2025 στην Ευρώπη με 7.000 σημεία φόρτισης συνολικά.

Τα άλλα δίκτυα εργάζονται επίσης σε ταχέα τερματικά πολύ υψηλής ισχύος. Είτε στην Tesla είτε στις περισσότερες εταιρείες που ειδικεύονται στα δίκτυα φόρτισης συνεχούς ρεύματος, το ορόσημο των 350 kW θα μπορούσε σύντομα να ξεπεραστεί εύκολα -το δίκτυο Fastnet έχει ήδη τερματικά ισχύος περίπου 400 kW. 

Αλλά αυτή η εξαιρετικά γρήγορη ικανότητα φόρτισης θα πρέπει αρχικά να προορίζεται για τα πιο ακριβά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με τα μοντέλα πόλης και τα φθηνά μοντέλα να αρκούνται γενικά στα 100 ή 150 kW σε μέγιστη ισχύ.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube