Η Toyota «θα βρει νέο προσανατολισμό» για το Prius;

Με τις πωλήσεις σε ύφεση στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, η Toyota αναγνωρίζει την ανάγκη «μια νέας κατεύθυνσης» για το Prius, που θα πρέπει να επανεφεύρει τον εαυτό του επ’ ευκαιρία της νέας γενιάς.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της βορειοαμερικανικής αγοράς, οι πωλήσεις του Toyota Prius έχουν μειωθεί περισσότερο από 23% τους πρώτους έντεκα μήνες του έτους. Ένα κακό σκορ που μπορεί να εξηγηθεί από πολλά πράγματα: Η φθηνή βενζίνη, κατά πρώτο λόγο, είναι ένας παράγοντας που απομακρύνει λίγο περισσότερο τους Αμερικανούς από τα λεγόμενα «πράσινα» οχήματα. Ο άλλος είναι η αυξανόμενη τρέλα για τα SUV, που κάνουν τις μπερλίνες να χάνουν την ορμή τους σε μια χώρα που, όμως, δεν τα συμπαθούσε ιδιαίτερα πριν από λίγο καιρό.

Ο επικεφαλής μηχανικός της Toyota, Koichi Kaneko, είπε στους συναδέλφους μας του Detroit Bureau ότι το επόμενο Prius θα πρέπει να αλλάξει και να πάρει μια νέα κατεύθυνση. Ως εκ τούτου, η πέμπτη γενιά του που βρίσκεται ακόμη στην αρχή της κυοφορίας της, θα μπορούσε να αναθεωρηθεί πλήρως, προκειμένου να ακολουθήσει την τάση της αγοράς και -γιατί όχι;- να περάσει στην κατηγορία των SUV. Να θυμίσουμε ότι έχουμε δει ήδη να δοκιμάζεται το Prius+ με έντονα χαρακτηριστικά SUV.

Μια λογική επιλογή, δεδομένου του σφιγμού που διαθέτει αυτός ο τύπος αυτοκινήτου σήμερα στις ανεπτυγμένες χώρες. Ειδικά μάλιστα που ο ανταγωνισμός προβλέπεται ολοένα και πιο σκληρός... περιλαμβανομένου του εσωτερικού, με τα υβριδικά RAV4 και το πιο κόμπακτ C-ΗR.