H Hyundai αποσύρει τα θερμικά i20 N και i30 N από την Ευρώπη;

H Hyundai αποσύρει τα θερμικά i20 N και i30 N από την Ευρώπη;

Η Hyundai φαίνεται έτοιμη να αποσύρει από την Ευρώπη τις θερμικές εκδόσεις των μοντέλων της σειράς «N», κλείνοντας το μάτι προς τον εξηλεκτρισμό, πάντα με τους λογότυπους Ν.

Hyundai i20 N

Στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού της, η Hyundai μοιάζει έτοιμη να αποσύρει τα μοντέλα της σειράς N, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, άμεσα από την ευρωπαϊκή αγορά.

Η είδηση περί απόσυρσης των εν λόγω εκδόσεων, έκανε την εμφάνισή της σε ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία. Συγκεκριμένα, το CarThrottle, επικαλούμενο επίσημες πηγές της νοτιοκορεατικής φίρμας επιβεβαιώνει πως πέφτει η αυλαία για τις θερμικές εκδόσεις των i20 N και i30N στην Ευρώπη.

Η εταιρία δήλωσε: «Η παραγωγή των N με βενζινοκινητήρα, έχει σταματήσει για την ευρωπαϊκή αγορά από τα μέσα Φεβρουαρίου, σύμφωνα με τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια σειρά μοντέλων με μηδενικές εκπομπές ρύπων μέχρι το 2035 και να λειτουργούμε 100% ουδέτερα ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μέχρι το 2045».

Η Hyundai αποσύρει από την Ευρώπη τις θερμικές εκδόσεις των i20 και i30 N

Hyundai i20 N

H οικογένεια N έκανε την εμφάνισή της στην γκάμα της Hyundai το 2017, με το λανσάρισμα του i30 N. Κάτω από το καπό του, ήταν τοποθετημένος ένας 2λιτρος υπερτοφοδοτούμενος κινητήρας, 250 ή 275 ίππων. Και στις δύο περιπτώσεις, η κίνηση περνούσε στους τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Κάτι που άλλαξε το 2021, όταν και η facelift εκδοχή του μοντέλου έφερε, εκτός από τις μικρές αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Την ίδια χρονιά, έκανε την εμφάνισή του και το i20 N, ένα hot-hatch πόλης, με 204 ίππους και προσιτή, για τα δεδομένα του τιμή. Ο καθημερινός και συνάμα γνήσια σπορ χαρακτήρας των μοντέλων του Κορεάτη κατασκευαστή, που ενσωμάτωσε στα αυτοκίνητα δρόμου τεχνολογίες WRC απέσπασε κολακευτικά σχόλια από την παγκόσμια αυτοκινητική κοινότητα.

Hyundai i30 N

Το πλήρωμα του χρόνου όμως έφτασε, όπως άλλωστε και ο εξηλεκτρισμός, με την καρό σημαία να πέφτει για δύο από τα τελευταία old-school, με την καλή πάντα έννοια αυτοκίνητα. Οι σπουδές του τμήματος N θα συνεχιστούν, με την ελπίδα ότι οι νέες, εξηλεκτρισμένες εκδόσεις θα είναι αντάξιες των θερμικών alter ego τους, Προσώρας πάντως, τα δείγματα γραφής μοιάζουν θετικά.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube