node/36606

H Amazon θα πάρει 100.000 ηλεκτρικά οχήματα από την Rivian

Η παραγωγή των αυτοκινήτων της Rivian θα γίνεται σε ένα παλιό εργοστάσιο της Mitsubishi, στο Illinois.

Ο γίγαντας των διαδικτυακών πωλήσεων, η Amazon, ήρεθ σε συμφωνία με την αμερικανική εταιρεία Rivian για να προμηθευτεί 100.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα (φορτηγάκια) για τις ανάγκες της.
Αρχικά θα προμηθευτεί 10.000 ηλεκτρικά βαν μέχρι το 2022 και ο στόχος είναι να φτάσει τα 100.000 ηλεκτρικά οχήματα μέχρι το 2030.

Την ανακοίνωση έκανε ο ίδιος ο CEO της Amazon, o Jeff Bezos, επιβεβαιώνοντας με αυτόν τον τρόπο την επένδυση της Amazon στην Rivian ύψους $ 700 εκατ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Rivian R1T: Το “Tesla” των pick-up, με 800 ίππους και 650 km αυτονομία! [7 videos]

Η Rivian ιδρύθηκε το 2009 και θέλει να προχωρεί με διαφορετικό τρόπο από άλλες νεοφυείς (start-up) εταιρείες, έχοντας ολοκληρώσει το επιχειρηματικό της σχέδιο κι εξασφαλίσει τη χρηματοδότησή του πριν δημοσιοποιήσει τις προθέσεις της. Βάζει επίσης συντηρητικούς στόχους. Ο ιδρυτής της, R.J. Scaringe, είχε ήδη φτιάξει δύο θνησιγενείς εκδόσεις του R1T πριν προχωρήσει στην έκδοση παραγωγής.

Η αμερικανική εταιρεία έχει την υποστήριξη επενδυτών από τη Μέση Ανατολή και απασχολεί κάπου 560 εργαζομένους σε όλο τον κόσμο. Το σχεδιαστικό και μηχανολογικό της κέντρο βρίσκεται στο Plymouth του Michigan, ενώ άλλα κύρια τμήματα, όπως το εργοστάσιο εξέλιξης μπαταριών, είναι στην Irvine της California. Έχει ανοίξει επίσης ένα κέντρο προηγμένης τεχνολογίας στο Chertsey του Surrey, στη Βρετανία.

Η παραγωγή θα γίνεται σε ένα παλιό εργοστάσιο της Mitsubishi, στο Illinois, το οποίο αγόρασε η Rivian πέρσι αντί $16 εκατομμυρίων. Έχει δυναμικότητα 350.000 αυτοκινήτων το χρόνο.

Οι αρχικές φιλοδοξίες της Rivian είναι βέβαια πολύ χαμηλότερες, στα 50.000-60.000 αυτοκίνητα ετησίως έως το 2025-26. Σχεδιάζει όμως να διαθέτει τη “skateboard” πλατφόρμα της και σε άλλες εταιρείες, είτε γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες είτε νέες επιχειρήσεις που θέλουν να λανσάρουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με την προϋπόθεση βέβαια να μην ανταγωνίζονται τα προϊόντα της Rivian.

node/40222

Αυτό το VW Golf Cabriolet πουλήθηκε για $70.000!

Το Volkswagen Cabriolet Wolfsburg Edition του 1985 ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό το VW Golf Cabriolet πουλήθηκε για $70.000!

Δεν είναι λίγες οι φορές που τα αποτελέσματα διαδικτυακών δημοπρασιών κλασικών αυτοκινήτων σοκάρουν με το ύψος της τελικής προσφοράς. Τα τελευταία χρόνια όμως παρατηρούμε ολοένα και περισσότερα καθημερινά αυτοκίνητα χωρίς ιδιαίτερη συλλεκτική αξία να πωλούνται για αστρονομικά ποσά λόγω της κατάστασης βιτρίνας και των χαμηλών χιλιομέτρων που έχουν στο οδόμετρο. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το εικονιζόμενο Volkswagen Cabriolet Wolfsburg Edition (1985) το οποίο δημοπρατήθηκε έναντι $70.000 (€59.084) μέσω της σελίδας Bring A Trailer!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε απόχρωση Flash Silver Clearcoat Metallic με χρωμιωμένες λεπτομέρειες, φορά προφυλακτήρες αμερικανικών προδιαγραφών, εργοστασιακές ζάντες Avus 14″, εμβλήματα Wolfsburg Edition στα φτερά και μπεζ υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή της Karmann. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ραδιοκασετόφωνο, υδραυλικό τιμόνι, ψηφιακό ρολόι, επενδύσεις από μπλε δέρμα σε πόρτες και καθίσματα, cruise control και air conditioning  - τα δύο τελευταία στοιχεία ήταν προαιρετικά εν έτη 1985.

VW Golf Cabriolet

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως είναι το γεγονός ότι το οδόμετρο έχει γράψει μόλις 63 km από το 1985 μέχρι και σήμερα! Ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,8 λίτρων αποδίδει 90 PS και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές, ενώ τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω.

Όπως αποκαλύπτει το γνήσιο window sticker, η αρχική τιμή αυτού του Golf Cabriolet το 1985 ήταν $14.225 ενώ από όταν βγήκε από την αντιπροσωπεία δεν έχει εμπλακεί σε κανένα ατύχημα σύμφωνα με το ιστορικό Carfax.

VW Golf Cabriolet

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό το Honda Civic Type R πουλήθηκε έναντι €62.000 ευρώ!

Δεν ξέρουμε αν η ομολογουμένως εξαιρετική κατάσταση στην οποία έχει διατηρηθεί το ανοιχτό Golf τα τελευταία 35 χρόνια δικαιολογεί την εξωφρενική τιμή των $70.000 η οποία ξεπερνά ακόμα και την ακριβότερη έκδοση του σημερινού Golf VIII, όμως είναι πολύ πιθανό ο αγοραστής να βλέπει το αυτοκίνητο ως μελλοντική επένδυση.

Το σίγουρο έιναι πως με τόσο μεγάλη αξία, δύσκολα θα δείτε αυτό το Golf να κυκλοφορεί στους δρόμους, καθώς μάλλον θα περάσει και την υπόλοιπη ζωή του σε κλιματιζόμενο γκαράζ!

[Πηγή: Bring A Trailer]

node/40227

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Ένα rendering παντρεύει το παρελθόν με το παρόν της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Η ολοκαίνουρια γενιά G80 της BMW M3 Sedan που παρουσιάστηκε πριν από ένα μήνα, υιοθέτησε τη μεγάλη γρίλια της συγγενικής M4, διχάζοντας με τους φίλους της βαυαρικής φίρμας. Έκτοτε, έχουμε δει πάρα πολλά renderings από ανεξάρτητους σχεδιαστές που προτείνουν τη δική τους εκδοχή για τη μάσκα των σπορ μοντέλων, ενώ πρόσφατα η Prior Design ανακοίνωσε πως θα διαθέσει στην αγορά aftermarket προφυλακτήρα για την Μ4 με πιο συμβατικό σχεδιασμό.

Ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής πήγε την υπόθεση ένα βήμα παραπέρα, συνδυάζοντας το αμάξωμα της νέας M3 Sedan (G80) με τα τετραπλά στρογγυλά φώτα και την ενιαία γρίλια της κλασικής πλέον M3 (E30) από το 1986! Το αποτέλεσμα είναι αρκετά ενδιαφέρον, καθώς παντρεύει το παρόν της BMW με το ένδοξο παρελθόν της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Συνήθως, ο συνδυασμός σχεδιαστικών στοιχείων από δύο μοντέλα με διαφορά 35 ετών δεν καταλήγει σε κάτι αρμονικό, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα. Το πιο περίεργο είναι πως ο καλλιτέχνης κατάφερε να διατηρήσει το κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τις εισαγωγές αέρα από την καινόυρια M3 αντί για μια απλόυστερη σχεδιαστικά λύση που ίσως ταίριαζε περισσότερο με τη λιττή μάσκα της E30.

Η ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία έκανε την εμφάνισή της στη σελίδα The Automobilist και παρόλο που έχει watermark δεν μπορούμε να πούμε με σαφήνεια ποιος είναι ο δημιουργός της. Φυσικά, το project είναι απλά μια άσκηση δημιουργικότητας και τίποτα παραπάνω καθώς μια τέτοια μετατροπή δεν θα ήταν εφικτή στην πραγματικότητα λόγω της σημαντικής διαφοράς μεγέθους μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς θα ήταν η νέα BMW 4 Series με μάσκα Alfa Romeo;