Το επόμενο Ford Focus ST θα χρησιμοποιεί κινητήρα 2.3 ΕcoBoost

Το επόμενο Ford Focus ST θα χρησιμοποιεί κινητήρα 2.3 ΕcoBoost

Αρκετά με το downsizing. Κόντρα στο ρεύμα, το επόμενο Focus ST θα έχει 300 cc παραπάνω από το σημερινό.

Η Ford εξελίσσει την δεύτερη πιο σπορ έκδοση του νέου Focus με τα γνωστά πλέον για τη μάρκα διακριτικά ST, γύρω από τον βετεράνο πλέον 2.3 EcoBoost.

Θα είναι η τελευταία μη εξηλεκτρισμένη σπορ έκδοση του μοντέλου. Αφού το επόμενο
Focus RS όπως έχουμε ήδη γράψει θα χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα για να βοηθήσει τις επιδόσεις του σε επιτάχυνση αλλά και εξοικονόμηση καυσίμου.

Ο κινητήρας που θα αντικαταστήσει τον δίλιτρο των 250 ίππων δεν θα είναι ακριβώς ο ίδιος αλλά θα έχει στενή σχέση με τον 2.3
EcoBoost του σημερινού Focus RS. Θα χρειαστούν αλλαγές για να προσαρμοστεί σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα και θα αποδίδει λίγο πάνω από τους 250 ίππους, στη σφαίρα των 280 πάνω κάτω. Κατά πάσα πιθανότητα θα χρησιμοποιηθεί στην ίδια από άποψη ιπποδύναμης ρύθμιση με τη νέα Mustang, με 290 από 317 PS.  

Η
Ford προτίμησε αυτή τη λύση αντί μιας ισχυρότερης έκδοσης του 1.5 EcoBoost που θα χρησιμοποιεί σε έκδοση 200 ίππων το νέο Fiesta ST το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί σε λίγες εβδομάδες. Η επιλογή αυτή της Ford έρχεται σε αντίθεση με την τάση του downsizing και τις επιλογές ανταγωνιστών όπως το νέο Renault Megane RS που κινείται πλέον από κινητήρα 1.8 και το Peugeot 308 GTI με το 1600άρι μοτέρ.

Το νέο Focus ST είναι περίπου 90 kg ελαφρύτερο από το προηγούμενο, 20% πιο άκαμπτο συνολικά και ειδικότερα, 50% πιο ενισχυμένο στα σημεία έδρασης της ανάρτησης.

Πηγή
Autocar

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube