Lancia
node/44537

Επίσημο, νέα Lancia Ypsilon το 2024, SUV το 2026 και Delta το 2028

Η Lancia αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το 10ετές σχέδιό της να επαναλανσάρει τη φίρμα στην Ευρώπη. Και αυτό περιλαμβάνει την επιστροφή εμβληματικών ονομάτων.

«Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα για εμάς», έτσι ξεκινάει ο διευθύνων σύμβουλος Luca Napolitano το δελτίο Τύπου για την «Αναγέννηση» της Lancia. Την ανασυγκρότηση της εμβληματικής ιταλικής φίρμας, με βάση το 10ετές σχέδιο που ανακοινώθηκε τον Ιούνιο του 2021 και εγκρίθηκε από τον Όμιλο Stellantis τον Σεπτέμβριο. Χθες λοιπόν έγιναν τα πρώτα βήματα για να ξανασταθεί η φίρμα στα πόδια της. Παρασκευιάτικα, διότι δεν πρέπει να έχει πολύ κόσμο, φυσικά...

Τα νέα μοντέλα της Lancia χρειάζεται να διακρίνονται ως τέτοια για να έχουν την ευκαιρία τους στην ευρωπαϊκή αγορά.

Πέρα από τα αστεία, οι άνθρωποι που έχουν επιφορτιστεί να δώσουν νέα πνοή στη Lancia έχουν μπόλικη δουλειά εμπρός τους. Ναι, μπορούν να βασιστούν στις υπάρχουσες πλατφόρμες και τεχνολογίες του ομίλου, αλλά τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι σαφώς διακριτά «Lancia» για να έχουν την ευκαιρία τους στην ευρωπαϊκή αγορά.

O Luca Napolitano, o Jean Pierre Ploué, η Roberta Zerbi και το τιμ της Lancia.

Τα ονόματα των μοντέλων είναι τα σωστά. Γνωρίζαμε ήδη ότι θα υπήρχαν τρία νέα μοντέλα που θα αποτελέσουν τη βάση της αναγεννημένης ιταλικής φίρμας. Το πρώτο θα λανσαριστεί το 2024 και θα είναι το νέο Ypsilon. Με μήκος περίπου τέσσερα μέτρα, θα τοποθετηθεί στην κατηγορία των σουπερμίνι και θα λανσαριστεί με «100% εξηλεκτρισμένο κινητήρα». Άρα θα είναι βενζινοκίνητο, μάλλον για να κρατήσει την τιμή του χαμηλά.

Ωστόσο, τα επόμενα μοντέλα της τορινέζικης φίρμας θα είναι 100% ηλεκτρικά. Το πρώτο θα είναι μια νέα, προσώρας ανώνυμη ναυαρχίδα με μήκος 4,6 μέτρα. Με αυτό το μοντέλο, η Lancia θέλει να εισέλθει «στη μεγαλύτερη κατηγορία της Ευρώπης», αυτή των SUV. Δύο χρόνια αργότερα, η νέα Delta θα ακολουθήσει με μια γωνιώδη σχεδίαση, πιθανώς γεμάτη αναφορές στο εμβληματικό μοντέλο των δεκαετιών ’80 και ’90. Την ίδια χρονιά, το 2028, η Lancia θα σταματήσει να πουλά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και θα γίνει 100% ηλεκτρική φίρμα.

Ένας από τους τρόπους με τους οποίους η Lancia θέλει να ξεχωρίσει από τις αμέτρητες μάρκες του Ομίλου Stellantis που αναμφίβολα θα χρησιμοποιούν τις ίδιες πλατφόρμες, είναι μέσω της μοναδικής καμπίνας των μοντέλων που θα κάνει εκτεταμένη χρήση ανακυκλωμένων υλικών. Περιμένουμε λοιπόν φυτικά δέρματα που θα αντλούν την έμπνευσή τους από τους πολυτελείς εσωτερικούς χώρους του παρελθόντος. Θα υπάρχει επίσης μια interface SALA (Sound Air Light Augmented), κατά πώς λέει για τον έλεγχο της ατμόσφαιρας του εσωτερικού.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 20 τιμητικές «βολές» για τη Lancia [videos]

Τέλος, η Lancia ανακοινώνει επίσης τους επικεφαλής για τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ολλανδία και το Βέλγιο/Λουξεμβούργο, οι οποίες χώρες θα είναι οι πέντε πρώτες χώρες στις οποίες η Lancia επαναλανσάρεται μαζί με την Ιταλία.

Ως πρώτη αξιολόγηση της ανακοίνωσης, να πούμε ότι με τρία μοντέλα σε έξι χρόνια σαφώς και δεν «στήνεται» εταιρεία της προκοπής. Επιπλέον, έρπουσα ακούγεται και η διανομή. Εκτός Ιταλίας η Lancia προέβλεψε 100 νέους διανομείς σε 60 μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις. Για την υπόλοιπη Ευρώπη, οι Ιταλοί λένε ότι θα το υποστηρίξουν online. Τομέας στον οποίο προσβλέπουν για το 50% των πωλήσεών της. 

TAGS