Η λύση της VW για το dieselgate αυξάνει τα NOx

Η λύση της VW για το dieselgate αυξάνει τα NOx

Η VW έχει αρχίσει να επιδιορθώνει τα αυτοκίνητα που αφορά το dieselgate. Αλλά η λύση που προτείνει δεν είναι αποδεκτή από όλους.

Η λύση που εφαρμόζει η Volkswagen για την επιδιόρθωση των αυτοκινήτων που αφορά το dieselgate στην Ευρώπη αυξάνει τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου κατά 25%, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Καταναλωτών.

Αυτό ισχυρίζεται η ένωση καταναλωτών Altroconsumo, από την Ιταλία, μετά από μετρήσεις σε Audi Q5 2.0 TDI, με τον κινητήρα ΕΑ189, προδιαγραφών Euro5. Η Volkswagen δεν έχει σχολιάσει ακόμη επίσημα το θέμα, αλλά ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Καταναλωτών υποστηρίζει ότι θα πρέπει να επανεξετάσουν αν η λύση που εφαρμόζεται είναι πράγματι η κατάλληλη.

Η κατάσταση πρέπει να ξεκαθαριστεί σύντομα καθώς η VW δεν αντέχει άλλο ένα επικοινωνιακό χτύπημα, καθώς προσπαθεί με διάφορες ενέργειες να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των Ευρωπαίων πελατών της.

Ο 2.0 TDI ΕΑ189 και ο 1.2 TDI είναι οι μόνοι από τους κινητήρες που επηρεάζει το dieselgate, στους οποίους η επιδιόρθωση γίνεται μόνο με νέο software. Αντίθετα, στον 1.6 TDI χρησιμοποιείται και ένα νέο φίλτρο που αλλάζει την ροή του αέρα, μαζί με αναβαθμισμένο λογισμικό.

Ο χρόνος που απαιτείται για τις εργασίες «αποκατάστασης της νομιμότητας» στους κινητήρες TDI είναι μικρός, κάτω από μία ώρα. Αλλά πρέπει να γίνει σε περίπου 8,5 εκατομμύρια οχήματα στην Ευρώπη. Αυτή και μόνο η διαδικασία θα κοστίσει δισεκατομμύρια στην VW, πέρα από τις όποιες άλλες συνέπειες και κόστη έχει το σκάνδαλο.

Tην ίδια ώρα, η Επίτροπος Βιομηχανίας της Ε.Ε. ζήτησε από τους νομοθέτες να τροποποιήσουν το πλαίσιο που επιτρέπει στους κατασκευαστές να βρίσκουν παραθυράκια και να αξιοποιούν κατά το δοκούν γκρίζες ζώνες. Όπως σημειώνει το Automotive News, η Επίτροπος εξήγησε ότι ένα αυτοκίνητο μπορεί, νόμιμα, να κινούνται με τα συστήματα ελέγχου των εκπομπών ρύπων εκτός λειτουργίας σε θερμοκρασίες κάτω από τους 17 βαθμούς Κελσίου. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο στην Φιλανδία θα οδηγείται έτσι σχεδόν όλο τον χρόνο. Και σε οποιαδήποτε άλλη χώρα της κεντρικής και Β. Ευρώπης, για το μεγαλύτερο διάστημα του έτους. Το ζήτημα είναι τεχνικό, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες ισχυρίζονται ότι η λειτουργία κάτω από αυτό το όριο θερμοκρασίας μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο ίδιο το σύστημα.

Πηγή Autoevolution

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube