Πατρινό FIAT Panda έχει «γονατίσει» το Temu και το eBay
FIAT Panda κυκλοφορεί στους δρόμους της Πάτρας και κρατά ζωντανή την καρναβαλική διάθεση -όλο τον χρόνο!
Διαβάζεις Drive, γουστάρεις γκάζια, αεροτομές, οριακά περάσματα. Αλλά τα οικονομικά σου δεν αντέχουν κάτι παραπάνω από ένα FIAT Panda 15ετίας. Τι κάνεις τότε;
Η απάντηση λέγεται tuning, βελτίωση, προσπαθείς να αποσπάσεις το μέγιστο από το 4τροχο που κατέχεις. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, η κατάσταση ξέφυγε, η πληθώρα των αξεσουάρ που προήλθαν από το Temu, το eBay και το Aliexpress έχουν συνθέσει ένα αλλόκοτο συνονθύλευμα.
Ξεκινώντας από πίσω, το μάτι χάνεται στις προσθήκες. Βέλη κατεύθυνσης, έξτρα φώτα, ανακλαστικά, αυτοκόλλητα για 16V, 100 PS, SPORT και ABARTH -ένα λεκτικό κοκτέιλ που θυμίζει σελίδα από κατάλογο βελτιώσεων της δεκαετίας του ’90. Στο χειρότερο.
Τα χειροποίητα aero στοιχεία -από τα «δόντια» στον προφυλακτήρα μέχρι τα ανορθόδοξα φτεράκια στην οροφή- όχι μόνο κλέβουν την παράσταση, αλλά δείχνουν και μια εμμονή στη λεπτομέρεια.
Όποιος τα τοποθέτησε, το έκανε με μεράκι. Με κόπο. Με πίστη στο όραμα. Αλλά προφανώς χωρίς γούστο
Περνώντας μπροστά, η εικόνα γίνεται ακόμη πιο απολαυστική. Ή τρομακτική, διαλέγεις και παίρνεις. Το FIAT Panda φοράει προβολείς, μπάρες LED, πρόσθετα αγνώστου ταυτότητας, αλουμινόφυλλα, μέχρι και χειροποίητη «εισαγωγή» στο καπό που θυμίζει... ένας Θεός ξέρει τι.
Δεν υπάρχει χιλιοστό που να μη φέρει την προσωπική πινελιά του ιδιοκτήτη. Κάτι που μοιάζει με χρώμιο κοσμεί το καπό και τους υαλοκαθαριστήρες.
Θεωρούμε ότι όλα έχουν προστεθεί με προσωπική ενασχόληση του κατόχου. Δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι υπάρχει συνεργείο -στην Πάτρα ή αλλού- που αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει τέτοιες «μετατροπές».
Κρίμα που ο αναγνώστης δεν μας έστειλε πιο αναλυτικές φωτογραφίες της καμπίνας. Όσο μπορούμε να διακρίνουμε, συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο: Κόκκινα καλύμματα, διακοσμητικά, προσωπικές πινελιές. Κανένα πάνελ του αυτοκινήτου δεν έχει μείνει ανέγγιχτο. Αυτό δεν είναι πλέον FIAT Panda, αλλά ένας καμβάς προσωπικής έκφρασης.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα κοινότυπο μοντέλο «απογειώνεται» με ιδιόμορφο τρόπο. Θυμίζουμε εκείνο το smart fortwo, το οποίο βέβαια διατηρούσε μια κάποια καλαισθησία -σε αντίθεση με το Panda δεύτερης γενιάς. Και βέβαια, κανείς δεν ξεχνά την κρητική BMW X1 και το αθηναϊκό Hyundai i10.



