Η BMW αντεπιτίθεται στη Mercedes με καταιγίδα νέων μοντέλων

Η BMW αντεπιτίθεται στη Mercedes με καταιγίδα νέων μοντέλων

Η BMW έχει δρομολογήσει το λανσάρισμα νέων και ανανεωμένων μοντέλων, στο πλαίσιο ενός επιθετικού στρατηγικού πλάνου που στοχεύει κυρίως στη Mercedes.

Το BMW Group σχεδιάζει το μεγαλύτερο πρόγραμμα λανσαρίσματος νέων και ανανεωμένων μοντέλων, σε μια συντονισμένη αντεπίθεση μετά την ήττα στην μάχη των πωλήσεων από την Mercedes-Benz.

Στα επόμενα δύο χρόνια η BMW θα λανσάρει 40 αυτοκίνητα, νέα μοντέλα, facelifts και εκδόσεις. Μεταξύ αυτών δύο νέα σπορ crossover, η compat X2 και η όχι και τόσο compact Χ7. Θα δοθεί έμφαση στο άνω άκρο της γκάμας, με μοντέλα που θα συμπληρώνουν την Σειρά 7 στην λίστα αγορών των δυνητικών πελατών της πολυτελούς κατηγορίας. Σκοπός δεν είναι μόνο η αύξηση των πωλήσεων και του κέρδους σε αυτό το κομμάτι της αγοράς, αλλά και η ισχυροποίηση του brand BMW.

Ο CEO της εταιρείας Harald Krueger θέλει να αυξήσει την κερδοφορία η οποία το 2016 βρέθηκε στο χαμηλότερο σημείο των τελευταίων έξι ετών. Αλλά και τις πωλήσεις, που ήταν χαμηλότερες από αυτές της Mercedes-Benz για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία.

«Είναι σε εξέλιξη το μεγαλύτερο στρατηγικό πλάνο παρουσίασης νέων προϊόντων που έχει ποτέ εκπονήσει η εταιρεία», δήλωσε ο Krueger στην συνέντευξη Τύπου που διοργανώθηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την παρουσίαση των ετήσιων οικονομικών αποτελεσμάτων. «Έχουμε ξεκινήσει την μεταμόρφωση της εταιρείας μας, είναι ένα σχέδιο που όμοιό του δεν υπήρξε ποτέ».

Ο μαχητικός τόνος του Krueger δίνει τον τόνο του κατεπείγοντως, αφού η Σειρά 7 απέτυχε να ανταγωνιστεί την S-Class ενώ η νέα Σειρά 5 κρίνεται ένα όχι και τόσο τολμηρό βήμα, τουλάχιστον σχεδιαστικά. Ο Krueger, ο οποίος ανέλαβε το 2015, εστιάζει στην αύξηση της κερδοφορίας και όχι τόσο στον όγκο πωλήσεων, ώστε να εξοικονομήσει πόρους για τις επενδύσεις που απαιτεί η στροφή στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης και το λανσάρισμα της σειράς μοντέλων iNext το 2021.

Η BMW ξόδεψε 5,16 δισεκατομμύρια ευρώ ή 5,5% του τζίρου της σε Έρευνα και Εξέλιξη την περσινή χρονιά. Και θα επενδύσει ακόμη περισσότερα τα επόμενα δύο χρόνια. Παρόλα αυτά, ο προϋπολογισμός για το 2017 αναφέρει ελαφρά αύξηση τζίρου και κερδών, με το περιθώριο κέρδους του κλάδου αυτοκινήτου να παραμένει στο 8-10%.  

«Η κερδοφορία είναι σημαντικότερη για εμάς, από την αύξηση των πωλήσεων» δήλωσε ο Nicolas Peter, Οικονομικός Διευθυντής της BMW. Η εταιρεία αύξησε τις ταξινομήσεις νέων οχημάτων στα 2 εκατομμύρια, νούμερο που αντιστοιχεί σε αύξηση 5,2%. Ενώ το αντίστοιχα νούμερα για την Mercedes-Benz ήταν 2,08 εκατομμύρια και 11% αύξηση.  

Πηγή Automotive News

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube