Η BMW χωρίζει την παραγωγή της στα δύο

Η BMW χωρίζει την παραγωγή της στα δύο

Η BMW αναδιοργανώνει το πλάνο παραγωγής της με στόχο μείωση του κόστους κατά 5%.

Η BMW θα χωρίσει την παραγωγή στα δύο, ανάλογα με το που μεταδίδεται η κίνηση. Θα υπάρχουν εργοστάσια που θα κατασκευάζουν αποκλειστικά πισωκίνητα μοντέλα και άλλα που θα φτιάχνουν προσθιοκίνητα.

Το νέο αυτό πλάνο παραγωγής που ονομάζεται “Manufacturing 4.0” είναι πολύ σημαντικό για την εταιρεία. Το σχέδιο προβλέπει περαιτέρω ψηφιοποίηση της παραγωγής, βελτιώσεις στις διαδικασίες αποθήκευσης και μεταφοράς εξαρτημάτων και χρήση περισσότερων ρομπότ στην συναρμολόγηση.

«Στόχος μας είναι να μειώσουμε το κόστος παραγωγής κατά 5% μέσα σε έναν χρόνο», δήλωσε ο Oliver Zipse, επικεφαλής παραγωγής της BMW. «Ο διαχωρισμός των μοντέλων σε εξειδικευμένες γραμμές παραγωγής είνα ύψιστης σημασίας για την επίτευξη αυτού του σκοπού», δήλωσε στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας.

Στο άμεσο μέλλον, τέσσερα εργοστάσια θα φτιάχνουν μόνο προσθιοκίνητα μοντέλα, και πέντε είναι αυτά που θα φτιάχνουν μόνο πισωκίνητα. Εξαίρεση θα αποτελεί η μονάδα στο Tiexi, στην Κίνα, που θα συνεχίσει να φτιάχνει και τους δύο τύπους αυτοκινήτων. Όλα τα εργοστάσια θα είναι κατάλληλα εξοπλισμένα ώστε να έχουν την δυνατότητα να φτιάχνουν και 4κίνητα μοντέλα.

Η αναδιοργάνωση αυτή θα εξορθολογίσει την διαδικασία συναρμολόγησης και την ροή των εξαρτημάτων από τους προμηθευτές, σύμφωνα με τον Zipse. Το πλάνο αφορά κυρίως τα εργοστάσια της BMW στο Regensburg και στην Λειψία, τα οποία στο μέλλον θα κατασκευάζουν μόνο προσθιοκίνητα αυτοκίνητα. Δηλαδή την 2 Series (Active Tourer και Grand Tourer), την Χ1 και ένα σεντάν που προορίζεται μόνο για την κινεζική αγορά.

Μέχρι πρότινος στο Regensburg φτιάχνονταν εννέα διαφορετικά μοντέλα, τα οποία βασίζονταν σε τρεις πλατφόρμες, από την Ζ4 ως την Χ1. Είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο της BMW με την πιο περίπλοκη οργάνωση παραγωγής. Στα επόμενα τρία χρόνια θα φτιάχνει μόνο προσθιοκίνητα μοντέλα, σύμφωνα με τον Zipse.

Το εργοστάσιο της Λειψίας επίσης είναι μεταξύ αυτών που αναλαμβάνουν την παραγωγή των προσθιοκίνητων. Οι απαραίτητες αλλαγές θα γίνουν τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Θα διατηρηθεί εκεί ένας ξεχωριστός τομέας κατασκευής αυτοκινήτων της Σειράς i. O Zipse απέφυγε να επιβεβαιώσει αν θα κατασκευάζεται εκεί ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο που εξελίσσεται με κωδικό iNEXT και λέγεται ότι θα είναι έτοιμο να παρουσιαστεί ως το 2020.

Τα εργοστάσια στο Μόναχο, στο Rosslyn της Ν. Αφρικής, στο Spartanburg (ΗΠΑ) και στο Dadong (Κίνα) θα συνεχίσουν να φτιάχνουν τα πισωκίνητα αυτοκίνητα. Τα εργοστάσια του BMW Group στην Αγγλία και στην Ολλανδία θα συνεχίσουν να κατασκευάζουν τα προσθιοκίνητα MINI.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube