node/38451

Audi: Είπε όχι σε Volkswagen Golf R με πεντακύλινδρο 2.5 TFSI

Ο λόγος που η VW επέλεξε τον 2.0 TSI για το νέο Golf R ήταν η άρνηση της Audi Sport να δώσει τον 2.5 TFSI.

Από τη διαρροή που αναγγέλλει τις ιπποδυνάμεις ολόκληρης του γκάμας επιδόσεων του νέου Golf, γνωρίζουμε πως η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση R θα χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο 2.0 TSI (EA888) με αυξημένη ισχύ 330 PS η οποία το καθιστά αρκετά δυνατότερο από τα αντίστοιχα προσθιοκίνητα GTI, GTD και GTE. Όπως αποκαλύπτει όμως η σελίδα Autovisie, το αρχικό σχέδιο της γερμανικής εταιρείας ήταν το νέο Golf R να χρησιμοποιήσει τον πεντακύλινδρο 2.5 TFSI της Audi.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Volkswagen: Κανένα υβριδικό σύστημα στο νέο Golf R

Ο λόγος που το πλάνο δεν προχώρησε, έχει να κάνει με τη στάση υψηλόβαθμων στελεχών της Audi Sport που αρνήθηκαν να δώσουν το πολυβραβευμένο μοτέρ στην Volkswagen. Εκτός από το θέμα πρεστίζ - ένα πεντακύλινδρο Golf R με αυξημένη ισχύ πιθανότατα θα έκλεβε πωλήσεις από το Audi RS 3 Sportback - υπήρχαν και αντικειμενικοί λόγοι για τη στάση της Audi, καθώς η παραγωγή του μοτέρ δεν θα μπορούσε να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες (σε αντίθεση με τα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής της Donkervoort και ΚΤΜ που χρησιμοποιούν τον εν λόγω κινητήρα, το Golf R θα παραχθεί σε πολύ μεγαλύτερους αριθμούς).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Να θυμίσουμε πως ο 2.5 TFSI που βρίσκεται κάτω από το καπό των  RS 3 SportbackRS 3 SedanTT RSRS Q3 και RS Q3 Sportback έχει σαρώσει τα βραβεία του κινητήρα της χρονιάς στην κατηγορία του.

[Πηγή: Autovisie]

node/39162

Ψηφίστε: Mercedes-AMG GLA 45 S ή Audi RS Q3;

Μια μάχη μεταξύ των δύο ταχύτερων premium C-SUV της αγοράς από την Mercedes-AMG και την Audi.

Κυριακή, 07 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ψηφίστε: Mercedes-AMG GLA 45 S ή Audi RS Q3;

Τα πολυτελή σπορ SUV δεν είναι κάτι καινούριο, καθώς μετά από την έλευση της Porsche Cayenne πρώτης γενιάς το 2002, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές απέκτησαν τουλάχιστον ένα εκπρόσωπο στην κατηγορία. Αυτό που παρατηρείται όμως τα τελευταία χρόνια, είναι γρήγορες εκδόσεις SUV μικρότερων κατηγοριών, οι οποίες σταδιακά υποκαθιστούν το ρόλο των hot hatchback συνδυάζοντας εκρηκτικές επιδόσεις, πολυτέλεια και πρακτικότητα.

Δύο από αυτά τα μοντέλα είναι η νέα Mercedes-AMG GLA45 S 4Matic+ και το Audi RS Q3, τα οποία ανήκουν στην κατηγορία premium C-SUV, με ισχύ, στήσιμο και επιδόσεις που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα. Ας δούμε λοιπόν αυτή την άτυπη μάχη μεταξύ των δύο γερμανικών μοντέλων προτού ζητήσουμε την ψήφο σας που θα ορίσει τον τελικό νικητή.


Συνοπτική Παρουσίαση

Mercedes-AMG GLA 45 S 4matic+: Παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2020 ως η κορυφαία έκδοση της δεύτερης γενιάς GLA. Όπως και η συγγενική A 45, φορά τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα παραγωγής twin-turbo 2,0 λίτρων με 421 PS και 500 Nm! Όλη αυτή η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT -8G και του συστήματος τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ με ενεργή κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς μέσα από ένα σετ από πολύδισκους συμπλέκτες (AMG Torque Conrtol). Η Mercedes ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,3" και τελική ταχύτητα 270 km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Έχουμε επίσης σπορ ανάρτηση της AMG (και προαιρετικά ενεργή ανάρτηση AMG Ride Control), έξι προγράμματα οδήγησης από το AMG Dynamic Select και ενισχυμένο σύστημα πέδησης με αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους 360 mm με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και 330 mm πίσω.

Σχεδιαστικά, το αεροδυναμικό πακέτο της GLA 45 4MATIC+ μοιάζει αρκετά με αυτό της GLA 35 4MATIC+, υπάρχουν όμως αρκετές διαφορές. Έχουμε και λέμε, γρίλια "Panamericana", μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, σπλίτερ, αεροδυναμικά πτερύγια, ζάντες 20" (προαιρετικά 21"), φαρδύτερα φτερά, διακοσμητικά στοιχεία στα μαρσπιέ, προέκταση της αεροτομής, επιπλέον πλαίσια στις εσοχές του πίσω προφυλακτήρα, νέος διαχύτης και τετραπλές οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.

Audi RS Q3: Παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2019 ως η κορυφαία έκδοση της δεύτερης γενιάς του Q3. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός πεντακύλινδρος κινητήρας 2.5 TFSI της Audi που αποδίδει 400 PS και 480 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου S tronic διπλόυ συμπλέκτη 7 σχέσεων και του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro που χρησιμοποιεί πολύδισκο συμπλέκτη. Έτσι, η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 4,5" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Έχουμε επίσης σπορ χαμηλωμένη ανάρτηση RS sport suspension (προαιρετικά ενεργή ανάρτηση), έξι προγράμματα οδήγησης από το Audi drive select και ενισχυμένα φρένα με αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους 375 mm εμπρός με εξαπίστονες δαγκάνες (προαιρετικά 380 mm) και αεριζόμενους δίσκους 310 mm πίσω.

Αισθητικά, το RS Q3 ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στο επιθετικό bodykit που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα πλαισιωμένες από πτερύγια σε απόχρωση glossy black ή αλουμινίου, γρίλια με διαφορετικό μοτίβο, επιπλέον εσοχές στη γραμμή του καπό, φώτα Matrix LED με σκουρόχρωμα κρύσταλλα, προεκτάσεις των μαρσπιέ, φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά, ζάντες 20" (προαιρετικά 21"), μεγαλύτερη αεροτομή, διαχύτη και δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης.


Εξωτερική σχεδίαση

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ VS Audi RS Q3

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ VS Audi RS Q3

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ VS Audi RS Q3

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ VS Audi RS Q3

 


Εσωτερικό

Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+ VS Audi RS Q3


Ψηφοφορία

Ποιό θα προτιμούσατε;
Mercedes-AMG GLA 45 S 4MATIC+
Audi RS Q3
 
 
 
 
 
 
Εικόνες από CarExpert.com.au
node/39181

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Πώς μπορεί ένα μεταχειρισμένο Honda Civic Si εικοσαετίας να κοστίζει περισσότερο από το αντίστοιχο καινούριο;

Σάββατο, 06 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Οι δημοπρασίες του Bring a Trailer αρκετές φορές μας κάνουν εντύπωση με τα αψυχολόγητα αποτελέσματά τους, είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Μια τέτοια αγγελία αφορά το εικονιζόμενο Honda Civic Si (EM1) του 2000, το οποίο άλλαξε χέρια έναντι $50.000 (€44.281)! Η εξωφρενική αυτή τιμή παραπέμπει περισσότερο σε ένα καινούριο Civic Type R και λιγότερο σε ένα όχημα εικοσαετίας το οποίο μάλιστα δεν ήταν περιορισμένης παραγωγής.

Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο το 2000 έναντι $17.985 από την αντιπροσωπεία Pompano Honda στη Florida, και άλλαξε χέρια το 2004 όταν το αγόρασε ο δεύτερος ιδιοκτήτης του από την Washington. Μέσα σε 20 χρόνια, οι δύο ιδιοκτήτες έχουν καλύψει λίγο πάνω από 9.000 km όπως αποκαλύπτει το οδόμετρο. 

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο αθάνατος τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων με απόδοση 160 PS, ο οποίος συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων στέλνοντας τη δύναμη στον εμπρός άξονα. Όπως αναφέρει το ιστορικό του μοντέλου, δεν ενεπλάκη ποτέ σε ατύχημα ενώ το πιο πρόσφατο σέρβις έγινε το 2017.

 Honda Civic Si

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε απόχρωση Electron Blue και όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες βρίσκεται σε κατάσταση βιτρίνας. Η δίπορτη έκδοση Si διαθέτει ζάντες αλουμινίου 15" (ελαστικά Michelin XGT V4), τέσσερα δισκόφρενα, σπορ ανάρτηση, χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης, ηλιοροφή και αεροδυναμικές προεκτάσεις του εμπρός προφυλακτήρα και των μαρσπιέ. Στο εσωτερικό βρίσκουμε γκρι υφασμάτινες επενδύσεις με μοτίβα της εποχής, air condition, cruise control και ένα aftermarket ηχοσύστημα της Pioneer με έξι ηχεία.

Αν ακόμα απορείτε για την τιμή, ο λόγος είναι η εργοστασιακή κατάσταση του μοντέλου σε συνδυασμό με τα ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο - δύο στοιχεία που το καθιστούν πραγματικά σπάνιο στην εποχή μας. Ο αγοραστής προφανώς το βλέπει σαν επένδυση, και ποντάρει στο ότι η τιμή του θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο με την πάροδο των χρόνων. Μένει να δούμε αν οι εκτιμήσεις του βγουν αληθινές.

[Πηγή: Bring a Trailer]