Volkswagen: Κανένα υβριδικό σύστημα στο νέο Golf R

Volkswagen: Κανένα υβριδικό σύστημα στο νέο Golf R

Όπως αναμενόταν, το νέο Golf R παραμένει στη διαμόρφωση 2.0 τούρμπο ανεβασμένο στους 330 PS, αλλά χωρίς υβριδική αρωγή, κλασική ή επαναφορτιζόμενη. Παρόλα αυτά η VW διατείνεται πως μας επιφυλάσσει μια έκπληξη.

VW Golf R VIII

Όπως και οι εκδόσεις GTD, GTE και GTI, το Golf R θα αποτελεί μια μεγάλη εξέλιξη σε σχέση με τον προκάτοχό του. Σας είπαμε ήδη για τη διαρροή που αναγγέλλει τις ιπποδυνάμεις ολόκληρης του γκάμας του νέου Golf, συμπεριλαμβανομένου του R. Οπότε γνωρίζουμε ήδη ότι το αυτοκίνητο θα αποδίδει 330 άλογα από το παραδοσιακό δίλιτρο μοτέρ τούρμπο EA888 που ήταν ήδη απόλαυση για τους ιδιοκτήτες των σπορ Golf VII.

Αλλά ενώ τα αυτοκίνητα όπως το Touareg R βαδίζουν ήδη στο υβριδικό μονοπάτι, δεν θα συμβεί το ίδιο για το Golf R -επομένως και για το Audi S3. Το Wolfsburg εξηγεί ότι σε αντίθεση με το Touareg R (που επωφελείται από την κοινή χρήση κινητήρων στον όμιλο), δεν υπάρχουν υβριδικοί κινητήρες πάνω από 300 άλογα που να είναι κατάλληλοι για το Golf R. Και δεδομένου του μικρού αριθμού των πωλήσεων, δεν τίθεται ζήτημα εξέλιξης ενός κινητήρα ειδικά για το ζευγάρι Audi S3/VW Golf R.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150 PS DSG

Ωστόσο, ο Jost Capito, επικεφαλής της Volkswagen R,  δήλωσε στο Motor Trend ότι θα ενσωματώνεται μια «μη αναμενόμενη τεχνολογία» στο γερμανικό σπορ κόμπακτ χάτσμπακ. Απομένει λοιπόν να αναμένουμε να μάθουμε ποια θα είναι αυτή, καθώς τα υπόλοιπα για την γκάμα του Golf VIII είναι πλέον γνωστά.

Αν μας ρωτούσατε πάντως, θα λέγαμε από τις διαρροές ότι πρόκειται για ένα νέο ή βελτιωμένο διπλοσύμπλεκτο σασμάν, με πιο γρήγορο χρόνο απόκρισης από το υπάρχον. Αλλά και πάλι αναρωτιόμαστε αν μπορεί να γίνει τα DSG/S tronic πιο γρήγορα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube