node/33887

Aston Martin Valkyrie: Πολύ κακό για λίγα… γραμμάρια

Από την εποχή της McLaren F1 έχουμε να διαβάσουμε για τέτοια εμμονή με την παραμικρή λεπτομέρεια στην εξέλιξη ενός υπεραυτοκινήτου.

Η Aston Martin Valkyrie, το hypercar που εξελίσσει η Aston Martin σε συνεργασία με την Red Bull και την υπογραφή του επικεφαλής τεχνικού Adrian Newey είναι ένα μηχανολογικό project υψηλής ακρίβειας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πέντε άγνωστα στοιχεία για τον V12 της Aston Martin Valkyrie

Η τεράστια προσοχή που έχει συγκεντρώσει από την πρώτη μέρα ανακοίνωσής του, επιβάλλει σχολαστική προσοχή στην παραμικρή λεπτομέρεια. Ο Newey, ο άνθρωπος που έχει υπογράψει τις μεγαλύτερες επιτυχίες στη σύγχρονη Ιστορία της F1 δεν θα έβαζε την υπογραφή του σε κάτι λιγότερο από το απόλυτο. Ίσως πάλι σε κάποια πράγματα όλα αυτά που ακούγονται να έχουν και μια δόση υπερβολής. Όχι γιατί η Valkyrie δεν είναι έτσι κι αλλιώς extreme, αλλά όπως και να έχει, κάποια πράγματα προσθέτουν μυστήριο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Cosworth ανακοινώνει την ιπποδύναμη της Valkyrie… κατά λάθος

Υπάρχει μια ανέκδοτη ιστορία, που θέλει τον Newey να αντιδρά όταν σε ένα πρωτότυπο του ατμοσφαιρικού V12 Cosworth που θα κινεί την Valkyrie είδε φινιρισμένη με βερνίκι την ανθρακονημάτινη εισαγωγή του. Ζήτησε να αφαιρεθεί το βερνίκι για να εξοικονομήσει… 80 γραμμάρια. Ακούγεται παράλογο. Αλλά ένα βίντεο που κυκλοφόρησε τελευταία στο οποίο το Top Gear ξεψαχνίζει τον configurator της Valkyrie, αποκαλύπτεται ότι υπάρχει η επιλογή για μια ειδική βαφή “ultra-light” η οποία εξοικονομεί… 700 γραμμάρια. Μοιάζει ανούσιο. Και μάλλον είναι, αλλά έχει συμβολική σημασία, καθώς δείχνει το ασυμβίβαστο του χαρακτήρα της Valkyrie.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Η Aston Martin Valkyrie με το πακέτο AMR Track Performance

Η Aston Martin δεν έχει ακόμη ανακοινώσει το βάρος, αλλά λέγεται ότι θα είναι κάτω από 1.050 kg. Τη στιγμή που η ήδη εξωφρενική McLaren Senna, ας πούμε, ζυγίζει 450 kg παραπάνω και βγάζει 300 άλογα λιγότερα.