Aston Martin: ετοιμάζει νέο τετράθυρο μοντέλο

Aston Martin: ετοιμάζει νέο τετράθυρο μοντέλο

Η Aston Martin εξελίσσει πυρετωδώς νέες πλατφόρμες πάνω στις οποίες θα βασιστεί και ο διάδοχος της τετράθυρης Rapide με πιθανότερο όνομα Lagonda

Το περασμένο Καλοκαίρι μάθαμε πως η Aston Martin σχεδιάζει να αποσύρει σταδιακά το σεντάν μοντέλο της γκάμας Rapide. Στόχος της ήταν επικεντρωθεί στην εξέλιξη μιας νέας πλατφόρμας πάνω στην οποία θα στηρίζεται το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την DB9, το 2016.

Τα καλά νέα ωστόσο είναι πως η βρετανική εταιρεία δεν θα εγκαταλείψει την κατηγορία των τετράθυρων σπορ, αφού σχεδιάζει την παραγωγή ενός νέου μοντέλου, το οποίο πιθανόν θα ονομάζεται Lagonda.

Η πληροφορία επιβεβαιώθηκε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Aston Martin, Andy Palmer. Όντας ο ίδιος ένθερμος οπαδός των σπορ, διασκεδαστικών οδηγικά αυτοκινήτων ο Andy Palmer εξήγησε πως η βρετανική εταιρεία θα διαθέτει από εδώ και στο εξής τρεις τύπους αυτοκινήτων: σπορ κουπέ, σεντάν και Crossovers.

Πρώτα θα εμφανιστούν τα κουπέ που θα αντικαταστήσουν τις DB9, Vantage και ενδεχομένως τη Vanquish. Μετά θα ακολουθήσει ένα μοντέλο παραγωγής βασισμένο στο πρωτότυπο Crossover DBX. Κατόπιν θα εμφανιστεί και η σεντάν. Σημειώστε δε πως το νέο αυτό μοντέλο δεν θα έχει καμία σχέση με την υπάρχουσα Lagonda Taraf, η οποία βασίζεται σε ένα τροποποιημένο πλαίσιο της Rapide.

Για το Crossover ο Palmer ανέφερε πως θα έχει ένα συμβατικό πεντάθυρο αμάξωμα, σε αντίθεση με το τρίθυρο του πρωτότυπου DBX, όμως οι σχεδιαστικές αναλογίες θα είναι περίπου ίδιες. Στόχος να διατηρήσουν την εντυπωσιακή εμφάνιση σε συνδυασμό όμως με αυξημένη πρακτικότητα. Επίσης ενώ το DBX ήταν αμιγώς ηλεκτρικό, οι εκδόσεις παραγωγής θα έχουν συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης και πιθανόν και μια υβριδική έκδοση κάποια στιγμή αργότερα..

Πάντως η Aston Martin συνεχίζει το πρόγραμμα εξέλιξης ηλεκτρικού οχήματος. Αναμένεται μάλιστα να παρουσιάσει μια ηλεκτρική έκδοση της Rapide το 2016 ή στις αρχές του 2017, η οποία θα έχει απόδοση κοντά στους 1.000 PS. Ο Palmer έσπευσε πάντως να διευκρινίσει πως δεν θα είναι προς πώληση, αλλά ένα αυτοκίνητο -πλατφόρμα τεχνολογικής μελέτης. Βλέπετε, η Aston Martin «καίγεται» να εξελίξει την ηλεκτροκίνηση κυρίως για να ρίξει τις εκπομπές CO2 των V12 μοντέλων της.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube