Αποστολή: Το επόμενο κεφάλαιο της Dacia

Αποστολή: Το επόμενο κεφάλαιο της Dacia

Η Dacia μας άνοιξε τα χαρτιά για τη στρατηγική της στο Παρίσι. Με νέο λογότυπο, ανανεωμένες εκθέσεις, νέα σχεδίαση, έξυπνες λύσεις και νέα χρώματα, o κατασκευαστής επαναπροσδιορίζει το ουσιώδες και στρέφει το βλέμμα του σε ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον.

Πριν από περίπου 20 μήνες το γκρουπ Renault παρουσίασε το στρατηγικό του πλάνο με την ονομασία Renaulution θέτοντας στόχους για κάθε του μάρκα. Ο στόχος για τη Dacia ήταν σαφής: Nα γίνει η απόλυτη προσιτή μάρκα προσφέροντας στους αγοραστές της αυτό που ακριβώς χρειάζονται. Η φιλοσοφία της Dacia έχει αναμφίβολα αποδώσει καρπούς, μιας και μέσα σε 18 χρόνια κατάφερε να πουλήσει 18 εκατ. αυτοκίνητα, ενώ σήμερα βρίσκεται στην τρίτη θέση σε πωλήσεις στην Ευρώπη.

Εμείς, βρεθήκαμε στο Παρίσι όπου ο κατασκευαστής μας παρουσίασε την ανανεωμένη του γκάμα στην οποία δεσπόζει το νέο του έμβλημα, τις τρεις αξίες γύρω από τις οποίες θα κινηθεί η δράση και η σχεδίαση των μελλοντικών του προϊόντων, ενώ μας αποκάλυψε και το σκληροτράχηλο πρωτότυπο MANIFESTO.

​​​​Dacia

Ουσιαστικό αλλά και κουλ
Σύμφωνα με τη Dacia το απαραίτητο δεν σχετίζεται με το ξεπερασμένο και το φτωχό. Με την ίδια λογική, η Dacia θεωρεί περιττή την ύπαρξη δύο ή παραπάνω οθονών στο ταμπλό, όταν το μόνο που χρειάζεται είναι ένα smartphone.

Με την εφαρμογή Dacia Media Control το smartphone συνδέεται με αυτοκίνητο μέσω Bluetooth, μετατρέποντας το κινητό σε σύστημα infotainment έχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, δυνατότητες συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας. Εξάλλου, η Dacia υποστηρίζει ότι το 85% των πελατών της είναι ιδιοκτήτες smartphone.

Στο άμεσο μέλλον, η Dacia θα προσθέσει στην εφαρμογή της μια λειτουργία που ανιχνεύει την κόπωση του οδηγού και προτείνει χρόνο και σημεία ξεκούρασης.

Dacia

Στιβαρό και φτιαγμένο για εξορμήσεις στην ύπαιθρο
Στοιχεία της εταιρείας αναφέρουν ότι στην Γαλλία, οι ιδιοκτήτες κρατάνε το Dacia τους για οκτώ χρόνια και το 60% το αντικαθιστούν με κάποιο άλλο μοντέλο της. H Dacia με κύριο όπλο το Duster κατάφερε να συνδυάσει το όνομα της με τις εκτός δρόμου περιπέτειες, διαθέτοντας πλέον στην γκάμα της τα Sandero Stepway και Jogger με εκτός δρόμου βλέψεις στην σχεδίαση τους.

Με τις εξορμήσεις στη φύση να γίνονται όλο και πιο δημοφιλής, η Dacia θα συνεχίσει να διαθέτει συστήματα τετρακίνησης, ενώ από το 2023, θα προσφέρει ένα kit που μετατρέπει τη καμπίνα του Jogger σε διπλό κρεβάτι. Για όσους ψάχνουν ακόμη περισσότερο χώρο, στο Jogger θα μπορεί να προστεθεί και μια εξωτερική σκηνή.

​​​​Dacia

Eco-Smart
Ανέκαθεν ο στόχος της Dacia ήταν να προσφέρει value for money μοντέλα χωρίς περίσσια καλούδια. Για αυτό, μένοντας μακριά από περιττά εξαρτήματα, η Dacia μειώνει το βάρος στα αυτοκίνητα της, περιορίζοντας αυτόματα και την κατανάλωση τους. Επίσης, σήμερα, το 12% του πλαστικού που χρησιμοποιεί το Duster είναι ανακυκλωμένο. Ωστόσο, ο κατασκευαστής δεν θέλει να μείνει εκεί θέτοντας ως στόχο την αύξηση του ποσοστού στο 20% για το νέο Duster.

Σε αυτό θα βοηθήσει το Starkle, ένα υλικό που προέρχεται από χρησιμοποιημένα και κατεργασμένα πολυμερή το οποίο δημιουργήθηκε και κατοχυρώθηκε από τη Dacia. Τo Starkle είναι υψηλής αντοχής και φιλικό προς το περιβάλλον και θα χρησιμοποιηθεί και για την κατασκευή πλαστικών εξαρτημάτων γύρω από το αυτοκίνητο.

​​​​Dacia

Την ίδια στιγμή, η Dacia, έχει ήδη ξεκινήσει την βελτίωση της εμπειρίας για τους πελάτες της, με εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας και ανασχεδιάζοντας τις εκθέσεις της. Επιπλέον, η μάρκα ποντάρει και στην διαδικτυακή αγορά αυτοκινήτων, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι σκοπεύει στη μείωση του δικτύου αντιπροσώπων του. 

«Χρόνο με το χρόνο, η Dacia ελκύει όλο και περισσότερους νέους πελάτες που αναζητούν αυτό που έχει μεγαλύτερη αξία σήμερα: Το ουσιαστικό. Αυτοί οι πελάτες αναζητούν μια νέα προσέγγιση στα αυτοκίνητα, αυτοκίνητα που κερδίζουν μιας και έχουν το περιεχόμενο, την άνεση, την εμφάνιση και είναι τα πιο προσιτά. Αυτό είναι η Dacia!», τόνισε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο CEO της Dacia, Denis Le Vot, δείχνοντάς μας τι θα πρέπει να περιμένουμε από την μάρκα στο άμεσο μέλλον.

Dacia

Με την εμπορική επιτυχία που σημειώνει στην Ευρώπη, η Dacia θα μπορούσε εύκολα να έχει πιο «χλιδάτες» βλέψεις. Ωστόσο, μένει πιστή στις αξίες της, προσφέροντας στον αγοραστή value for money. Με τη νέα της στρατηγική, η Dacia κάνει το επόμενο βήμα συνδυάζοντας τα θέλω του αγοραστή με τις απαιτήσεις των καιρών και είναι βέβαιο ότι το μέλλον της είναι πολλά υποσχόμενο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube