Η σωστή BMW i8 έχει 16 κυλίνδρους και στροφάρει στις 14.800 rpm

Η σωστή BMW i8 έχει 16 κυλίνδρους και στροφάρει στις 14.800 rpm

Με τέσσερα μοτέρ μοτοσικλέτας, ένα σε κάθε τροχό, 880 ατμοσφαιρικούς PS και 1.000 kg βάρος, αυτή είναι η BMW i8 που θέλουμε.

BMW i8

Η BMW i8 ήταν ένα εντυπωσιακό μοντέλο που προηγήθηκε της εποχής του. 

Με επαναφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία σε μια εποχή που ακόμα δεν ήμασταν τόσο περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένοι, μάλλον η γερμανική εταιρεία θα έπρεπε να είχε κατασκευάσει κάτι αντίστοιχο με το δημιούργημα της Team Edlinger.

Η γερμανική αγωνιστική ομάδα πήρε μια BMW i8, έστειλε στο ράφι τον 3κύλινδρο των 1,5 lt και την μπαταρία του, και πάντρεψε τέσσερις κινητήρες μοτοσικλετών της BMW.

Ένα μοτέρ από BMW HP4 Race, 220 ατμοσφαιρικούς PS επί τέσσερα για 1.000 kg. Ναι, έτσι έπρεπε να είναι η BMW i8

Τώρα, η i8 βγάζει... φλύκταινες αν ακούσει για οικολογία κι εκτοξεύει τους 16 κυλίνδρους της σε ένα κρεσέντο που κόβει την ανάσα, εκεί ψηλά στις 14.800 rpm.

BMW i8

Η εργοστασιακή BMW i8 δεν είχε τις επιδόσεις ώστε να σοκάρει τον ανταγωνισμό, αλλά προέτεινε μια πιο φιλική προς το περιβάλλον προσέγγιση. Ο βενζινοκινητήρας των 1.499 cc απέδιδε 231 PS στις 5.800 rpm, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας συνέβαλε άλλα 131 PS.

Η συνδυαστική ισχύς ανερχόταν στα 362 PS, οπότε η i8 που δοκιμάσαμε μπορούσε να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,8", στα 200 σε 15,9", ενώ κάλυψε το 1/4 του μιλίου σε 12,9".

BMW i8

Συμπαθητικά νούμερα αλλά όχι κάτι που την ξεχώριζε από τον ανταγωνισμό. Αυτό το κατάφερνε λόγω της PHEV διάταξης που της επέτρεπε να κινηθεί ηλεκτρικά για 20-25 km.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Βελτιωμένη BMW i8 αξίας €350.000 κατασχέθηκε από την αστυνομία

Με αναλογία κιλών ανά ίππο κοντά στη μονάδα, οι τεχνικοί της Edlinger θεωρούν ότι η σωστή BMW i8 πρέπει να έχει τέσσερις κινητήρες από μοτοσικλέτες BMW HP4 Race. Και μάλιστα, τα τέσσερα 4κύλινδρα σύνολα δεν ενώνονται σε έναν κοινό στροφαλοφόρο, αλλά τοποθετείται ένα σε κάθε τροχό!

BMW i8

Συνδυάζονται με ένα περίπλοκο σύστημα ηλεκτρονικών και μια εξάτμιση από τιτάνιο 4-2-1. Με 880 ατμοσφαιρικά PS σε ένα αμάξωμα 1.000 kg και με την πρόσφυση που εξασφαλίζει η τετρακίνηση, καταλαβαίνετε ότι θα είναι πολύ γρήγορη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η τελευταία BMW i8 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής

Δεν έχει γνωστοποιηθεί αν υπάρχει κάποιο προηγμένο σύστημα που θα ελέγχει τους κινητήρες σε πραγματικό χρόνο, ώστε να μοιράζει την ισχύ καταλλήλως ή απλώς αποδίδουν όλοι την ίδια ροπή όταν ο οδηγός τεντώνει το δεξί του πόδι.

BMW i8

Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν 6πίστονα εμπρός και 4πίστονα πίσω κεραμικά φρένα, ενώ τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα της Sachs. Και βέβαια, όλα τα αεροδυναμικά βοηθήματα αποσκοπούν στη μέγιστη downforce. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Taraschi Berardo: Ιταλικό σπορτσκαρ βασισμένο στην BMW i8 [video]

Η σκληροπυρηνική i8 θα συμμετάσχει σε διάφορους αγώνες αναβάσεων και θεωρούμε δεδομένη την παρουσία της στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood που θα γίνει το καλοκαίρι.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube