node/39224

Η Aston Martin Vantage αποκτά νέα γρίλια από την Revenant Automotive

Ένα facelift της μικρής Aston Martin για όσους αντιπαθούν τις μεγάλες γρίλιες.

Η νέα γενιά της Aston Martin Vantage που παρουσιάστηκε το 2017 εμπνευσμένη από το πρωτότυπο DB10 που οδηγούσε ο James Bond είχε όλα εκείνα που χαρακτηρίζουν ένα βρετανικό πισωκίνητο σπορτσκαρ. Παρόλα αυτά, υπήρξαν αρκετοί που δήλωσαν απογοητευμένοι από την τεράστια γρίλια που κάλυπτε το μεγαλύτερο μέρος του εμπρός προφυλακτήρα καταλήγοντας στο ανθρακονημάτινο σπλίτερ. Το 2020, η Aston Martin διόρθωσε κάπως το πρόβλημα με την παρουσίαση μιας ελαφρώς ανασχεδιασμένης γρίλιας στην Vantage Roadster, χωρίς όμως να δίνει οριστική λύση.

Κάπου εκεί λοιπόν εμφανίζεται η Revenant Automotive, μια βρετανική φίρμα που ανέλαβε να ανασχεδιάσει τη μάσκα της Vantage με σκοπό να την κάνει αρεστή σε όλους, μια διαδικασία που διήρκεσε 1.000 εργατοώρες.

Aston Martin Vantage by Revenant Automotive

Το πακέτο περιλαμβάνει ένα νέο προφυλακτήρα με μικρότερη γρίλια και ξεχωριστή κεντρική εισαγωγή αέρα, νέο σπλίτερ, νέες υποδοχές για τους αισθητήρες παρκαρίσματος και την κάμερα, και ένα διακριτικό έμβλημα της Revenant.

Το αποτέλεσμα δείχνει ιδιαίτερα αρμονικό για aftermarket αισθητική βελτίωση και πετυχαίνει το στόχο του που ήταν να κάνει την εμφάνιση της Vantage λίγο πιο εύπεπτη. Αν και δε γνωρίζουμε το κόστος της μετατροπής, είμαστε σίγουροι πως αρκετοί πελάτες της Aston Martin θα ζητήσουν τις υπηρεσίες της Revenant καθώς υπήρχαν άνθρωποι που δεν αγόραζαν τη νέα Vantage μόνο και μόνο λόγο της μεγάλης γρίλιας που δεν ταίριαζε με τα γούστα τους.

Πάντως για να είμαστε δίκαιοι, η λύση της Revenant μπορεί να είναι πιο εύκολη στο μάτι αλλά ταυτόχρονα είναι και πιο συντηρητική. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως οι σχεδιαστές της Aston Martin σχεδίασαν ολόκληρο το αυτοκίνητο με πλήρη γνώση και αιτιολόγηση των αποφάσεών τους σε κάθε σημείο της διαδικασίας, και η τμηματική επέμβαση στο σχέδιο δεν μπορεί να υποκαταστήσει ένα εργοστασιακό facelift.

[Πηγή: Revenant Automotive]

node/39483
BBS Vintage

Πάει για πτώχευση η BBS

Ο θρυλικός Γερμανός κατασκευαστής με τις ζάντες BBS αυτήν την εβδομάδα υπέβαλε αίτηση πτώχευσης και προστασίας (Κεφάλαιο 11): Συνέχεια λειτουργίας, συμφωνία με πιστωτές, αναδιάρθρωση επιχείρησης.

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Πάει για πτώχευση η BBS

Είτε στη Formula 1 είτε σε κορυφαία αυτοκίνητα, η BBS απέκτησε τεράστια φήμη χάρη στις θρυλικές ζάντες της. Η γερμανική εταιρεία εδώ και για μερικά χρόνια αγωνίζεται μπας και δει φως στην άκρη του τούνελ. Ήδη με μια χρεωκοπία στην πλάτη το 2007 και στη συνέχεια σε μια ατέρμονη πορεία εξαγορών και πωλήσεων, η BBS βρέθηκε και πάλι σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση το 2011.

Από το 2015, ανήκει σε μια νοτιοκορεατική εταιρεία Nice Holdings Co, η οποία και καλείται να βρει μια λύση με την BBS. Πιθανώς τη μεταπώλησή της, εάν η επιχείρηση έχει μέλλον… Εν τω μεταξύ όμως, ο Γερμανός κατασκευαστής ζήτησε προστασία όπως αυτή περιγράφεται στο Κεφάλαιο 11 του πτωχευτικού κώδικα, προκειμένου να διατηρήσει τη δραστηριότητά της. Έτσι θα διασφαλίσει τον απαραίτητο χρόνο τον χρόνο για να βρει λύσεις με τους πιστωτές της και, βεβαίως, για να αναδιαρθρώσει την επιχείρηση. 

Προσώρας, η BBS ανακοινώνει ότι μπορεί να συνεχίσει να πληρώνει μισθούς και να μην δημιουργεί νέα χρέη. Δυστυχώς, η κορεατική εταιρεία, ο κύριος μέτοχος δηλαδή, δεν επιθυμεί πλέον να παρέχει υποστήριξη. Ας ελπίσουμε λοιπόν γι’ αυτόν τον ιστορικό παίκτη του γερμανικού αυτοκινήτου να επιτευχθεί ένα ευνοϊκό αποτέλεσμα και ότι μέλλον του θα γίνει λίγο πιο φωτεινό.

TAGS
node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]