Aston Martin Vantage Roadster

Επίσημο: Νέα Aston Martin Vantage Roadster

Λίγο παραπάνω από δύο χρόνια ύστερα από την κουπέ, έσκασε μύτη και η ρόουντστερ εκδοχή της νέας Vantage. Με υφασμάτινη κουκούλα που κατεβαίνει σε χρόνο-ρεκόρ: Σε λιγότερο από 7”!

Λίγο πριν από την άνοιξη, η μικρή Aston Martin άνθισε και πάλι. Αυτή τη φορά με τη ρόουντστερ εκδοχή της νέας Vantage που αποκαλύπτεται σε χρόνο-ρεκόρ. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με μια απλοποιημένη υφασμάτινη οροφή, η οποία διπλώνει σε «Z» πίσω από τον οδηγό και τον συνοδηγό σε λιγότερο από επτά δευτερόλεπτα.

Κανένα άλλο ανοιχτό μοντέλο στην αγορά με πλήρως αυτόματη οροφή δεν μπορεί να το κάνει ταχύτερα. Η λειτουργία της δε, μπορεί να πραγματοποιηθεί και εν κινήσει, μέχρι τα 50 km/h.

Aston Martin Vantage Roadster

Το άλλο πλεονέκτημα αυτής της πολύ κόμπακτ οροφής είναι το αισθητικό κομμάτι, διατηρώντας την όμορφη γραμμή της Vantage αλώβητη. Έτσι, το αυτοκίνητο δεν έχει παραμορφωθεί, παραμένοντας πολύ κοντά στο κουπέ, περιλαμβανομένης μιας φωτεινής λωρίδας που ακολουθεί το χείλος εκφυγής του πορτμπαγκάζ. Στο εμπρός μέρος, οι σχεδιαστές παίζουν με την αντίθεση μεταξύ της μεγάλης μάσκας που δείχνει έτοιμη να ξύσει την άσφαλτο και τα φίνα φανάρια.

Aston Martin Vantage Roadster

Λογικά, ο κινητήρας προέρχεται από την κουπέ. Πρόκειται για τον 4λιτρο, διτούρμπινο V8, καταγωγής Mercedes-AMG, που αποδίδει 510 άλογα και 685 Nm. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ZF, συνδυασμός που δίνει μέγιστη ταχύτητα 306 km/h και 3,8” για το σπριντ 0-100 km/h (3,7” και 314 km/h για την κουπέ).

Σε σύγκριση με την κουπέ, η ρόουντστερ πάχυνε μόνο 60 kg. Οπότε ανάλογα προσαρμόστηκαν ορισμένες ρυθμίσεις, ιδίως για τα πίσω αμορτισέρ και τη βαθμονόμηση του ESP. Η ρόουντστερ διαθέτει κατά τα ειωθότα της Vantage έναν σύστημα οδηγικών επιλογών, με τρεις βασικές ρυθμίσεις: Sport, Sport + και Track. Τέλος, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ επλήγη σημαντικά λόγω οροφής, κατεβαίνοντας από τα 350 στα 200 λίτρα.

Aston Martin Vantage Roadster

Η νέα Aston Martin Vantage Roadster θα πάρει το πρώτο δημόσιο βάπτισμα του πυρός στο ελεβετικό Σαλόνι Αυτοκινήτου, στη Γενεύη, τον προσεχή Μάρτιο. Οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν πριν από το καλοκαίρι.