Volkswagen: Να γιατί είδε το φως το αληθινό στην Κίνα

Volkswagen: Να γιατί είδε το φως το αληθινό στην Κίνα

Τα κινεζικά μοντέλα κοστίζουν στη Volkswagen τα μισά, οπότε θα αρχίσει να τα πουλά και στον υπόλοιπο πλανήτη.

Volkswagen

Μπορεί η Volkswagen να βρίσκεται σε δυσχερή θέση, ωστόσο οι συνεργασίες της στην κινεζική επικράτεια τής επιτρέπουν να ατενίζει το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία. Πλέον, επιδιώκει να εξάγει σε διεθνείς αγορές περισσότερα από τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται εκεί -μια στρατηγική που βασίζεται στο εντυπωσιακό πλεονέκτημα κόστους.

Καθώς οι παραδοσιακές ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν αυξανόμενη πίεση από νεότερες, δυναμικές ανατολικές μάρκες, πολλές αρχίζουν να στρέφουν την προσοχή τους προς τα κινεζικά δίκτυα παραγωγής.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times, η Volkswagen αναφέρει ότι μπορεί να αναπτύξει και να κατασκευάσει ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο στην Κίνα από το μηδέν με περίπου το μισό κόστος σε σχέση με οπουδήποτε αλλού

Volkswagen

Η εταιρεία έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στην τοπική αγορά και, χάρη σε παράγοντες όπως το χαμηλότερο κόστος εργασίας, οι συντομότερες περίοδοι ανάπτυξης, η ευκολότερη προμήθεια μπαταριών και η υψηλή αποτελεσματικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας, το συνολικό κόστος μπορεί να μειωθεί δραστικά.

Μέρος αυτής της αποδοτικότητας προέρχεται από το νέο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της Volkswagen στην Hefei, το οποίο παίζει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των ηλεκτρικών μοντέλων επόμενης γενιάς.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό το ηλεκτρικό Volkswagen είναι Xpeng!

Και δεν είναι μόνο φθηνότερα αλλά και γρηγορότερα: Μια διαδικασία που παραδοσιακά διαρκούσε περίπου 50 μήνες, τώρα ολοκληρώνεται σε χρόνο μειωμένο κατά περίπου 30%.

«Μπορούμε πλέον να εκτελούμε παράλληλα διαδικασίες επικύρωσης λογισμικού, υλικού και πλήρους οχήματος, να συντομεύσουμε τους χρόνους λήψης αποφάσεων και να κάνουμε τις καινοτομίες ώριμες πολύ πιο γρήγορα», ανέφερε στέλεχος της εταιρείας.

Volkswagen

Η Volkswagen έχει ήδη αρχίσει να εξάγει βενζινοκίνητα σεντάν κινεζικής κατασκευής στη Μέση Ανατολή, ενώ ο Thomas Ulbrich, επικεφαλής τεχνολογίας της Volkswagen Group China, επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία εξετάζει παρόμοιες εξαγωγές σε χώρες της Νοτιοανατολικής και Κεντρικής Ασίας. 

Ωστόσο, δεν υπάρχουν σχέδια για κυκλοφορία κινεζικών μοντέλων στην Ευρώπη. Ο λόγος είναι διττός: Η ηλεκτρονική αρχιτεκτονική των κινεζικών μοντέλων δεν συμβαδίζει με τα ευρωπαϊκά πρότυπα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Volkswagen: Δεν σου αρέσει το ηλεκτρικό της; Το επιστρέφεις!

Κι οι δασμοί στα κινεζικά ηλεκτρικά θα εξαΰλωναν οποιοδήποτε πλεονέκτημα κόστους, υπονομεύοντας τη βασική στρατηγική.

Η Volkswagen σχεδιάζει να λανσάρει 30 νέα ηλεκτρικά μοντέλα στην Κίνα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, στοχεύοντας στην ανάκτηση του μεριδίου που έχει χάσει στην τοπική αγορά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που επικαλούνται οι Financial Times, ο γερμανικός όμιλος δεν περιλαμβάνεται πλέον μεταξύ των δέκα κορυφαίων εμπορικών σημάτων ηλεκτρικών ή ακόμη και PHEV στην Κίνα. Παρότι συνεχίζει να κατέχει περίπου το 20% των πωλήσεων στα αμιγώς θερμικά μοντέλα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube