Kia EV4 GT: Έρχεται αγριεμένο, τρέμε Volkswagen Golf R

Kia EV4 GT: Έρχεται αγριεμένο, τρέμε Volkswagen Golf R

Το Kia EV4 GT θα μπει στη μάχη των ηλεκτρικών χάτσμπακ με 400 ίππους και 81,4 kWh μπαταρία.

Kia EV4 GT

Τα ηλεκτρικά χάτσμπακ έχουν πλέον τη δική τους εσωτερική διαμάχη: VW ID.3 GTX, Cupra Born VZ και τώρα το Kia EV4 GT. Το νέο κορεατικό μοντέλο θα προσπαθήσει να κλέψει πωλήσεις ακόμη και από καταξιωμένα θερμικά hot hatch, όπως το Golf R.

Το επίσημο λανσάρισμα αναμένεται το 2026 και το EV4 GT θα ενσωματώνει δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε άξονα. Η συνδυασμένη ισχύς θα φτάνει τους 400 ίππους, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία που θα χρησιμοποιήσει  θα είναι μάλλον η γνωστή μονάδα των 81,4 kWh, ίδια με εκείνη της έκδοσης Long Range.

Η σπορ διάθεση δεν περιορίζεται μόνο στην ισχύ: Το στήσιμο έχει βελτιωθεί, το τιμόνι είναι πιο γρήγορο και η εμφάνιση περιλαμβάνει χαρακτηριστικά σπορ στοιχεία

Kia EV4 GT

Στο εσωτερικό του GT συναντάμε καθίσματα που χαμηλώνουν τη θέση οδήγησης σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Η θεματική του κίτρινου χρώματος είναι εμφανής τόσο στις ζώνες ασφαλείας, όσο και στις λεπτομέρειες του ταμπλό, των θυρών και του τιμονιού, όπου δεσπόζει ένα μεγάλο πλήκτρο «GT Mode».

Η Kia τονίζει πως από εδώ και στο εξής κάθε μοντέλο με το σήμα GT θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, σηματοδοτώντας ξεκάθαρα τη στρατηγική της μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Άλλωστε, οι Κορεάτες δεν είναι από εκείνους που κάνουν δεύτερες σκέψεις όταν πρόκειται για τα ηλεκτρικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Kia EV4: Έκαναν τα πάντα για να του «λιώσουν» την μπαταρία

Το EV4 GT τοποθετείται απέναντι σε όλα τα hot hatch, ηλεκτρικά και θερμικά. Αντίπαλοί του θεωρούνται τόσο τα VW ID.3 GTX και Cupra Born VZ όσο και το βενζινοκίνητο Golf R.

Kia EV4 GT

Η νέα πρόταση της Kia καλείται να συνεχίσει την παρακαταθήκη των ηλεκτρικών GT που ήδη γνωρίζουμε. Θυμίζουμε ότι το επόμενο EV6 GT θα αποδίδει 650 ίππους -όσους και το «αδελφό» Hyundai Ioniq 5 N. Διαθέτοντας μάλιστα και προσομοίωση 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.

Ωστόσο, δεν είναι ακόμη γνωστό αν το EV4 GT θα υιοθετήσει τα συγκεκριμένα καλούδια. Όπως και να έχει, η Kia δεν περιορίζεται στην ηλεκτρική μετάβαση -θέλει να μπει δυναμικά και στο παιχνίδι της οδηγικής απόλαυσης. Για όσους αναζητούν ένα ηλεκτρικό με χαρακτήρα, χωρίς συμβιβασμούς στην τεχνολογία και την αίσθηση.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube