Kia: Δεν ξέρουμε για τους άλλους, εμείς στα ηλεκτρικά πάμε σφαίρα

Kia: Δεν ξέρουμε για τους άλλους, εμείς στα ηλεκτρικά πάμε σφαίρα

Η Kia δεν φαίνεται να αμφιβάλλει καθόλου για το μέλλον του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καθώς σκοπεύει να σχεδόν τριπλασιάσει την παραγωγή των ηλεκτρικών μοντέλων της.

Kia

Την ώρα που πολλοί κατασκευαστές αναθεωρούν προς τα κάτω τους στόχους τους για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τους, η Kia κινείται στην αντίθετη κατεύθυνση. Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια σκοπεύει να σχεδόν τριπλασιάσει την παραγωγή της.

Όπως δήλωσε στο Automotive News Europe ο επικεφαλής της εταιρείας, Ho Sung Song, «η ετήσια παραγωγή του επερχόμενου EV2 θα φτάσει περίπου τις 100.000 μονάδες στο εργοστάσιο της Zilina, στη Σλοβακία, το 2027». Παράλληλα, η Kia σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγή του EV4 σε πάνω από 80.000 αυτοκίνητα ετησίως. «Με την πρόσθετη παραγωγή που θα πραγματοποιείται στην Κορέα, η παγκόσμια παραγωγή του EV4 αναμένεται να φτάσει επίσης τις 100.000 μονάδες», πρόσθεσε.

Η Kia στοχεύει ώστε μέχρι το 2030, περισσότερο από 70% των πωλήσεών της στην Ευρώπη να αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Kia

Πρόκειται για εντυπωσιακούς αριθμούς, ειδικά αν σκεφτεί κάποιος ότι το καλοκαίρι η ευρωπαϊκή θυγατρική της Kia έκανε λόγο για μόλις 20.000 έως 30.000 EV4 το 2026. Συνολικά, τα EV2 και EV4 αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 10% έως 20% της συνολικής παραγωγής της μάρκας.

Γιατί αυτή η απόφαση; Σύμφωνα με την Kia, η θερμή υποδοχή που είχε το EV4 από τους πελάτες και τα μέσα ενημέρωσης οδήγησε σε αναθεώρηση των αρχικών σχεδίων. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας αυξήθηκαν κατά 56% στην Ευρώπη (σύμφωνα με τη Dataforce), παρότι συνολικά η εταιρεία σημείωσε πτώση 3% τον Αύγουστο.

Kia EV4
Οι Κορεάτες μας σερβίρισαν το EV4 σε δύο εκδοχές: Ένα 5πορτο κι ένα 4πορτο. Η έκδοση με τις τέσσερις πόρτες είναι 30 πόντους μακρύτερη από τη χάτσμπακ, αλλά με το ίδιο μεταξόνιο.

Η δυναμική αυτή οφείλεται κυρίως στο EV3, που είναι ήδη η δεύτερη καλύτερη πώληση της Kia στην Ευρώπη, ενώ τα επερχόμενα EV4 και EV2 αναμένεται να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τις επιδόσεις.

Για να υποστηρίξει την αυξημένη παραγωγή, το εργοστάσιο της Zilina μπορεί να φτάσει συνολική δυναμικότητα 350.000 μονάδων, με επένδυση ύψους 108 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή των EV4 και EV2. Ο Martin Hedrich, επικεφαλής της Kia Europe, δηλώνει πως η εταιρεία δεν αμφισβητεί καθόλου την απαγόρευση πώλησης θερμικών αυτοκινήτων το 2035: «Βλέπουμε μια πραγματική πλημμυρίδα ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αν σταματούσαμε ξαφνικά να τα διαθέτουμε, το κόστος θα ήταν τεράστιο».

Η Kia στοχεύει ώστε μέχρι το 2030, περισσότερο από 70% των πωλήσεών της στην Ευρώπη να αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube