«Επέκταση αυτονομίας» για τα μικρά ηλεκτρικά Volkswagen;

«Επέκταση αυτονομίας» για τα μικρά ηλεκτρικά Volkswagen;

Η κινεζική τάση των ηλεκτρικών με επέκταση αυτονομίας φαίνεται να κερδίζει έδαφος και στην Ευρώπη. Η Volkswagen εξετάζει σοβαρά τη λύση αυτή για τα μελλοντικά μικρά ηλεκτρικά της για να μειώσει το άγχος αυτονομίας και να βελτιώσει το κόστος παραγωγής.

Volkswagen

Η λύση της «επέκταση αυτονομίας», δηλαδή ένας μικρός θερμικός κινητήρας που λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια για τη φόρτιση της μπαταρίας, γνωρίζει ιδιαίτερη άνθηση στην Κίνα. 

Εκεί, αρκετές ηλεκτρικές μάρκες την προτείνουν ως ενδιάμεση επιλογή για οδηγούς που δεν νιώθουν ακόμη έτοιμοι να περάσουν πλήρως στην ηλεκτροκίνηση. Τώρα, η συγκεκριμένη τεχνολογία φαίνεται να τραβά το ενδιαφέρον και Ευρωπαίων κατασκευαστών.

H Volkswagen επιλέγει τη λύση «επέκταση αυτονομίας» και στα σουπερμίνι του ομίλου

Στη Volkswagen έχουν ήδη αποφασίσει να διατηρήσουν τα θερμικά Polo και T-Cross για μερικά χρόνια ακόμη, παρά τον ερχομό των ηλεκτρικών ID.Polo και ID.Cross. Ωστόσο, ολοένα και αυστηρότεροι κανονισμοί και η ανάγκη εξορθολογισμού στις πλατφόρμες σημαίνουν ότι η συνύπαρξη τόσων διαφορετικών αρχιτεκτονικών δεν θα μπορεί να συνεχιστεί για πολύ.

Volkswagen

Τα σημερινά συστήματα κίνησης με επέκταση αυτονομίας χρησιμοποιούνται κυρίως σε μεγαλύτερα μοντέλα (από την κόμπακτ κατηγορία και άνω), αλλά στο Wolfsburg εξετάζουν πλέον και μικρότερες κατηγορίες. Η εταιρεία εργάζεται πάνω σε δύο νέες μονάδες που θα εξυπηρετούν αποκλειστικά αυτόν τον ρόλο: Έναν 3κύλινδρο 1.5 για τα μοντέλα του της μικρής οικογενειακής κατηγορίας (C-Segment) και έναν δικύλινδρο 1.0 για τα σουπερμίνι (Β-Segment). Στο ID.Polo, μάλιστα, ο μικρός κινητήρας θα μπορούσε να τοποθετηθεί πίσω.

Εφόσον η λύση υιοθετηθεί, θα μπορούσε εύκολα να περάσει και στα συγγενικά Škoda Epiq και Cupra Raval.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube