
Hyundai: Νέα υπηρεσία σε πέντε μοντέλα της ελληνικής αγοράς
Η Hyundai και η Google ενισχύουν συνεχώς τη συνεργασία τους τα τελευταία χρόνια με κύριο στόχο να προσφέρουν εμπειρία πλοήγησης και ψυχαγωγίας επόμενης γενιάς.


Για του λόγου το ασφαλές, η Hyundai ενσωματώνει την υπηρεσία Google Places στα συστήματα πλοήγησής των αυτοκινήτων της.
Όλα τα μοντέλα που είναι εξοπλισμένα με το σύστημα πολυμέσων ccNC (Connected Car Navigation Cockpit), μέσω της τελευταίας πιο πρόσφατης ενημέρωσης, θα έχουν πρόσβαση σε αυτήν την υπηρεσία.
Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2025 και αφορά τα Kona, Santa Fe, Tucson, Ioniq 5 και Ioniq 5 N. Αλλά και όσα από αυτά τα μοντέλα έχουν πωληθεί ήδη σε πελάτες.
Η ενεργοποίηση της υπηρεσίας Google Places ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2025 και αφορά τα Hyundai Kona, Santa Fe, Tucson, Ioniq 5 και Ioniq 5 N
Η υπηρεσία Google Places προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στους χρήστες και επεκτείνει τις επιλογές πλοήγησης με μια ολοκληρωμένη βάση δεδομένων για πολλά σημεία ενδιαφέροντος. Παρέχει πρόσθετες πληροφορίες, όπως ώρες λειτουργίας, περιγραφές, φωτογραφίες και διακρίνεται για την φιλική προς το χρήστη εισαγωγή διευθύνσεων χάρη στην αυτόματη συμπλήρωση και τη βελτιωμένη αναζήτηση κειμένου.
Το Google Places προσφέρει στους χρήστες μια πιο έξυπνη και βελτιωμένη εμπειρία πλοήγησης – σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Hyundai. Αυτό διασφαλίζει ότι όλοι οι οδηγοί των μοντέλων της κορεατικής φίρμας έχουν πρόσβαση στα διευρυμένα δεδομένα της Google, τα οποία καλύπτουν περισσότερες από 200 εκατομμύρια τοποθεσίες παγκοσμίως, ενισχύοντας την εγκυρότητα και τη λεπτομέρεια των πληροφοριών.
Η εισαγωγή διευθύνσεων είναι ταχύτερη και πιο εύκολη, εμφανίζοντας προτάσεις τοποθεσιών καθώς εισάγεται το ζητούμενο κείμενο. Επιπλέον, το Google Points of Interest παρέχει λεπτομερείς περιγραφές, αξιολογήσεις, φίλτρα και επωνυμίες για να απλοποιήσει την αναζήτηση σημείων ενδιαφέροντος όπως εστιατόρια, αξιοθέατα και επιχειρήσεις.