ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 2η μέρα: Ο Tänak πετάει, 2ος ο Ogier

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 2η μέρα: Ο Tänak πετάει, 2ος ο Ogier

Η δεύτερη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με τους Fourmaux, Rovanperä και Katsuta να είναι ο μεγάλοι χαμένοι ενός πολύ απαιτητικού προγράμματος. Σταθερά πρώτος ο Tänak, πίσω του ο Ogier.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025- Tänak

Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025 φαίνεται πως θα είναι υπόθεση Tänak και Ogier. Οι δυο τους έχουν μείνει μακριά από κακοτοπιές και οδηγώντας γρήγορα και σταθερά έχουν πάρει ξεκάθαρο προβάδισμα με το τέλος της δεύτερης ημέρας. Έσπασε η ανάρτηση του Fourmaux στο Οινοχώρι, σταμάτησαν στην Παύλιανη 2 Rovanperä και Katsuta, ανεβαίνει ο Neuville, πάντα τέταρτος ο Evans.

Το πρώτο πέρασμα από την Παύλιανη ξεκίνησε με νέα ατυχία για τον Neuville. Ο Βέλγος στα μισά της ειδικής είχε απώλεια πίεσης στο πίσω δεξί ελαστικό του. Έκανε όμως εξαιρετική διαχείριση και μπόρεσε -τηρουμένων των αναλογιών- να γράψει έναν αξιοπρεπή χρόνο (όγδοος στη γενική). Όπως άλλωστε παραδέχτηκε και στην κάμερα, ειδικά στα τελευταία πέντε χιλιόμετρα κινήθηκε αρκετά φυλαγμένα.

Η δεύτερη μέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με τον Tänak να παραμένει το απόλυτο αφεντικό και τον Ogier να ακολουθεί σε απόσταση ενός... κλαταρίσματος

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις Ogier

Και δεν έχασε την ευκαιρία να εκφράσει τα παράπονά του για τα ελαστικά: «Τα ελαστικά δεν στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Τιμωρούμαστε για το τίποτα. Αλλά αυτό ισχύει για όλους. Συνεχίζουμε και θα προσπαθήσουμε να καλύψουμε κάποια διαφορά αν μπορέσουμε». Άτυχος και ο Joshua McErlean που τερμάτισε με σπασμένη πίσω ανάρτηση.

Ο Tänak όμως ήταν και πάλι ο απόλυτος κυρίαρχος καθώς κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα από όλους. Δεύτερος στην ειδική ο Ogier, τρίτος ο Fourmaux. Μετά τα αποτελέσματα της πρώτης ειδικής, ο Εσθονός διεύρυνε ακόμα περισσότερο τη διαφορά του σε επίπεδο γενικής από τους Fourmaux και Ogier στα 13” και 23,3” αντίστοιχα. Στην τέταρτη θέση της γενικής ο Elfyn Evans, που όμως βρίσκεται ένα λεπτό και 50 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tänak.

Η δράση μεταφέρθηκε στις Καρούτες, στη διαδρομή με τις μεγαλύτερες υψομετρικές διαφορές στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Ο Tänak πραγματικά πετούσε εκμεταλλευόμενος όπως και στην Παύλιανη την πολύ καλή σειρά εκκίνησης (τελευταίος από τα Rally1). Έτσι, ο Εσθονός πήρε και την δεύτερη ειδική του Σαββάτου ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο τη διαφορά του. Ο Fourmaux ακολούθησε στη δεύτερη θέση της ειδικής με τον Ogier να έρχεται τρίτος.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις- Hyundai

Μπαίνοντας στο Οινοχώρι, ο Tänak ήταν 19,7” μπροστά από τον Fourmaux και 33,3” μπροστά από τον Ogier. Evans, Munster και Katsuta διατήρησαν τις θέσεις τους, την ώρα που ο Neuville ανέβηκε έβδομος προσπερνώντας τον Rovanperä.

Το πρωινό λουπ ολοκληρώθηκε στο Οινοχώρι. Με τον Ιορδάνη Σερδερίδη να μην συμμετέχει εξαιτίας αδιαθεσίας (από χθες πάλευε με τη θερμοπληξία και τις στομαχικές διαταραχές). Μεγάλος άτυχος της διαδρομής ο μέχρι εκείνη τη στιγμή δεύτερος Adrien Fourmaux. O Γάλλος οδηγός της Hyundai μετά από λάθος υπολογισμό ακούμπησε σε βράχο και η πίσω δεξιά ανάρτηση έσπασε. Πέφτοντας στην τρίτη θέση, 57,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ogier και ένα λεπτό και 33 δευτερόλεπτα πίσω από τον Tänak.

H διαφορά Tänak και Ogier στο Οινοχώρι ήταν ελάχιστη, με τον Γάλλο να επικρατεί τελικά για 0,1”. Σε επίπεδο γενικής, ο Katsuta προσπέρασε τον Munster στην πέμπτη θέση, την ώρα που και ο Neuville ανεβαίνει. Σταθερά τέταρτος ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Elfyn Evans που μαζεύει πολύτιμους βαθμούς για την Toyota.  

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις Ford

Στο δεύτερο πέρασμα από την Παύλιανη, στο 13,3 km, λίγα μέτρα μετά το οροπέδιο ο Rovanperä είχε έξοδο μετά από γλίστρημα του πίσω μέρους χάνοντας περί τα 4,5 λεπτά. Στα 16,3” o Φινλανδός σταμάτησε ξανά σε μια καταστροφική, όπως αποδείχτηκε ειδική για τον ίδιο.

 

 

Λίγο πριν το φινάλε της ειδικής, ο Katsuta είχε κι αυτός έξοδο, με αποτέλεσμα να κολλήσει σε ανάχωμα και να ζητήσει τη βοήθεια των θεατών. Να αναφέρουμε μάλιστα πως μέχρι εκείνο το σημείο, ο Ιάπωνας ήταν ταχύτερος όλων. Κερδισμένος από τις άτυχες στιγμές των οδηγών της Toyota ο Neuville που αναρριχήθηκε στην πέμπτη θέση.

 

 

Οι Gregoire Munster και Joshua McErlean αντιμετώπισαν πρόβλημα με το χειρόφρενο ενώ ο Adrien Fourmaux τερμάτισε με ξεζανταρισμένο ελαστικό στην πιο απαιτητική διαδρομή του αγώνα μέχρι εκείνη τη στιγμή όπως τόνισαν τα περισσότερα πληρώματα. Ταχύτερος και πάλι ο Tänak, που άνοιξε τη διαφορά του από τον Ogier στα 35,7”. Τρίτος παρέμεινε ο Fourmaux, με σημαντική όμως διαφορά από τους δύο πρωτοπόρους.

Στην προτελευταία ειδικής της ημέρας (Καρούτες 2), τα πράγματα εξελίχθηκαν πιο ομαλά για τους οδηγούς και τις ομάδες. Για άλλη μια φορά ταχύτερος όλων ήταν ο Tänak που επιβεβαίωσε την εξαιρετική του κατάσταση στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Στη δεύτερη θέση της ειδικής ο Neuville, που τερμάτισε 0,2” μπροστά από τον Ogier.

Η δεύτερη μέρα ολοκληρώθηκε στο Οινοχώρι. Νικητής και πάλι ο άπιαστος σύμφωνα με τον Ogier, Tänak. Έτσι, σε επίπεδο γενικής δεν άλλαξαν και πολλά, καθώς ο Tänak παραμένει επικεφαλής, έτοιμος να δώσει στην Hyundai την πρώτη της φετινή νίκη. Στη δεύτερη θέση, 43,6" πίσω από την κορυφή παραμένει ο Ogier, μπροστά από τον Fourmaux που δείχνει συμβιβασμένος με την τρίτη θέση. Evans, Neuville και Munster ακολουθούν σε μεγάλη απόσταση.

Ανάμεσα στα ελληνικά ελληνικά πληρώματα, Πλάγος-Κουζιώνης προηγούνται, με τους Καρανικόλα-Κακαβά να ακολουθούν.

To 69o Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώνεται αύριο με δύο διπλά περάσματα από το Σμόκοβο (νέα ειδική που επαναφέρει στο πρόγραμμα τη Θεσσαλία) και τον φημισμένο Ταρζάν που αποτελεί την φετινή Wolf Power Stage


Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube