
Opel Corsa OPC, 750 ίπποι με αυτόματο DSG σε χρήματα Corolla
Αν θεωρούσες το Opel Corsa OPC πυραυλάκι με 192 ίππους, για 4πλασίασε το νούμερο. Και πρόσθεσε και ένα αυτόματο σασμάν στην εξίσωση.

Opel Corsa OPC, βόμβα τσέπης που αγαπήθηκε από το ελληνικό κοινό. Δεν είχε το στήσιμο για να αποτελέσει διάδοχο των Peugeot 106 Rallye και των Saxo VTS, ήταν πιο κοντά στη φιλοσοφία του Punto GT.
Εκεί στα '90s, το ιταλικό πυραυλάκι έδινε περισσότερη σημασία στην πιο στιβαρή κατασκευή, στην ποιοτική καμπίνα, ενώ το τούρμπο μοτέρ έδινε πλεονέκτημα στην ευθεία. Μία δεκαετία μετά από αυτά, το πνεύμα των Γάλλων εκφραζόταν με το Renault Clio RS, που με δίλιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ και στροφάρισμα ψηλά, ήταν απόλαυση στο στροφιλίκι. Πιο κοντά στην προσέγγιση του Punto GT, το Opel Corsa OPC γάζωνε με 192 ίππους σε εργοστασιακή μορφή. Ενώ το μοτέρ των 1,6 lt έβαζε τρικλοποδιά στο στρεβλό ελληνικό φορολογικό σύστημα.
Θυμίζουμε ότι το Opel Corsa OPC παρουσιάστηκε το 2007 και διατηρήθηκε στην παραγωγή για δυόμισι χρόνια. Και τώρα, μία αγγελία στην Πάτρα έρχεται να αναστατώσει τα πλήθη.
Με χρήματα που δεν αγοράζεις καινούργια υβριδική Corolla, το γερμανικό χάτσμπακ παίρνει φωτιά με 750 ίππους. Και αυτόματο κιβώτιο DSG!
Δεν θα το χαρακτήριζες αργό, ούτε με τα σημερινά δεδομένα. Οι 192 ίπποι και τα 230 Nm -που με overboost μπορούσαν στιγμιαία να φτάσουν τα 266 Nm- συνδυάζονταν με 6τάχυτο χειροκίνητο σασμάν.
Και επέτρεπαν στο OPC να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε περίπου 7,2”, ενώ δεν θα σταματούσε να ανεβάζει μέχρι τα 225 km/h. Εκεί που προφανώς υστερεί από το νεότερο ανταγωνισμό είναι στην κατανάλωση: Η μέση τιμή που έδινε η Opel για αστική χρήση ξεπερνούσε τα 10 lt ανά 100 km.
Και μιλάμε για εργοστασιακά νούμερα, που σπάνια επαληθεύονται στην πράξη. Συνήθως είναι σημαντικά υψηλότερα.
Αλλά μην κάνεις το λάθος να ρωτήσεις πόσο καίει τον Κώστα που πουλάει το πολεμικό Corsa. Καλύτερα να αναλωθείς σε απορίες σχετικά με την 6870 BB Gen 2 τουρμπίνα της Precision. Κοστίζει €2.850 προ ΦΠΑ και δίνει παροχή μέχρι τους 1.100 ίππους, αλλά πόσους να βγάλει πια ο έρμος ο 1.6;
Ο Κώστας λέει 750. Εκεί όμως που συγκεντρώνονται οι περισσότερες απορίες είναι το κιβώτιο. Το πώς παντρεύτηκε το DSG του Ομίλου Volkswagen με το μικρό της Opel.
Επίσης, φαίνεται ότι το σύνολο δουλεύει αξιοπρεπώς, μιας και ο ίδιος χαρακτηρίζει το αυτοκίνητο ως «καθημερινό». Λες να μην είναι δηλαδή ένα άξεστο κοντράδικο, που σου βγάζει την ψυχή στην καθημερινή χρήση; Και να δουλεύει όντως τόσο σωστά; Χμ, καλύτερα να τον πάρεις τηλέφωνο.