
Χαλκίδα: Opel GT, 740 ίπποι, εμφάνιση-σοκ, μόλις με 20 χιλιάρικα
Το Opel GT πάντα πόνταρε πολλά στην εμφάνιση και στις επιδόσεις του. Ε, τώρα αμφότερα μπορούν να αποκτηθούν σε χρήματα Swift GLX, με την ιπποδύναμη να αντιστοιχεί σε σούπερκαρ.

Opel GT, ένα πισωκίνητο ρόουντστερ που όταν πρωτοκυκλοφόρησε, δημοσιογράφος του DRIVE το είχε αποκαλέσει φλεγματικά ως «Pamela Anderson» της αυτοκίνησης.
Θέλοντας να καταδείξει την προσέγγιση με την πομπώδη εμφάνιση και τα ζόρικα γκάζια, που χάριζε ο δίλιτρος τούρμπο των 265 ίππων. Το Opel GT αποτελούσε μια σαφώς πιο μπρουτάλ πρόταση στην κατηγορία σε σχέση με την ποιότητα μιας BMW Z4 ή τη μηχανολογική αρτιότητα του Honda S2000.
Αν από τότε το ορεγόσουν, μάθε ότι ένα -ακόμα πιο ακραίο αισθητικά και με 740 ίππους- Opel GT μπορεί να γίνει δικό σου
Φυλλομετρώντας τις αγγελίες, πέσαμε πάνω σε ένα μοντέλο του 2009. Το φθηνότερο Opel GT που υπάρχει στο Car.gr ξεκινά οριακά κάτω από τις €10.000.
Ενώ πολλά μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μπορούν να αγοραστούν με €11 και €12 χιλιάρικα, με τα περισσότερα να έχουν μικρό αριθμό χιλιομέτρων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πιστάδικο Opel GT από τη Mädchen & Motoren, βάρος μόλις 1.150 kg, μοτέρ LS3 6,2 lt με 530 ίππους
Άλλωστε, το γερμανικό ρόουντστερ αποτελούσε -στις περισσότερες των περιπτώσεων- δεύτερο ή τρίτο όχημα και δεν επιφορτιζόταν με τα καθημερινά χιλιόμετρα ρουτίνας.
Το συγκεκριμένο κοστίζει €20.550, αλλά έχει άλλες χάρες. Πωλείται στη Χαλκίδα μέσω εμπόρου και βέβαια, το μάτι πάει κατευθείαν στην ιπποδύναμη: 740 ίπποι. Η αγγελία δεν αναφέρει καθόλου τις βελτιώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί, έτσι ώστε να φτάσει στο τόσο υψηλό νούμερο.
Γνωρίζουμε μόνο -πάντα σύμφωνα με τα στοιχεία της αγγελίας και κατά δήλωση του πωλητή- ότι το πρότζεκτ ανέλαβε η Opel Petropoulos Tuning. Και βέβαια, ξεχωρίζει η φωτογραφία από τον χώρο του κινητήρα με την πελώρια τουρμπίνα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 50 xρόνια Opel GT: Περιήγηση στα ιστορικά ορόσημα ενός θρύλου
Φαρδύτερα φτερά πλαισιώνουν τις aftermarket ζάντες των 19 ιντσών. Ενώ θηριώδη semi-slick λάστιχα αναλαμβάνουν το δύσκολο έργο να περάσουν την τεράστια ροπή στην άσφαλτο, μόνο μέσω των πίσω τροχών.
Οι τέσσερις μπούκες της εξάτμισης, το ανθρακί ματ χρώμα και τα φιμέ φανάρια προϊδεάζουν για την αγριότητα της κατασκευής. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης επέλεξε να αφαιρέσει τα σήματα της Opel, τόσο από το εμπρός όσο και από το πίσω μέρος.