
Ηλεκτρικό Dacia Duster, αυτά τα χαρακτηριστικά θα έχει
Το Dacia Duster θα περάσει στην ηλεκτρική εποχή, αλλά δεν θα απεμπολήσει τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του και την τετρακίνηση.

Το Dacia Duster ετοιμάζεται για να περάσει στον πλήρη εξηλεκτρισμό, αλλά οι Ρουμάνοι δεν θα ήταν τόσο αφελείς ώστε να πυροβολήσουν τα πόδια τους. Αλλοιώνοντας τα χαρακτηριστικά που έκαναν περίπου 2,4 εκατομμύρια αγοραστές να το εμπιστευτούν.
Η μετάλλαξη έχει ήδη ξεκινήσει. Οι δύο πρώτες γενιές Dacia Duster πούλησαν πρωτίστως με τον πετρελαιοκινητήρα, αλλά στη σημερινή, τρίτη γενιά, το δημοφιλές μοτέρ δεν είναι διαθέσιμο. Αντ' αυτού, υπάρχουν επιλογές εργοστασιακού υγραερίου, ήπιας και πλήρους υβριδικής τεχνολογίας.
Να θυμίσουμε ότι στο παρελθόν, η Dacia είχε δηλώσει ότι δεν βιάζεται με την ηλεκτροκίνηση. Αλλά πλέον δέχεται πιέσεις από τη μητρική Renault να σπεύσει ταχύτερα, διότι τα ηλεκτρικά Mégane και Scénic δεν σημειώνουν τις πωλήσεις που περίμεναν οι Γάλλοι. Οπότε δεν χαμηλώνουν τον μέσο όρο ρύπων του Ομίλου όσο αναμενόταν και τα πρόστιμα καραδοκούν.
Το ηλεκτρικό Duster θα είναι πραγματικό Duster; «Ναι, και με το παραπάνω», απαντούν οι Ρουμάνοι
Και τι θα γίνει όμως με την τετρακίνηση; Μήπως ο εξηλεκτρισμός τη στείλει στον Καιάδα; Κάθε άλλο, διευκρινίζουν οι Ρουμάνοι. Ένα Dacia Duster οφείλει να προσφέρεται και ως τετρακίνητο και αυτό δεν θα αλλάξει στην BEV εκδοχή.
Ούτε ο στιβαρός σκληροτράχηλος χαρακτήρας. Θέλουμε να ελπίζουμε ούτε η φιλική στην τσέπη τιμολόγηση των μοντέλων. Η Dacia δεν έχει αποκαλύψει χρονοδιάγραμμα ή συγκεκριμένες λεπτομέρειες για την ηλεκτρική έκδοση του μεσαίου SUV της με τις υψηλές ταξινομήσεις –ενός μοντέλου που έχει πουλήσει 65.000 μονάδες σε όλη την Ευρώπη μέχρι στιγμής φέτος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Dacia Duster Adventure, απογειώνει την εμπειρία εκτός ασφάλτου
Σύμφωνα με την πολιτική της Dacia να χρησιμοποιεί πλατφόρμες και τεχνολογία από την αδελφή μάρκα Renault, το ηλεκτρικό Duster θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-BEV. Είναι κατασκευασμένη ειδική για ηλεκτρικά μοντέλα και στην οποία βασίζονται τα Renault 5 , 4 και το επερχόμενο Twingo.
Το πιο σημαντικό είναι ότι έχει πλέον επιβεβαιωθεί ότι η CMF-BEV μπορεί να φιλοξενήσει έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Οπότε αναμένουμε μια τετρακίνηση χωρίς κεντρικό άξονα και με πολύ ανώτερο και ταχύτερο έλεγχο της πρόσφυσης σε σχέση με τη σημερινή μηχανική τετρακίνηση.