Audi: Θα προσφέρει θερμικούς κινητήρες και μετά το 2033

Audi: Θα προσφέρει θερμικούς κινητήρες και μετά το 2033

Μέχρι τώρα, γνωρίζαμε ότι η Audi θα αποκτούσε 100% ηλεκτρική γκάμα το 2033. Πλέον, κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Audi

Πέρυσι τέτοια εποχή, η Audi δήλωνε ότι επιθυμούσε να γίνει αμιγώς ηλεκτρική το 2033. Απλώς προέβλεπε μεγάλη ζήτηση στα plug-in hybrid στο μεταξύ. Τώρα, σπεύδει να ανασκευάσει τις παλιές της δηλώσεις.

Πολλοί παραδοσιακοί κατασκευαστές βλέπουν ότι δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τις κινεζικές μάρκες στην ηλεκτροκίνηση. Αλλά και ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι ΗΠΑ δείχνουν σημάδια χαλάρωσης της πράσινης ανάπτυξης, οπότε ανακαλούν παλαιότερες ημερομηνίες τους για πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας. Έτσι και η Audi, ανακοινώνει τώρα ότι θα συνεχίσει να προσφέρει κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2033.

Όλο και πιο πίσω πηγαίνει ο πλήρης εξηλεκτρισμός για πολλές δυτικές μάρκες

Audi

Η είδηση έρχεται διά στόματος Gernot Döllner, CEO της γερμανικής φίρμας. Τόνισε ότι «δεν ήταν αυτός που ανακοίνωσε την καθοριστική ημερομηνία, καθώς η απόφαση είχε ληφθεί από την προηγούμενη διοίκηση».

Ωστόσο, επιβεβαίωσε ότι ο ίδιος «πιστεύει στην ευελιξία» και ότι «έχουμε ήδη αποφασίσει να επεκτείνουμε την παραγωγή πέραν των ανακοινωμένων ημερομηνιών λήξης του παρελθόντος».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Audi Q5 2.0 TDI Hybrid quattro, η αρετή της ωριμότητας

Μια απόφαση που περιλαμβάνει και τα μοντέλα RS υψηλών επιδόσεων της Audi. Συμπλήρωσε ότι «η Audi λανσάρει από πέρυσι έως το 2026 μια εντελώς νέα γκάμα μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αλλά και πολλές plug-in hybrid διατάξεις και αυτό μας δίνει πλήρη ευελιξία για τουλάχιστον άλλα επτά, οκτώ, ίσως και δέκα χρόνια. Στη συνέχεια θα δούμε πώς θα εξελιχθούν οι αγορές μας».

Audi

Οι Γερμανοί δεν έχουν να πονοκεφαλιάζουν μόνο για το ποια συστήματα μετάδοσης κίνησης θα επιθυμούν στο μέλλον οι αγοραστές. Αλλά και πώς θα καταστήσουν ξανά κερδοφόρα την εταιρεία τους.

Το 2024 ήταν δυσοίωνο, αφού οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 12% στα 1,67 εκατομμύρια μονάδες. Σκέψου ότι τα Tesla Model 3 και Model Y πούλησαν περισσότερο από ολόκληρη την Audi.

Κάτι που αναγκάζει τη διοίκηση να αναθεωρήσει τους στόχους της και να επικεντρωθεί στην κερδοφορία και όχι στον όγκο των πωλήσεων. Προτίθεται λοιπόν να πουλάει λιγότερο, αλλά αυτό να είναι πιο επικερδές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Audi A3 TFSI e προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 143 km

Έχει ήδη ανακοινώσει τη διακοπή της παραγωγής του A1 και του Q2, κανένα από τα δύο δεν θα επιβιώσει να δει επόμενη γενιά. Και βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν παραγκωνίζει την ηλεκτροκίνηση.

Στην Κίνα μάλιστα λάνσαρε μια νέα μάρκα, την AUDI -ναι, όλα τα γράμματα κεφαλαία, ευθυγραμμισμένη με τις απαιτήσεις της τοπικής αγοράς.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube