node/31151

Apple και VW μαζί στη αυτόνομη οδήγηση

Η Volkswagen και η Apple υπέγραψαν συμβόλαιο συνεργασίας για την αυτόνομη οδήγηση, αναφέρει δημοσίευμα εφημερίδας.

Η Apple υπέγραψε συμφωνία με τη Volkswagen για αυτόνομα κινούμενα αυτοκίνητα, ύστερα από την αδυναμία σύναψης συμφωνίας με την BMW και τη Mercedes-Benz, ανέφεραν οι New York Times.

Η Apple διερευνούσε διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες ύστερα από την απόρριψη των απαιτήσεών της από την BMW και τη Mercedes-Benz να έχει τον έλεγχο των δεδομένων και του σχεδιασμού, ανέφερε η εφημερίδα.

Αντ’ αυτού, η Apple και η VW υπέγραψαν συμφωνία για να μετατρέψουν βαν T6 Transporter σε αυτοκινούμενα λεωφορεία για τους εργαζόμενους της Apple, σύμφωνα με το δημοσίευμα. Το πρακτορείο Bloomberg ανέφερε επίσης, συμπληρώνοντας την πληροφορία, ότι η Apple και η VW συμφώνησαν σε αυτοκινούμενα βαν VW για τη μεταφορά των υπαλλήλων της Apple μέσα στις εγκαταστάσεις του τεχνολογικού γίγαντα το 2018.

Η συμφωνία αποτελεί μέρος ενός εσωτερικού προγράμματος της Apple που ονομάζεται «Πρότζεκτ Titan», το οποίο ξεκίνησε το 2015 ως προσπάθεια κατασκευής ενός ηλεκτρικού οχήματος. Αφού αντιμετώπισε προβλήματα εξέλιξης και διαχείρισης, η Apple επαναπροσανατόλισε την προσοχή της σε αυτόνομες τεχνολογίες που ελέγχουν οχήματα.

Να θυμίσουμε ότι η Apple δοκιμάζει δεκάδες αυτόνομα SUV Lexus σε δημόσιους δρόμους στην California δικής της τεχνολογίας. Την ίδια τεχνολογία έχει υιοθετήσει και για μια υπηρεσία μεταφοράς που εξελίσσει, προκειμένου να μεταφέρει το προσωπικό της μεταξύ των κτιρίων στην έδρα της, στο Cupertino της California. Η Apple χρησιμοποιεί για την αποστολή αυτή περίπου 20 βαν VW T6, τα οποία τροποποιήθηκαν από την ίδια, ανέφερε το Bloomberg.

Η Apple είχε αρχικά στο προσωπικό της εκατοντάδες τεχνικούς υλικών και λογισμικού, σχεδιαστές και ειδικούς στις μπαταρίες αυτοκινήτων για να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο, ανταγωνιζόμενη την Tesla και με στόχο να γίνει ένα ακόμη μέλος Detroit. Αλλά έκτοτε έχει περιορίσει τις ομάδες του Titan στα στελέχη που εργάζονται πάνω σε αισθητήρες κάμερας και στο υποκείμενο λογισμικό τους. Η Apple επίσης έχει χάσει κάμποσα σημαντικά στελέχη που εργάστηκαν στο πρότζεκτ Titan.

Εκπρόσωποι της Apple και της Volkswagen αρνήθηκαν να σχολιάσουν το δημοσίευμα.

node/39724
Herbert Diess driving the VW  ID.3

Το αφεντικό πάει διακοπές με ID.3

Ο Herbert Diess πήγε διακοπές στην Ιταλία. Κι επειδή η VW δεν φτιάχνει ιδιωτικά τζετ για να προμοτάρει, επέλεξε το ID.3 για να δείξει πως είναι φτιαγμένο για όλους.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Το αφεντικό πάει διακοπές με ID.3

Φυσικά και επρόκειτο για μια καλά ενορχηστρωμένη και πρωτότυπη επικοινωνία από το μεγάλο αφεντικό μιας τεράστιας εταιρείας. Ο Herbert Diess, No 1 στον Όμιλο Volkswagen, πάει διακοπές. Άλλωστε έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει, όπως ο οποιοσδήποτε. Και τι διακοπές! Εκπαιδευτικές!

Ο Diess μάλιστα έσπευσε να το κάνει γνωστό με μήνυμα στο κοινωνικό δίκτυο Linkedin, με αυτόν και την κόρη του πριν φύγει για διακοπές στην Ιταλία. Δεν διάλεξε λοιπόν αεροπλάνο, καθώς -όπως, λέει έκανε παράκαμψη στο Μόναχο για να παραλάβει ένα ID.3. Μια ευκαιρία για το μεγάλο αφεντικό να δοκιμάσει το κόμπακτ EV του Wolfsburg για δύο εβδομάδες και να σχηματίσει ακριβέστερη άποψη σχετικά με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε καθημερινή βάση και με πραγματική χρήση. Οι μηχανικοί βέβαια, για 15 ημέρες μάλλον θα σταυροκοποιούνται και θα προσεύχονται να μην του μείνει αμανάτι, καθώς η εξέλιξη του ID.3 αντιμετώπισε πλείστες όσες δυσκολίες, ειδικά με τα πολλά θέματα που προέκυψαν με το λογισμικό του.

Herbert Diess and his daughter

«Μου είπαν ότι αυτό θα έκανε μερικούς συναδέλφους στο τμήμα Volkswagen Passenger Cars νευρικούς, καθώς θα δοκίμαζα προσωπικά το αυτοκίνητο για δύο εβδομάδες. Προσωπικά είμαι πολύ χαλαρός: Η ομάδα γύρω από τον Thomas Ulbrich (σ.σ. επικεφαλής του τομέα ηλεκτροκίνησης της VW) έκανε καλή δουλειά, το ID.3 έκανε πολύ καλή εντύπωση σε όλες τις οδικές δοκιμές και πήρε καλές βαθμολογίες. Θα είναι υπέροχο! Τα δεδομένα του ταξιδιού μου καταγράφονται και αξιολογούνται. Αυτό βοηθά στην παράδοση του καλύτερου δυνατού οχήματος στους πελάτες. Φυσικά, θα μοιραστώ μαζί σας λεπτομερή αναφορά της εμπειρίας μου, εδώ στο LinkedIn. Θα δω επίσης πόσο έχει προχωρήσει η υποδομή φόρτισης. Λοιπόν, φύγαμε! Πηγαίνετε διακοπές ηλεκτρικά!».

node/39706
\Volkswagen Touareg V8 TDI

Volkswagen: Το τέλος του V8 TDI

Το Touareg ετοιμάζεται να εγκαταλείψει τον V8 TDI, κινητήρα που πρόσφατα λανσάρισε με την γκάμα του. Αντ’ αυτού, η Volkswagen προκρίνει το plug-in hybrid.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Volkswagen: Το τέλος του V8 TDI

Η Volkswagen θα αποσύρει σύντομα τον κινητήρα V8 TDI από την γκάμα του Touareg. Το Wolfsburg μόλις λανσάρισε στη Γερμανία μια ειδική έκδοση με την ονομασία «V8 Last Edition», κύκνειο άσμα για το 8κύλινδρο μοτέρ, που περιορίζεται σε 400 κομμάτια και οποία θα είναι εμπορικά διαθέσιμη τις επόμενες ημέρες.

Το παράδοξο είναι ότι ο V8 TDI είχε πορεία διάττοντος αστέρα κάτω από το καπό της τρίτης γενιάς του Touareg! Γιατί; Διότι έγινε μέλος της γκάμας του μεγάλου γερμανικού SUV μόλις το 2019. Εκείνη την εποχή, πράγματι εξεπλάγημεν που είδαμε την επιστροφή μιας τέτοιας επιλογής, καθώς θεωρούσαμε ότι το Dieselgate την είχε βάλει ήδη στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας και απορήσαμε με το «θάρρος» της VW. Και η απορία μας δεν προκλήθηκε μόνο λόγω του Diesegate, αλλά και από το γεγονός ότι οι κατασκευαστές βρίσκονταν (και βρίσκονται) σε τροχιά εκλογίκευσης στην γκάμα τους, καταργώντας μοντέλα με χαμηλές πωλήσεις.

VW V8 TDI engine

Προς υπενθύμιση, το μοτέρ V8 TDI έχει χωρητικότητα τεσσάρων λίτρων και αποδίδει 421 άλογα και την τερατώδη ροπή των 900 Nm. Παρότι ντίζελ, κάθε άλλο παρά αβανταδόρικο είναι σε επίπεδο ρύπων, καθώς ανάλογα με τον εξοπλισμό του Touareg εκπέμπει CO2 από 242 μέχρι 260 g/km! Όσο και το βενζινοκίνητο μοτέρ V6 των 340 ίππων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI 286 PS

Βέβαια, το τέλος του V8 TDI δεν θα σημάνει και το τέλος του ντίζελ για το Touareg, καθώς στην γκάμα του παραμένει ο V6 3.0 TDI με τις δύο εκδοχές ισχύος: 231 και 286 άλογα. Στη θέση του V8, η Volkswagen σκοπεύει να τοποθετήσει μια νέα έκδοση του μεγάλου SUV της, το Touareg R. Η ναυαρχίδα της γκάμας θα φορά βενζινοκίνητο υβριδικό πακέτο με συνδυαστική απόδοση 462 PS. Μάλιστα, χάρη στην μπαταρία των 14,1 kWh, θα μπορεί να διανύσει κάμποσες δεκάδες χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικά… Οπότε δεν θα χρεώνεται και με τέλη κυκλοφορίας…