Φουλ υβριδικό SUV με 204 PS, πορτμπαγκάζ 703 lt και κατανάλωση σουπερμίνι

Φουλ υβριδικό SUV με 204 PS, πορτμπαγκάζ 703 lt και κατανάλωση σουπερμίνι

Πρόκειται για μια από τις πλέον ενδιαφέρουσες προτάσεις της ελληνικής αγοράς στην κατηγορία των οικογενειακών SUV, προσφέροντας πλούσιους χώρους για πέντε ενήλικους, τεράστιο πορτμπαγκάζ, επίκαιρο εξοπλισμό και κατανάλωση κάτω από 6 lt/100 km.

KGM Torres Hybrid

Ο μέσος αγοραστής της κατηγορίας των οικογενειακών SUV αναζητεί ένα σύγχρονο και ασφαλές αυτοκίνητο, με βασικό εξοπλισμό χωρίς ελλείψεις, μπόλικους χώρους, χαμηλή κατανάλωση και όσο το δυνατόν πιο ζωηρές επιδόσεις.

Ακριβώς αυτές τις ανάγκες έρχεται να καλύψει το νέο KGM Torres Hybrid. To αυτοκίνητο που εισάγει την κορεατική φίρμα σε μια νέα εποχή. Τόσο από άποψη σχεδίασης όσο και από άποψη κινητήρων και συνολικής τεχνολογίας.

Με μήκος στα 4,70 m, τοποθετείται στην καρδιά της κατηγορίας των D-SUV, αναλαμβάνοντας παράλληλα τον ρόλο της ναυαρχίδας στην γκάμα των μοντέλων της φίρμας. Και είναι πράγματι ένα αυτοκίνητο με χαρακτήρα και προσωπικότητα που το καθιστούν ξεχωριστό και άμεσα αναγνωρίσιμο.

Το KGM Torres Hybrid είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού ξεκινώντας από €33.190

KGM Torres Hybrid

Ακολουθεί με συνέπεια τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Powered by Toughness», η οποία εκφράζεται με έντονες, τετραγωνισμένες επιφάνειες και μυώδεις γραμμές, που χαρίζουν μια καθαρόαιμη SUV αισθητική. Στοιχείο που σιγά-σιγά σπανίζει στην κατηγορία. Η περιπετειώδης φύση του KGM Torres Hybrid, που απέχει 18 πόντους από το έδαφος αποτυπώνεται και στο προφίλ χάρη στους μεγάλους θόλους, τις μπάρες οροφής και τα πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος.

Στο πίσω μέρος, η σχεδίαση ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία καθαρού όγκου με το προφίλ, προσθέτοντας δύο ρετρό πινελιές που παραπέμπουν σε γνήσια off-roader. Η πρώτη, αφορά το διακοσμητικό κάλυμμα στο κέντρο της πίσω πόρτας που θυμίζει τον χώρο όπου φιλοξενούνταν από παλιά η ρεζέρβα. Η δεύτερη, έχει να κάνει με τη λαβή ανοίγματος, η οποία είναι ενσωματωμένη στο πλάι, σε σημείο όπου θα την περίμενες αν το πορτμπαγκάζ άνοιγε προς το πλάι. Έξυπνες και διακριτικές πινελιές που ευθυγραμμίζονται με την αθλητική κορμοστασιά του Torres Hybrid.

KGM Torres Hybrid

Οι θετικές εντυπώσεις συνεχίζονται και στην καμπίνα. Οι Κορεάτες δεν προσπαθούν να εντυπωσιάσουν με την πρωτοτυπία αλλά να σε κερδίσουν με τον σχεδιασμό, τον διάκοσμο και την ποιότητα κατασκευής. Που χωρίς ίχνος υπερβολής ακολουθεί κατά πόδας ευρωπαϊκά στάνταρ.

Το πάνω μέρος του ταμπλό και τα σημεία που θα ακουμπήσει το χέρι καλύπτονται από μαλακό πλαστικό πολύ καλής ποιότητας. Η προσεγμένη εικόνα συνεχίζεται και στα χαμηλότερα στρώματα της καμπίνας, όπου τα πλαστικά σκληραίνουν μεν αλλά παραμένουν πολύ καλά μονταρισμένα.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του από την βασική κιόλας έκδοση ένα μεγάλο ψηφιακό πάνελ που φιλοξενεί τις δύο οθόνες, αμφότερες με διαγώνιο 12,3”. H κεντρική οθόνη υποστηρίζει εργοστασιακή πλοήγηση από την Tom Tom αλλά και όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας με Apple CarPlay και Android Auto.

KGM Torres Hybrid

Ένα από τα σημαντικότερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Torres είναι οι χώροι. Οδηγός και συνοδηγός κάθονται αρχοντικά (υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρικών καθισμάτων), την ώρα που πίσω ακόμη κι ένας δίμετρος επιβάτης θα ταξιδέψει με ανέσεις λιμουζίνας έχοντας τεράστιο χώρο για τα πόδια και το κεφάλι. Κάπως έτσι, πέντε ενήλικοι θα κάνουν το Αθήνα-Θεσσαλονίκη, χωρίς να νιώσουν καθόλου στριμωγμένοι. Με τους επιβάτες της πίσω σειράς να έχουν στη διάθεσή τους θερμαινόμενα καθίσματα αλλά και ενσωματωμένα σκιάδια στα παράθυρα!

Η ευρυχωρία της καμπίνας πλαισιώνεται από πολλές και κυρίως, πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα. Μεγάλες τσέπες στις πόρτες, δύο ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα σε πολύ βολικό σημείο, υποβραχιόνιο με ικανοποιητικό βάθος, μπράτσο με δύο ποτηροθήκες στα πίσω καθίσματα, τσέπες στα καθίσματα με ξεχωριστή θήκη για κινητό, τέσσερις θύρες USB-C, βάση για ασύρματη φόρτιση εμπρός.

KGM Torres Hybrid

Κορυφαία για τα δεδομένα της κατηγορίας είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ. Με τα καθίσματα στη θέση του, έχεις στη διάθεσή του 703 lt. Επίδοση που δύσκολα συναντάς στην κατηγορία τιμής που τοποθετείται το KGM Torres Hybrid. O χώρος είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος, ενώ σε περίπτωση που ρίξεις την πίσω σειρά (τα καθίσματα αναδιπλώνονται σε αναλογία 60:40) η χωρητικότητα ανεβαίνει στα 1.662 lt.

To Torres Hybrid είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας τροφοδοτείται από το αποδοτικό υβριδικό σύστημα που ονομάζεται Dual Tech Hybrid System. Αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 1.500άρη βενζινοκινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Miller, με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 150 PS και 220 Nm (διαθέσιμα από τις 2.400 rpm έως τις 4.200 rpm), έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη 177 PS και μια μπαταρία χημείας LFP με χωρητικότητα 1,83 kWh.

H συνδυαστική απόδοση του μοτέρ φτάνει τους 204 ίππους και τα 300 Nm. Νούμερο που εγγυάται άμεση απόκριση από χαμηλά και ζωηρές ρεπρίζ είτε το αυτοκίνητο είναι άδειο είτε είναι φορτωμένο με πέντε επιβάτες και τις αποσκευές του. Η κίνηση να περνά αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω του νέου αυτόματου κιβωτίου e-DHT που επιλέγει αυτόματα την πιο αποδοτική λειτουργία, (EV Mode, Hybrid Mode και Engine Drive Mode).

KGM Torres Hybrid

Το σύστημα λειτουργεί ως κλασικό υβριδικό, επιτρέποντας στο KGM Torres Hybrid να κινείται ηλεκτρικά για το 94% των αστικών μετακινήσεων. Ηλεκτρικά μπορεί να κινηθεί και σε συνθήκες χαμηλού φορτίου με ταχύτητα έως και τα 100 km/h. Πέρα από ήσυχες μετακινήσεις, το ραφιναρισμένο υβριδικό σύστημα της KGM είναι και ιδιαίτερα αποδοτικό. Με τη μέση κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 6 lt/100, νούμερο εξαιρετικό για οικογενειακό SUV 4,7 μέτρων. Οι εκπομπές ρύπων υπολογίζονται σε 133 g/km.

Παρά τον όγκο του, θα κινηθεί με άνεση κι ευελιξία στην πόλη, με την ανάρτηση που αποτελείται από γόνατα Μακφέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω να στρογγυλεύει τα κακώς κείμενα της ελληνικής ασφάλτου, χωρίς να μεταφέρει ενοχλητικούς κραδασμούς στους επιβάτες.

Το KGM Torres Hybrid είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού: Urban, Club, Club Plus και Platinum. Με την αρχική τιμή να διαμορφώνεται στις €33.190 με την τρέχουσα προωθητική ενέργεια της εγχώριας αντιπροσωπείας.

KGM Torres Hybrid

Ο βασικός εξοπλισμός είναι πληρέστατος μιας και πέρα από τις ψηφιακές οθόνες, την κάμερα οπισθοπορείας, τον διζωνικό κλιματισμό και τα φώτα LED περιλαμβάνει σύστημα με οκτώ αερόσακους, προσαρμοζόμενο cruise control, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα και κατηφόρα, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας…

Με την καθαρόαιμη SUV αισθητική του, τον κορυφαίο εξοπλισμό, τους τεράστιους χώρους και την κατανάλωση μικρού αυτοκινήτου, το KGM Torres Hybrid αποτελεί μια ελκυστική επιλογή για όσους θέλουν ουσία και χαρακτήρα. Και όλα αυτά σε ένα πακέτο που προσφέρει μια πολύ σωστή σχέση τιμής-αξίας αναλογικά με όσα υπόσχεται και όσα τελικά προσφέρει. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα της KGM ή το εξουσιοδοτημένο δίκτυο εμπόρων που αυτή τη στιγμή αριθμεί 17 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Να θυμίσουμε τέλος, πως την αντιπροσώπευση της κορεατικής φίρμας στην ελληνική αγορά έχει αναλάβει η Νικ. Ι. Θεοχαράκης.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube