Citroën C1
node/42886

Citroën C1: Και επίσημα, τέλος!

Το τέλος της καριέρας ήρθε και επίσημα για το μίνι της Citroën που δεν θα αντικατασταθεί.

Το C1 ετοιμάζεται να αποσυρθεί και επίσημα, κάτι που γνωρίζαμε επίσημα από τον Ιανουάριο του ’21 και ανεπίσημα από τον Οκτώβριο του ’20

Στον τελευταίο τιμοκατάλογό της, με ημερομηνία 1 Οκτωβρίου, η γαλλική Citroën αναφέρει ότι η πώληση του μικρού αυτοκινήτου της για την πόλη γίνεται «εντός των ορίων των αποθεμάτων και των διαθέσιμων εκκρεμοτήτων». Αναμενόμενο, επομένως το τέλος είναι πολύ κοντά. 

Στην Ελλάδα, το C1 δεν υπάρχει πλέον στον τιμοκατάλογο της αντιπροσωπείας, AIGLON AE, και η γκάμα διαθέτει ως μοντέλο εισόδου το C3 στην έκδοση 1.2 PureTech 83 S&S Flair από €14.900.

Η Citroën δεν θα δώσει άμεση συνέχεια στο C1, η δεύτερη γενιά του οποίου λανσαρίστηκε το 2014, εννέα χρόνια ύστερα από την πρώτη γενιά. Πριν από μερικές εβδομάδες, ο Vincent Cobée, επικεφαλής της εταιρείας, υπενθύμισε σε συνέντευξή του στο Autocar ότι τα πρότυπα ρύπανσης είναι η αιτία που καθιστούν την αντικατάσταση του C1 «σχεδόν αδύνατη».

Οι νέοι αντιρρυπαντικοί κανονισμοί στην πραγματικότητα θα ανέβαζαν την τιμή του αυτοκινήτου. Εάν ο Γάλλος κατασκευαστής αναβάθμιζε το C1 προσθέτοντας το κόστος της αναβάθμισης στην τιμή του αυτοκινήτου, αυτή θα ερχόνταν πολύ κοντά στου C3. Και αν δεν το έκανε, το C1 δεν έπαυε πλέον να είναι κερδοφόρο. Για τον ίδιο λόγο, η Peugeot θα σταματήσει επίσης το 108 σε λίγες εβδομάδες. Με αυτά και με αυτά, το Groupe PSA τερμάτισε έτσι την κοινοπραξία του με την Toyota. Ωστόσο, οι Ιάπωνες θα διαθέσουν σε λίγες ημέρες στην αγορά την τρίτη γενιά Aygo!

Συνεπώς, η Citroën εγκαταλείπει αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων, προτείνοντας ως λύση για την αστική κινητικότητα το AMI. Πρόκειται, όπως γνωρίζετε, για ένα αμιγώς ηλεκτρικό τετράκυκλο με περιορισμένες δυνατότητες, αλλά με ενδιαφέρουσα τιμή στη Γαλλία: €6.900 το βασικό μοντέλο που ανάλογα με την προκαταβολή (900 έως 3.000 ευρώ), διαμορφώνει το μηνιαίο μίσθωμά του για 48 μήνες από 19,99 έως 69 ευρώ.