Dacia Bigster: Δύναμη και οικονομία χάρη στην υβριδική τεχνολογία

Dacia Bigster: Δύναμη και οικονομία χάρη στην υβριδική τεχνολογία

Το Dacia Bigster προσφέρει υβριδικές τεχνολογίες που συνδυάζουν δύναμη, οικονομία και καθημερινή άνεση, με κορυφαία ασφάλεια και τιμή εκκίνησης μόλις €23.800.

Dacia Bigster

Η Dacia έχει αποδείξει ότι ξέρει πώς να συνδυάζει αξία και ποιότητα και το νέο Dacia Bigster με τις υβριδικές του εκδόσεις είναι η πιο πρόσφατη απόδειξη. Ένα SUV που προσφέρει κορυφαία ευρυχωρία, πρακτικότητα και σύγχρονη τεχνολογία, ενώ ταυτόχρονα παραμένει πιστό στην παραδοσιακή φιλοσοφία της μάρκας: αξία χωρίς συμβιβασμούς.

Η γκάμα ξεκινά με τον τρικύλινδρο 1.2 TCe με ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V. Το μοτέρ αυτό αποδίδει 140 ίππους, συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και προσφέρει άνεση και ζωντάνια στην οδήγηση, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 9,8''.

Η μέση κατανάλωση παραμένει χαμηλή, στα 5,6 lt/100 km, εντυπωσιακό για SUV τέτοιων διαστάσεων. Στην τετρακίνητη έκδοση, το ίδιο μοτέρ αποδίδει 130 ίππους και συνεργάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4x4, το οποίο προσφέρει πέντε λειτουργίες οδήγησης (Auto, Snow, Mud/Sand, Off Road και Eco), ώστε ο οδηγός να προσαρμόζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε κάθε είδους διαδρομή, από καθημερινή μετακίνηση έως εκτός δρόμου περιπέτεια.

To Dacia Bigster προσφέρει κορυφαία ευρυχωρία, πρακτικότητα και σύγχρονη τεχνολογία, ενώ ταυτόχρονα παραμένει πιστό στην παραδοσιακή φιλοσοφία της μάρκας: αξία χωρίς συμβιβασμούς

Dacia Bigster

Η κορυφαία έκδοση «Hybrid 155» ανεβάζει τον πήχη ακόμα ψηλότερα. Το υβριδικό σύστημα κίνησης του συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο θερμικό κινητήρα 1.8 lt, απόδοσης 107 ίππων, με δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν 50 ίππων και έναν μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης- οι οποίοι τροφοδοτούνται από μια μπαταρία λιθίου 1,4 kWh. Η συνεργασία όλων αυτών των στοιχείων μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου multi-mode προσφέρει συνδυαστική ισχύ 155 ίππων, με το 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 9,7''.

Στην πόλη, το φουλ υβριδικό Bigster μπορεί να κινείται έως και 80% της διαδρομής αμιγώς ηλεκτρικά, μειώνοντας τη μέση κατανάλωση στα 4,7 lt/100 km και τις εκπομπές ρύπων τόσο χαμηλά, που απαλλάσσεται πλήρως από τα τέλη κυκλοφορίας.

Η Dacia δεν περιορίζεται μόνο στην αποδοτικότητα. Το Bigster Hybrid εφοδιάζεται με πλήθος σύγχρονων τεχνολογιών υποβοήθησης οδηγού, προσφέροντας αναβαθμισμένη οδηγική άνεση και ασφάλεια για κάθε επιβάτη. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης με προειδοποίηση για το όριο ταχύτητας, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, ενώ υπάρχουν ακόμα πολλές επιλογές για προσωποποίηση και ασφάλεια.

Dacia Bigster

Και όλα αυτά διατίθενται σε τιμή εκκίνησης από €23.800 για την έκδοση mild hybrid 140 PS στο επίπεδο εξοπλισμού Essential. Παράλληλα, με το ειδικό χρηματοδοτικό πρόγραμμα, η απόκτηση του γίνεται ακόμα πιο προσιτή, με μηνιαία δόση μόλις €199 για δάνειο €14.436, σταθερό επιτόκιο 8,1% και διάρκεια 48 μηνών, ενώ η τελική δόση ανέρχεται στα €8.568. Στον τομέα της ασφάλειας, η μάρκα προσφέρει 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και ισόχρονη δωρεάν οδική βοήθεια, εξασφαλίζοντας ηρεμία και σιγουριά σε κάθε διαδρομή.

Με λίγα λόγια, το νέο Dacia Bigster Hybrid αποδεικνύει πως η υβριδική τεχνολογία μπορεί να συνδυάσει αποδοτικότητα, δύναμη και καθημερινή ευκολία, κρατώντας παράλληλα την τιμή προσιτή και τη χρήση άνετη, ακόμη και για τη μεγαλύτερη οικογένεια ή τις πιο απαιτητικές διαδρομές.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube