Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, η Cadillac CTS VSport πέτυχε χρόνο γύρου στο Nordschleife 8’ 14” 10, ο οποίος είναι ταχύτερος κατά 6” από τη στάνταρ CTS-V.
Ύστερα από τις δοκιμές ι υπεύθυνος μηχανικός για τις δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, Kevin Zelenk, είπε ότι «η νέα CTS ήταν καταπληκτική στην οδήγησή της μέσα στο Ring. Είναι πιο αθλητική και πιο ραφιναρισμένη, και η VSport επδείχτηκε εξαιρετικά ικανή.
Τη θέση του Zelenk απηχούν και τα λόγια του επικεφαλής του μηχανολογικού τμήματος Dave Leone: «Οι ακραίες συνθήκες του Nürburgring μας επέτρεψαν να πιέσουμε το αυτοκίνητο στα όριο της ευστάθειας, της κατευθυντικότητας, των φρένων, της κύλισης και του κρατήματά του. Η νέα CTS έπρεπε να υποστηρίξει την ιστορία του μοντέλου στις κορυφαίες επιδόσεις και δεν μας απογοήτευσε».
[Πηγή Cadillac]
Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!