TEST: Isuzu D-Max

TEST: Isuzu D-Max

Εδώ στο DRIVE αγαπάμε τα διπλοκάμπινα 4x4 και ζηλεύουμε όσους τα αποκτούν με... άλλοθι το είδος της εργασίας τους. Διότι αυτά τα επαγγελματικά μπορούν να γίνουν πολύ διασκεδαστικά ακόμα και για έναν βενζινοαίματο.

Ακόμα και με πολύ χαμηλές ταχύτητες, όπως αυτές που αναπτύσσονται στο Attart Off Road Park όπου έγινε η ελληνική παρουσίαση.

Το D-Max είναι εντελώς νέο μοντέλο, μεγαλύτερο σε κάθε του διάσταση σε σχέση με το προηγούμενο. Το πάτωμα είναι φτιαγμένο από παχύτερες δοκούς για μεγαλύτερη αντοχή, ενώ το αμάξωμα μπορεί να καυχιέται για τον χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή στην κατηγορία του. Ο κινητήρας που κινεί όλες τις εκδόσεις είναι ένας 2,5λιτρος turbodiesel 163 ίππων με 40,8 kgm ροπής.

Το νέο χειροκίνητο κιβώτιο έχει έξι σχέσεις με τις τέσσερις πρώτες να είναι κοντύτερες, ενώ με τον υποπολλαπλασιασμό η 1η είναι «τόσο κοντή που δεν χρειάζεται σύστημα hill descent control».

Αυτός ο ισχυρισμός της εταιρείας επιβεβαιώθηκε πλήρως στην πράξη, στη μεγάλη κατηφόρα της πίστας του Attart. Το D-Max την κατέβηκε με επιτυχία απλώς χαϊδεύοντας και το φρένο, παρότι αρχικά πίστευα ότι θα σκάσουμε στο έδαφος πρώτα με τη μούρη και μετά με την οροφή... Γενικώς, καμία από τις δοκιμασίες της πίστας δεν κατάφερε να το προβληματίσει.

Ακόμα και στη λάσπη-πηλό, παρά τα ενδιάμεσα λάστιχα, το TCS που υποκαθιστά το μπλοκέ διαφορικό δούλευε τέλεια και μας έβγαζε από την τεχνητή λίμνη πριν ακόμη τα βατραχάκια που μένουν εκεί καταλάβουν τι έγινε. Απλώς λόγω του μήκους των 5,3 m και του μεταξονίου των 3,1 m πρέπει να στρίβεις πιο ανοιχτά απ’ ό,τι με μικρότερα αυτοκίνητα για να σιγουρευτείς ότι δεν θα χρειαστείς παραπάνω μανούβρες.

Η καρότσα έχει μείνει ίδια, οπότε τα επιπλέον 26 mm μήκους έχουν περάσει ολόκληρα στην καμπίνα, η οποία έχει κερδίσει και σε πλάτος. Σε συνδυασμό με την καλύτερη ηχομόνωση, τα ποιοτικότερα υλικά στο ταμπλό και τον πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει έξι αερόσακους και ESP από τη βασική έκδοση, το νέο D-Max πείθει περισσότερο και ως επιβατικό. Όποιος δεν θα το χρησιμοποιεί και πολύ ως τέτοιο μπορεί να επιλέξει τη Single Cab ή την Extended Cab εκδοχή του, με κέρδος στο μήκος της καρότσας και χαμηλότερη τιμή. Οι εκδόσεις αυτές διατίθενται και ως ακόμα πιο προσιτές πισωκίνητες.


Τι λέει το DRIVE
Βελτιωμένο σε κάθε τομέα, έγινε καλύτερο και ως εργαλείο δουλειάς αλλά και ως επιβατικό
Τεχνολογία 2.499 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, turbodiesel άμεσου ψεκασμού, 163 PS/3.600 rpm, 40,8 kgm/1.400-2.000 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 12,5”, τελική ταχύτητα 180 km/h
Μέση κατανάλωση 7,4 lt/100 km
Εκπομπές CO2 194 gr/km

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube