Οδηγούμε: Audi S6 4.0 TFSI quattro S tronic

Οδηγούμε: Audi S6 4.0 TFSI quattro S tronic

Οι απίθανες επιδόσεις του S6 στην ευθεία δεν υποστηρίζονται ανάλογα σπορ στις στροφές


Το νέο S6 είναι το τελευταίο αυτοκίνητο από μια μακριά λίστα γρήγορων τετρακίνητων Audi σεντάν, που μας θυμίζουν τις αρχές του ’90. Αισθητικά μπορεί να μην διαφέρει σημαντικά από ένα τυπικό A6, αλλά χάρη στο νέο διπλοτούρμπινο V8 είναι το ίδιο γρήγορο με ένα R8. Στην ευθεία ταπεινώνει με άνεση αυτοκίνητα όπως η BMW 550i: Με οποιαδήποτε ένδειξη στο κοντέρ και οποιαδήποτε στο στροφόμετρο, αρκεί ένα μικρό πάτημα στο γκάζι για να αφήσεις οτιδήποτε πίσω σου.
Δυστυχώς το S6 δεν είναι το ίδιο εντυπωσιακό στις στροφές. Μόνο αν επιλέξεις στο Drive Select τη ρύθμιση «Dynamic», ο έλεγχος του αυτοκινήτου γίνεται καλός, αλλά και πάλι το τιμόνι είναι τεχνητά βαρύ, ενώ το πεντάλ του φρένου είναι σπογγώδες.
Το S6 υποστηρίζει καλύτερα το ρόλο ενός GT. Τo έξυπνο σύστημα Active Noise Cancelation κρατά γαλήνια την καμπίνα στην υψηλή ταχύτητα και η κύλιση είναι όσο χρειάζεται άνετη στην ρύθμιση «Comfort».
Στο μηχανολογικό τομέα το S6 είναι κατ’ ουσία πανομοιότυπο με το πιο σπορ και πιο σέξι, αλλά και πιο ακριβό S7 Sportback. Ως κατακλείδα θα λέγαμε ότι αφού το S6 δεν είναι τεφαρίκι στη σπορ οδήγηση, θα επιλέγαμε το πολύ φθηνότερο (€79.900) και σαφώς καλύτερο A6 3.0 BiTDI  με τα 313 PS.  

Τι λέει το DRIVE
Το S6 ξεχειλίζει από ποιότητα, αλλά δεν είναι όσο απολαυστικά σπορ ή γοητευτικό θα όφειλε
Τεχνολογία 3.993 cc, V8, 32v, 4 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, δύο τούρμπο, 420 PS/5.500-6.400 rpm, 56,1 kgm/1.400-5.200 rpm, ημιαυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων
Επιδόσεις 0-100 km/h 4,6”, τελική 250 km/h
Μέση κατανάλωση 9,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2 225 gr/km
Μετρήσεις κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube