Τηλεκατευθυνόμενο Toyota Hilux Bruiser 1:10 εναντίον Toyota Hilux Bruiser 1:1 [video]

Τηλεκατευθυνόμενο Toyota Hilux Bruiser 1:10 εναντίον Toyota Hilux Bruiser 1:1 [video]

Ενόψει της Πρωτοχρονιάς, ποιο είναι το καλύτερο δώρο: Το κλασικό μοντελάκι R/C Tamiya 1:10 ή το πραγματικό αντίστοιχό του;

Το τηλεκατευθυνόμενο μοντελάκι Toyota Hilux Bruiser της Tamiya, που παρουσιάστηκε το 1985, είχε τέτοια επιτυχία που έγινε κλασικό και ο κατασκευαστής του το ξαναέβαλε στην γκάμα του και το λανσάρισε και πάλι στην αγορά.

Το παιχνίδι έγινε τόσο γνωστό και δημοφιλές, που η Toyota αποφάσισε να φτιάξει ένα αντίστοιχό του σε φυσικό μέγεθος με βάση το σημερινό Hilux Extra Cab. Έτσι, τρόπον τινά, αντιγύρισε στην Tamiya την τιμή που της είχε κάνει.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Toyota Hilux Double Cab 2.4 D-4D

Για να πετύχει την εμφάνιση “super-truck” του Bruiser, η Toyota Μ. Βρετανίας απευθύνθηκε στη θρυλική ισλανδική –και τώρα διεθνή – εταιρεία Arctic Trucks, που μετατρέπει pickup σε θηρία τα οποία μπορούν να κατακτήσουν έως και τους πόλους (το έχουν κάνει έως τώρα κάμποσες φορές).

Η Arctic Trucks τοποθέτησε στο Hilux το (ελαφρύ) κιτ μετατροπής ΑΤ35, με τους μεγάλους τροχούς και λάστιχα 305/80 R17, που συνδυάζονται –φυσικά– με προεκτάσεις των φτερών, διαφορετικές σχέσεις μετάδοσης κι ενισχυμένες αναρτήσεις Fox Shox.  

Οι ζάντες χρωμιώθηκαν για να δείχνουν όπως αυτές του τηλεκατευθυνόμενου μοντέλου και η εξειδικευμένη φίρμα Funkee Fish ανέλαβε να ντύσει το αμάξωμα με μεμβράνη ίδιου χρώματος Diamond Blue” με το παιχνίδι. Αναπαρήγαγε μάλιστα κάθε λεπτομέρεια, μέχρι και τα αυτοκόλλητα “Hog Heaven” που ζωγραφίστηκαν με το χέρι, ενώ οι μπάρες προστασίας μπροστά και στα μαρσπιέ ντύθηκαν ώστε να μοιάζουν… πλαστικές, όπως του μοντέλου. Τέλος, τοποθετήθηκε και μια υπερμεγέθης κεραία στη σκεπή, που να δείχνει σαν αυτή του τηλεκατευθυνόμενου.

Αυτό το Hilux Bruiser σε φυσικό μέγεθος έδωσε στους συνεργάτες μας του βρετανικού AUTOCAR την ιδέα να το υποβάλουν σε συγκριτική δοκιμή με το… πρωτότυπο σε κλίμακα 1:10. Η δοκιμή αυτή περιλάμβανε τεστ ντριφτ, άλματος και αναρρίχησης – και οι συνάδελφοι Matt Prior (αρχισυντάκτης) και Alan Taylor-Jones («καλλικάντζαρος δοκιμών») ανέλαβαν, ενόψει Πρωτοχρονιάς, να την κάνουν άκρως επιστημονική, στις εγκαταστάσεις ενός λατομείου, όπως θα δείτε στο video που ακολουθεί.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσα τηλεκατευθυνόμενα Tamiya χρειάζονται για να τραβήξουν ένα Hilux; [videos]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube