VW ID.3: Θα πλήρωνες συνδρομή για 20 ίππους επιπλέον;

VW ID.3: Θα πλήρωνες συνδρομή για 20 ίππους επιπλέον;

Το VW ID.3 Pure θα προσφέρεται πλέον στη Μεγάλη Βρετανία με αναβάθμιση 20 ίππων. Επί πληρωμή, μηνιαία ή εφάπαξ.

VW ID.3

Αν πίστευες ότι η μούρλα των αυτοκινητοβιομηχανιών με τις συνδρομές είχε κοπάσει, έκανες λάθος. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το βασικό VW ID.3 Pure των 150 ίππων μπορεί να αναβαθμιστεί στους 170 με μια επιπλέον χρέωση.

Δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη που αυξάνεται, αλλά και η ροπή «τσιμπάει» λίγο, αφού μεγαλώνει κατά 45 Nm από τα 310 Nm του εργοστασιακού μοντέλου.

Και πώς επηρεάζεται η αυτονομία του ηλεκτρικού χάτσμπακ; Η Volkswagen λέει καθόλου, προφανώς οδηγώντας αντίστοιχα ήπια. Γιατί αν καλομάθεις από το επιπλέον γκάζι και του δίνεις και καταλαβαίνει, έτσι κι αλλιώς δεν θα πας πολύ μακριά. Όσους ίππους και να έχεις.

Όσο σου στοιχίζει τον μήνα το κινητό, άλλο τόσο θα πληρώνεις και για τους 20 επιπλέον ίππους. Αξίζει;

VW ID.3

Οι Βρετανοί οδηγοί μπορούν να πληρώσουν £16,50 (€19,1) τον μήνα για την αναβάθμιση, σχεδόν όσο ένα πλήρες συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας.

Φαίνεται λίγο παράξενο, σωστά; Να πληρώνεις μηνιαία συνδρομή για 20 ακόμα ίππους στο ηλεκτρικό σου. Πολύ πιο συμβατή με τα ειωθότα φαντάζει η εφάπαξ πληρωμή των £649 λιρών (€752). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ «Πόρτα» από τους αγοραστές στις συνδρομητικές λειτουργίες BMW

Είναι στην κουλτούρα μας άλλωστε να πληρώνουμε κάτι παραπάνω στην αρχική τιμή για να αποκτήσουμε μια ισχυρότερη έκδοση. Με τα δεδομένα των θερμικών μοντέλων, 20 ίπποι είναι η διαφορά που χώριζε παλιότερα ένα ατμοσφαιρικό 1.6 από το αντίστοιχο 1.8. 

Με την τιμή να αλλάζει κατά κάμποσα χιλιάρικα, οπότε τα €752 φαίνονται σχεδόν χάρισμα. Αυτό που δεν είναι σαφές είναι εάν η αύξηση συνδέεται με το αυτοκίνητο ή με τον λογαριασμό του χρήστη. Αν δηλαδή είναι μεταβιβάσιμη στον επόμενο αγοραστή.

VW ID.3

Λες οι διάφοροι βελτιωτικοί οίκοι να εκμεταλλευτούν το γεγονός ότι το Pure μπορεί να αποδώσει 20 ίππους παραπάνω; Και να προσφέρουν αντίστοιχα προγράμμα «ξεκλειδώματος»;

Εφόσον συμβεί αυτό, θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε κατά πόσο η κίνηση θα είναι ανιχνεύσιμη από την επίσημη αντιπροσωπεία και αν θα ακυρώνει την εγγύηση της Volkswagen ή όχι.

Φυσικά, δεν είναι η πρώτη φορά που η γερμανική εταιρεία προσφέρει υπηρεσίες με συνδρομή. Ούτε είναι η μόνη. Θυμίζουμε ότι η Mercedes-Benz προσέφερε αύξηση έως 89 ίππων σε ηλεκτρικά της μοντέλα στις ΗΠΑ. Με την ετήσια συνδρομή να ανέρχεται στα $1.200.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube