«Πόρτα» από τους αγοραστές στις συνδρομητικές λειτουργίες BMW

«Πόρτα» από τους αγοραστές στις συνδρομητικές λειτουργίες BMW

Η BMW εγκατέλειψε τα σχέδιά της για «functions on demand», δηλαδή να πληρώνουν με τον χρόνο οι αγοραστές για χαρακτηριστικά που λειτουργίες που ήταν ήδη εγκατεστημένες στο αυτοκίνητό τους και χρειάζονταν ενεργοποίηση.

Η BMW άφησε τα σχέδιά της, στο να βάζει τους αγοραστές να πληρώνουν για χαρακτηριστικά που ήδη έχουν στα αυτοκίνητά τους.

Η BMW εγκατέλειψε το σχέδιο να παρέχει τη δυνατότητα χρονοχρέωσης στους αγοραστές για χαρακτηριστικά που ήδη έχουν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητό τους. Όμως, εξακολουθεί να διατηρεί ορισμένες συνδρομητικές υπηρεσίες.

Σύμφωνα με τον Peter Niota, μέλος του ΔΣ για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, η βαυαρική εταιρία έχει στόχο, στις «λειτουργίες κατόπιν ζήτησης» που είναι λογισμικού τύπου όπως οι υποβοηθήσεις οδήγησης και στάθμευσης, έτσι ώστε αυτά να είναι με συνδρομητικά προγράμματα.

Η αντίδραση των αγοραστών σκοτώνει τις αμφιλεγόμενες συνδρομητικές υπηρεσίες της BMW

BMW

«Αυτό που δεν κάνουμε πλέον, είναι να προσφέρουμε για παράδειγμα θέρμανση καθισμάτων με αυτόν τον τρόπο», ανέφερε ο Peter Niota. «Είναι είτε μέσα στον εξοπλισμό είτε προαιρετικά. Το προσφέρουμε από το εργοστάσιο και είτε είναι διαθέσιμο είτε όχι.»

«Σκεφτήκαμε πως θα το προσφέρουμε ως έξτρα υπηρεσία στους πελάτες μας με το να τους δίνουμε την ευκαιρία να το ενεργοποιήσουν αργότερα, αλλά η αποδοχή των χρηστών δεν ήταν η αναμενόμενη. Θεωρούσαν πως θα έπρεπε να πληρώσουν τα διπλά -κάτι το οποίο δεν ήταν αλήθεια, αλλά η αντίληψη είναι η πραγματικότητα όπως λέω πάντα. Οπότε, αυτός ήταν και ο λόγος που το σταματήσαμε.»

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube