VW Golf R: Χάνει κι αυτό άλογα λόγω WLTP

Ύστερα από το Leon Cupra, που φορά το ίδιο μοτέρ, ήρθε η σειρά του Golf R να μειώσει την ισχύ του για να πιάσει το όριο κατά WLTP.

Η προσθήκη αντιρρυπαντικών συστημάτων στον 4κύλινδρο δίλιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο του Volkswagen Group είχε ελάχιστες συνέπειες για το SEAT Leon Cupra. Τώρα όμως ήρθε η σειρά του Golf R να κατεβαίνει καμιά δεκαριά άλογα.

Η άφιξη του νέου περιβαλλοντικού προτύπου και ειδικότερα ο κύκλος πιστοποίησης WLTP ανάγκασαν τους κατασκευαστές να αναθεωρήσουν ορισμένους κινητήρες που δεν ήταν ακόμη επίκαιροι. Το μπλοκ EA288, το οποίο βρίσκεται κυρίως κάτω από το καπό των SEAT Leon Cupra, Audi S3 και Volkswagen Golf R, έπρεπε να περάσει από το «συνεργείο», προκειμένου να αποκτήσει ένα νέο φίλτρο συγκράτησης στην εξάτμιση του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen Golf R

Η άμεση επίπτωση ήταν η απώλεια δέκα ίππων για το SEAT Leon Cupra και αυτή η απώλεια ισχύος επιβεβαιώνεται τώρα για τον πρωτοξάδερφο, το Volkswagen Golf R, που κατεβαίνει επίσης από τα 310 στα 300 άλογα.

VW Golf R engine

Παραμένει να δούμε αν και το τρίτο αυτοκίνητο που κάνει χρήση του ίδιου κινητήρα, το Audi S3, θα έχει επίσης την ίδια επίπτωση στη μείωση της ισχύος του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο πρότυπο μέτρησης WLTP: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε [video]

Αλλά δεδομένου ότι η σημερινή γενιά του A3 είναι στο τέλος της ζωής της, μπορεί η Audi να κάνει ό,τι και η BMW. Απλώς να αφαιρέσει από τον κατάλογό της το S3 εν αναμονή της ανανέωσης, αντί να επενδύσει έστω και μια δραχμή στην εξέλιξη ενός μοντέλου που σύντομα θα συνταξιοδοτηθεί. Μπορεί βέβαια να διαψευστούμε και ο κατασκευαστής του Ingolstadt να ακολουθήσει το μονοπάτι που ακολούθησαν και οι ομόλογοί του, Volkswagen και SEAT: Τα υφιστάμενα  Golf R και Leon Cupra επίσης δεν σφύζουν από νεανικότητα ως μοντέλα.

VW Golf R