node/31697

VW Golf R: Χάνει κι αυτό άλογα λόγω WLTP

Ύστερα από το Leon Cupra, που φορά το ίδιο μοτέρ, ήρθε η σειρά του Golf R να μειώσει την ισχύ του για να πιάσει το όριο κατά WLTP.

Η προσθήκη αντιρρυπαντικών συστημάτων στον 4κύλινδρο δίλιτρο βενζινοκινητήρα τούρμπο του Volkswagen Group είχε ελάχιστες συνέπειες για το SEAT Leon Cupra. Τώρα όμως ήρθε η σειρά του Golf R να κατεβαίνει καμιά δεκαριά άλογα.

Η άφιξη του νέου περιβαλλοντικού προτύπου και ειδικότερα ο κύκλος πιστοποίησης WLTP ανάγκασαν τους κατασκευαστές να αναθεωρήσουν ορισμένους κινητήρες που δεν ήταν ακόμη επίκαιροι. Το μπλοκ EA288, το οποίο βρίσκεται κυρίως κάτω από το καπό των SEAT Leon Cupra, Audi S3 και Volkswagen Golf R, έπρεπε να περάσει από το «συνεργείο», προκειμένου να αποκτήσει ένα νέο φίλτρο συγκράτησης στην εξάτμιση του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen Golf R

Η άμεση επίπτωση ήταν η απώλεια δέκα ίππων για το SEAT Leon Cupra και αυτή η απώλεια ισχύος επιβεβαιώνεται τώρα για τον πρωτοξάδερφο, το Volkswagen Golf R, που κατεβαίνει επίσης από τα 310 στα 300 άλογα.

VW Golf R engine

Παραμένει να δούμε αν και το τρίτο αυτοκίνητο που κάνει χρήση του ίδιου κινητήρα, το Audi S3, θα έχει επίσης την ίδια επίπτωση στη μείωση της ισχύος του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο πρότυπο μέτρησης WLTP: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε [video]

Αλλά δεδομένου ότι η σημερινή γενιά του A3 είναι στο τέλος της ζωής της, μπορεί η Audi να κάνει ό,τι και η BMW. Απλώς να αφαιρέσει από τον κατάλογό της το S3 εν αναμονή της ανανέωσης, αντί να επενδύσει έστω και μια δραχμή στην εξέλιξη ενός μοντέλου που σύντομα θα συνταξιοδοτηθεί. Μπορεί βέβαια να διαψευστούμε και ο κατασκευαστής του Ingolstadt να ακολουθήσει το μονοπάτι που ακολούθησαν και οι ομόλογοί του, Volkswagen και SEAT: Τα υφιστάμενα  Golf R και Leon Cupra επίσης δεν σφύζουν από νεανικότητα ως μοντέλα.

VW Golf R

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.

node/39635

Το υπουργείο Μεταφορών ζητά ηλεκτρικά λεωφορεία για πιλοτική λειτουργία

Πρόσκληση προς την αυτοκινητοβιομηχανία - Θα κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές για να διαπιστωθεί στην πράξη η λειτουργικότητά τους. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το υπουργείο Μεταφορών ζητά ηλεκτρικά λεωφορεία για πιλοτική λειτουργία

Το υπουργείο Μεταφορών σκοπεύει να θέσει στο πλαίσιο πιλοτικού προγράμματος σε κυκλοφορία ηλεκτρικά λεωφορεία στην περιοχή της Αθήνας. Τα λεωφορεία θα κινούνται σε προκαθορισμένες διαδρομές και σκόπος του προγράμματος είναι να δοκιμαστεί στην πράξη η λειτουργικότητά τους, αλλά και να μελετηθεί η δημιουργία υποδομών φόρτισής τους. 
Για το λόγο αυτό απευθύνεις πρόσκληση σε αυτοκινητοβιομηχανίες μέσω του ΣΕΑΑ να του διατεθεί ένας αριθμός από ηλεκτρικά λεωφορεία, ώστε να υλοποιήσει το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα. 

Το κείμενο της πρόσκλησης που έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο του υπουργείου έχει ως εξής: 

«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, δράττοντας την ευκαιρία που δίνει το έργο της «Προμήθειας Λεωφορείων Αστικών Συγκοινωνιών για Αθήνα και Θεσσαλονίκη», ενσωματώνει στο μείγμα τεχνολογιών και τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Ωστόσο, προκειμένου να υπάρξει η σωστή προετοιμασία από άποψης υποδομών και οι κατάλληλες λειτουργικές επιλογές οχημάτων–φόρτισης, είναι αναγκαία η δοκιμαστική κυκλοφορία οχημάτων κατά μήκος κατάλληλων διαδρομών από φέτος το καλοκαίρι έως τα τέλη Ιουνίου 2021.

Στην παρούσα χρονική συγκυρία και στο εγχείρημα αυτό, η συμβολή του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας και του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) είναι καθοριστική. Η δοκιμαστική κυκλοφορία ηλεκτροκίνητων λεωφορείων μπορεί να υλοποιηθεί μόνο μέσα από ευγενικές χορηγίες. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε για την ανάληψη όλων των απαραίτητων πρωτοβουλιών από πλευράς σας, ώστε να περιέλθει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για ένα χρονικό διάστημα ικανός αριθμός ηλεκτροκίνητων λεωφορείων, που θα ενταχθούν στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας στο αμέσως επόμενο διάστημα.Προσβλέποντας στην ανταπόκρισή σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας για διευκρινίσεις και περαιτέρω συνεργασία».